Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gerucht olie verkocht tegen dumpprijzen?!?!?

b.l.i.s.s.
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Gisteren was ik de commentaren aan het nalezen bij nu.nl. Daar plaatste iemand een bericht dat er een bedrijf zou zijn (de naam van het bedrijf heb ik helaas

niet onthouden) dat olie op grote schaal bij clienten aanbood tegen dumpprijzen en dat het bedrijf dit niet zonder reden zou doen!!

voor dat ik de kans kreeg hierop te reageren bij de gene die dit gepost had was het bericht zowel als de poster al verwijderd door de redactie.

iemand enig idee waar dit over gaat en of er enige vorm van waarheid in zit?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Beste meneer Bravo, gaat U nu mijn enige en betrouwbare nieuwsbron onderuit halen? Wat moet ik nu? De Telegraaf gaan volgen? Of is Sesamstraat ook nog een optie? :D

@prepass, ik geloof dat Nu.nl niet veel beter of slechter is dan de TeleVaag. De Sanoma Media Groep bestaat vnl. uit roddel en achterklap journalisten. Net als de TMG overigens. Ze kopen redelijk veel feitelijk nieuw van het ANP en andere Persbureaus. Alleen op gebied van IT en Security (Brenno de Winter) vind ik Nu.nl er iets bovenuit springen. Voor de rest is het allemaal hetzelfde laken en pak om zgn. nieuws te brengen zodat ze er grof geld aan kunnen verdienen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sanoma_Media

Link naar reactie

@prepass, ik geloof dat Nu.nl niet veel beter of slechter is dan de TeleVaag. De Sanoma Media Groep bestaat vnl. uit roddel en achterklap journalisten. Net als de TMG overigens. Ze kopen redelijk veel feitelijk nieuw van het ANP en andere Persbureaus. Alleen op gebied van IT en Security (Brenno de Winter) vind ik Nu.nl er iets bovenuit springen. Voor de rest is het allemaal hetzelfde laken en pak om zgn. nieuws te brengen zodat ze er grof geld aan kunnen verdienen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sanoma_Media

Hehehe dat bedoel ik ook :D ik zat meneer Bravo een beetje te vervelen....:D

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...