Ga naar inhoud
GENEGEERD

Grote partij survival suits aangeboden


bener0

Aanbevolen berichten

Ik kom een grote partij van 100 overlevingspakken tegen op de website partijhandelaren.nl tegen.

Losse verkoop 75 euro, maar de hele partij in 1 keer kan met hoge korting.

Deze pakken zijn levensreddend bij overstromingen.

Misschien is dat iets voor een prepperdeal?

 

http://www.partijhandelaren.nl/partijhandel/kleding/100-overlevingspakkensurvival-suitimmersion-suit/67

1363715492-2011-02-26_250_overlevingspakkensurvival_suitimmersion_suit_vanaf_50_afbeelding_2490.jpg.5a877b6c7d3909a43528f76c5306d9d9.jpg

 

Restpartij afkomstig van een scheepsbedrijf en de scheepsvaart.

 

Ca. 100 overlevingspakken / survival suits / immersion suits voor slechts € 75,- per pak.

 

Deze pakken kosten inkoop echt overal tussen de € 400,- en € 600,- per stuk , per pak !!

 

Pakken voor noodgevallen op vissersboten, koopvaardijschepen en offshore platforms .

We hebben diverse soorten , alle afkomstig van schepen en zijn ongedragen.

De pakken kunnen wel ietwat vuil geworden zijn door opslag en transport.

Daarnaast hebben we ook een soort waar met stift op geschreven is: put on your lifejacket...deze pakken zijn ook ongedragen en dus ook wel "nieuw"

 

Vlamvertragende neopreen , 5 mm.

Verstevigde naden.

Goedgekeurd reflecterend tape.

Vaste capuchon met geïntegreerd kussen voor optimale bescherming tegen binnendringend water en een veilige positie in het water.

Waterdichte manchetten.

Handschoenen bevestigd met stretchband.

Met klittenband verstelbare enkelmanchetten.

Lichaamstemperatuur tot 6 uur zal maar maximaal 2 graden dalen.

Biedt bescherming bij val in het water tot zelfs 4.5mtr. hoogte.

Gezichtsbescherming tegen opspattend water.

 

Ieder pak zit in een zak/tas , deze draagtas is wel wat "smoezelig" en/of ietwat vuil.

 

Alle pakken zijn voorzien van een universele pasvorm welke het aantrekken vergemakkelijkt.

 

Pakken worden alleen als universele maat gemaakt(van 1.50mtr. tot 1.95mtr) , als het schip zinkt is het simpelweg een pak aantrekken en zien te overleven.....niet zoeken naar een s-m-l of xl.

 

Wij willen de partij het liefst in één koop kwijt maar vinden ook dat zo’n pak eigenlijk op iedere boot/schip thuishoort daarom;

 

Afname per stuk mogelijk voor slechts € 75,- per pak.

Interesse in de gehele partij ?? Doe een voorstel , wij zijn makkelijk !!

 

Interesse ? Bel: 06-51694940

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@jobs

 

Pakken worden alleen als universele maat gemaakt(van 1.50mtr. tot 1.95mtr) , als het schip zinkt is het simpelweg een pak aantrekken en zien te overleven.....niet zoeken naar een s-m-l of xl.

 

Wat ik mij afvraag is of er een soort houdbaarheid aan dergelijke pakken zit? Neopreen zal misschien uiteindelijk ook verdrogen?

Zou lullig zijn als je zo'n pak 15 jaar in de kast hebt liggen, het opeens nodig hebt en het toch niet meer waterdicht blijkt te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit soort pakken kan je prima drijven, op de grote plas.. Maar een overstromingsgebied vergt dat je kan zwemmen. en uit een hoofdstroom kan zwemmen. En dat kan in dit soort pakken niet.

