Ga naar inhoud
GENEGEERD

Goedkoper recepten (budget koken)


FincaInSpanje

Aanbevolen berichten

Ik was van plan een paar goedkope recepten op het forum te plaatsen, zodat je voor weinig geld toch lekker kunt eten. Maar zoals zo vaak zijn de Vlamingen ons weer voor ...:p Ik kwam deze site tegen die heel interessant is.

 

http://www.budgetkoken.be/index.php

 

Rechts boven kun je selecteren op prijs vanaf 1 euro tot 10 euro. En er zitten hele leuke recepten tussen die je weer naar eigen inzicht kunt veranderen.

 

De Hollanders hebben ook een variant:

 

http://www.bijstandsgerechten.nl/

 

Hier kun je selecteren op 5 euro of 10 euro.

 

Leuke sites en zeker de moeite waard voor preppers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 weken later...

rundergehakt 2,5 kilo gekocht voor 11 euro ( 1,3 euro +/-300 gram )

Groentes moeilijk te zeggen ik koop op de markt vaak kilo zakken prei ,paprika,wortels, tomaat, ui voor 1 euro , 2 bloemkolen voor 1 euro enz en die snij en herpak ik in porties van ongeveer 100 gram dus ik gok dat als ik zo 5 soorten groentes gebruik het 50 cent maximaal kost

dan rijst net weer een zak van 20 kilo voor 20 euro gehaald.

ik weet zo de prijzen niet uit mijn hoofd voor de kruiden die ik koop maar die haal ik altijd bij de toko daar zijn ze veel goedkoper.

en natuurlijk heb ik er wat in mijn tuin groeien .

dan heb je al snel een mooie maaltijd voor ongeveer 2 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

misschien heb je hier ook wat aan helemaal zeker weet ik t niet bushcraft recepten

 

Ik was van plan een paar goedkope recepten op het forum te plaatsen, zodat je voor weinig geld toch lekker kunt eten. Maar zoals zo vaak zijn de Vlamingen ons weer voor ...:p Ik kwam deze site tegen die heel interessant is.

 

http://www.budgetkoken.be/index.php

 

Rechts boven kun je selecteren op prijs vanaf 1 euro tot 10 euro. En er zitten hele leuke recepten tussen die je weer naar eigen inzicht kunt veranderen.

 

De Hollanders hebben ook een variant:

 

http://www.bijstandsgerechten.nl/

 

Hier kun je selecteren op 5 euro of 10 euro.

 

Leuke sites en zeker de moeite waard voor preppers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

rundergehakt 2,5 kilo gekocht voor 11 euro ( 1,3 euro +/-300 gram )

Groentes moeilijk te zeggen ik koop op de markt vaak kilo zakken prei ,paprika,wortels, tomaat, ui voor 1 euro , 2 bloemkolen voor 1 euro enz en die snij en herpak ik in porties van ongeveer 100 gram dus ik gok dat als ik zo 5 soorten groentes gebruik het 50 cent maximaal kost

dan rijst net weer een zak van 20 kilo voor 20 euro gehaald.

ik weet zo de prijzen niet uit mijn hoofd voor de kruiden die ik koop maar die haal ik altijd bij de toko daar zijn ze veel goedkoper.

en natuurlijk heb ik er wat in mijn tuin groeien .

dan heb je al snel een mooie maaltijd voor ongeveer 2 euro

 

En soms moet je ook gewoon makkelijk doen als het in de aanbieding is. Bij bijvoorbeeld Bas\Dirk\Digros heb je vaak kant-en-klare maaltijden (goed gevuld) van 1,3 kilo voor 3 euries. Dus schotels Macaroni, Spaghetti, Bami, Nasi, Stamppotten en dergelijke. Wij kunnen met 2 volwassenen en 3 kids goed van eten. Dan ben je dus voor 3 euro klaar. Als er een aantrekkelijke aanbieding is, dan gooi ik de vriezer er weer mee vol.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FincalnSpanje ik ken die winkels niet , maar als ze zijn als de kant en klare maaltijden van de em-te en de AH zeg ik nee dank je

ps wat ik noemde is 3 ruime volwassen porties en een kind ( de derde volwassen portie gaat in de vriezer of met mijn vriend mee naar zijn werk, onze eigen kant en klare maaltijden )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...