Ga naar inhoud
GENEGEERD

jaar vrij


demon44

Aanbevolen berichten

hey mensen,

 

Ik ben dit jaar aan een HBO opleiding begonnen, helaas was dit niet wat ik zocht. hierdoor moet ik nu dus een jaar wachten totdat ik kan beginnen met een andere studie.

Natuurlijk wil ik gaan werken, maar weet er iemand leuke en handige cursussen die ik zou kunnen doen? hierdoor verspil ik tenminste niet het vrije jaar.

 

 

groeten demon44

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
hey mensen,

 

Ik ben dit jaar aan een HBO opleiding begonnen, helaas was dit niet wat ik zocht. hierdoor moet ik nu dus een jaar wachten totdat ik kan beginnen met een andere studie.

Natuurlijk wil ik gaan werken, maar weet er iemand leuke en handige cursussen die ik zou kunnen doen? hierdoor verspil ik tenminste niet het vrije jaar.

 

 

groeten demon44

 

Ga een jaar varen. Solliciteer bij een rederij en monster je aan voor een lange zeereis. Daar word je een vent van!

 

Rederij Stad Amsterdam

 

De bark Europa

 

Zeilende handelsvaart Tres Hombres.

 

Goede reis, jongen. En niet met Kaairatten aanpappen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inderdaad gekeken naar studie gerelateerde cursuses, maar ehbo zit al bij mijn studiebegrepen dusja. en het is lastig om in de zorg iets te vinden omdat je daar al enige opleiding voor moet hebben voor als er iets gebeurd.

 

hahaha bedankt voor de tip Charlie!

 

Ik denk dat het of reizen word, of toch maar proberen ergens een werkstage te fixe.

 

Marijn: excuses, wist niet zeker onder wat het viel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mensen,

 

Ik ben dit jaar aan een HBO opleiding begonnen, helaas was dit niet wat ik zocht. hierdoor moet ik nu dus een jaar wachten totdat ik kan beginnen met een andere studie.

Natuurlijk wil ik gaan werken, maar weet er iemand leuke en handige cursussen die ik zou kunnen doen? hierdoor verspil ik tenminste niet het vrije jaar.

 

 

groeten demon44

 

En dan doe je volgend jaar een andere opleiding die weer niet bevalt zeker.:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mensen,

 

Ik ben dit jaar aan een HBO opleiding begonnen, helaas was dit niet wat ik zocht. hierdoor moet ik nu dus een jaar wachten totdat ik kan beginnen met een andere studie.

Natuurlijk wil ik gaan werken, maar weet er iemand leuke en handige cursussen die ik zou kunnen doen? hierdoor verspil ik tenminste niet het vrije jaar.

 

 

groeten demon44

 

Waarom maak je niet gewoon je eerste jaar af? Staat altijd goed op je CV. En als je dat niet doet, investeer dan in levenservaring of werkervaring, kortom, wat iedereen al zei...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...