Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

De belgen zien graag dat er 1 leger komt voor de Benelux.

Op deze manier kun je de kosten laag houden en toch een ambitieus leger blijven houden.

Onderstaande link brengt je naar het artikel.

http://m.telegraaf.nl/article/22048357/comments

ikzelf zie het als weer 1 stapje naar het grote Europese rijk.

Hie staan jullie ertegenover?

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Luxemburg heeft een heel leger van maar liefst 500 man:cool:

Belgie weet ik niet en wij hebben een uitgeknepen legertje zonder noemenswaardige Cavalerie.

Waarom zou dit samenraapsel een "ambitieus" leger vormen?

We hebben de Navo al,waarom dan nog eens een nieuwe organisatie vorm er bij?

Ik zeg investeer maar in het Nederlandse leger, geen sluiting van de Van Ghentkazerne of meer van dat soort randdebiele ideeen. Gewoon weer effe lekker normaal doen.. Geen pedo partijen meer, geen vrouwelijke minister van defensie, geen kneuzen meer aan de top.

Zo is dat: vrouwen achter het fornuis en pedo's vroeg naar bed.

Discriminatie op grond van geslacht is in Nederland -terecht- niet toegestaan.

Het moet ook niet veel gekker worden in deze tot Ochlocratisch verworden samenleving.

Ons zelf internationaal voor lul zetten kunnen we goed idd.

Zelfs in Venetie hingen paar jaar geleden posters met Holanda pedophilia enz

Maargoed, voor alles is een draagvlak in dit land blijkbaar

Ronin, begrijp ik goed, dat jij draagvlak voor zoiets afschuwelijks als pedofilie op een lijn zet met draagvlak voor zoiets vanzelfsprekends als het gelijkwaardig aan de man beschouwen van de vrouw??

Nee, meer de vergelijking van de absurditeit van beslissingen vanuit de politiek. Iets met een flegmatieke luitenant kolonel en een vredesmissie. Waar er echt SHTF was.

En in mijn beleving heb ik liever een krachtige leiding als het erop aan komt.

Maar met mooi weer en vrede is alles leuk

Iets met een flegmatieke luitenant kolonel en een vredesmissie. Waar er echt SHTF was.

En in mijn beleving heb ik liever een krachtige leiding als het erop aan komt.

Als Kenau Simonsdochter Hasselaer commandant van Dutchbat III zou zijn geweest, dan was Mladic overgoten met kokend pek en veren Srebrenica uit gevlucht.

BeNeLux leger? tja dat wordt dan wel een lachertje.

Nederland heeft het leger grotendeels wegbezuinigd en een vliegtuigje aangeschaft wat nog niet geleverd kan worden vanwege de vele problemen.

Luxemburg heeft een leger zo groot als de gemiddelde bejaardensoos

Belgie... tja... niet veel beter dan Nederland. Zoals gezegd zullen de Vlamingen en Walen eerst moeten zien samen te werken.

en dat samen maakt dan HET BeNeLux leger op krukken.

maar goed, het is altijd nog beter dan een Europees leger wat ze in Brussel bedacht hebben, maar of het zin heeft?

Zouden de Vlamingen en Walen wel samen kunnen werken? Als dat niet gaat dan hoeven ze het niet eens te proberen.

Als wij de generaals, hogere officieren en bevelhebbers mogen leveren kunnen we vast wel samenwerken. Alleen de enige viersterrengeneraal, daar moeten we van af omdat ie nauwelijks Nederlands spreekt (en een kroon draagt wat niet handig is in de strijd). Even ter info, we hebben al een leger, dat onder druk staat door bezuinigingen. De para's zijn trouwens veruit één van onze beste exportproducten.

Ok, leveren wij de vierkante helmen.

Als daar een bak Jupiler in past, zal dat vast ook goedgekeurd worden. Anders even vragen aan Willy Claes, Leo Delcroix of Frank Vandenbroecke, die gaan over het smeergeld.

Militairen in België en op missie (met scherp) mogen toch bier consumeren. Dit naar aanleiding van een rel op missie. Let op onze minister die ze er ook niet naast giet.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/731333/2009/02/28/Militairen-in-buitenland-krijgen-dan-toch-bier.dhtml

En toch. De roep om een Benelux leger zo kort nadat Leon zijn uitspraak deed dat het Nederlandse leger niet tegen preppers is opgewassen zet je toch aan het denken........

Yep, ik denk dat de hogere legerleiding flink is geschrokken van Leon, snel een Europees leger vormen nu ze ons nog de baas kunnen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...