 

Zoek eens op strainers/drains in floods

 

damsim6.jpg

news-graphics-2007-_638598a.jpg

22_470x350.jpg

 

Daar wil je niet naar toe drijven. Daar blijf je in haken. Dus je wilt kunnen zwemmen. In overstromingsgebieden zijn dit soort pakken onbruikbaar.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, ik had al gehoopt dat je zou reageren. Je hebt dit al eerder gemeld, dat dit soort pakken weinig zin hebben bij overstromingen...

 

Thx

 

In dit soort pakken kan je prima drijven, op de grote plas.. Maar een overstromingsgebied vergt dat je kan zwemmen. en uit een hoofdstroom kan zwemmen. En dat kan in dit soort pakken niet.

 

Zoek eens op strainers/drains in floods

 

Daar wil je niet naar toe drijven. Daar blijf je in haken. Dus je wilt kunnen zwemmen. In overstromingsgebieden zijn dit soort pakken onbruikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of als er twee meter water in de straat staat....

 

Twee meter stilstaand water, kan je prima drijven.. echter heel vaak zal er een flinke stroming ontstaan, Want water komt er in, en gaat er weer uit. Stilstaand water zul je weinig vinden.

Al het water is vervuild met alles wat je in keukenkastjes vind, en drijft van alles in rond. Dus een droogpak is een prima hulpmiddel, cq. persoonlijk beschermingsmiddel. Echter het moet een droogpak zijn, waar je offensief in kan zwemmen, en met ondersteuning misschien kan waden tot heuphoogte.

 

De genoemde pakken hebben te veel drijf vermogen en zijn erg snel lek, bij het waden.

 

Een metalen tuinhekje in de straat kan al betekenen dat je daar in kan blijven hangen in de stroming. en er staan in de gemiddelde straat diverse objecten, waar aan je kan blijven haken. opgestapelde auto, fungeren als een shifon of strainer.

AN1241669522.11.12.-FLOOD-D.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je serieus zoekt, kijk dan eens naar zoek dan eens naar oppervlakteredding en wild water redding Swift Water Rescue uitrusting

 

Meestal bestaande uit een dunne trilaminaat-droogpak, een rescuevest (geen opblaasvest), goede stevige waterschoenen, een helm.

 

Flood%20Rescue0001-Large.jpg

 

Het enige wat werkt echt werkt is tijdig detecteren en tijdig evacueren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze pakken beschermen tegen onderkoeling, hebben drijvend vermogen en je hebt een extra huid om je heen met neopreen wat enige bescherming geeft. De prijs is erg aantrekkelijk. Beter dit om je heen voor 5 tientjes(als de deal lukt) dan gewone kleren als je in de soep komt te drijven.

Ik wil in de eerste instantie 2 pakken, maar als het animo tegenvalt teken ik voor 10 pakken :p , de prijs is erg goed en denk ze makkelijk te slijten aan de lokale rubberboot club.

 

Nederland, waterland

 

overstroombaar.jpg.dfbc1e50aec2103ee2bb88dc4c6f4cf0.jpg

 

Kaart met deel van Nederland dat kan

overstromen vanuit zee of rivier.

Bron: Ministerie van Verkeer en Waterstaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze pakken beschermen tegen onderkoeling, hebben drijvend vermogen en je hebt een extra huid om je heen met neopreen wat enige bescherming geeft. De prijs is erg aantrekkelijk. Beter dit om je heen voor 5 tientjes(als de deal lukt) dan gewone kleren als je in de soep komt te drijven.

Ik wil in de eerste instantie 2 pakken, maar als het animo tegenvalt teken ik voor 10 pakken :p , de prijs is erg goed en denk ze makkelijk te slijten aan de lokale rubberboot club.

 

Nederland, waterland

 

overstroombaar.jpg.dfbc1e50aec2103ee2bb88dc4c6f4cf0.jpg

 

Kaart met deel van Nederland dat kan

overstromen vanuit zee of rivier.

Bron: Ministerie van Verkeer en Waterstaat

 

Ik zit net in de strook langs de westkust, maar wel nipt. Dus overstromen zal mijn woning niet snel (ook nog 3 hoog) maar ja, waar ga je verder heen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...