Ga naar inhoud
GENEGEERD

Er is altijd hoop

Rien
 Share

Recommended Posts

http://phys.org/news/2011-07-minority-scientists-ideas.html

Scientists at Rensselaer Polytechnic Institute have found that when just 10 percent of the population holds an unshakable belief, their belief will always be adopted by the majority of the society. The scientists, who are members of the Social Cognitive Networks Academic Research Center (SCNARC) at Rensselaer, used computational and analytical methods to discover the tipping point where a minority belief becomes the majority opinion. The finding has implications for the study and influence of societal interactions ranging from the spread of innovations to the movement of political ideals.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Er zijn talloze revoluties geweest welke voor die 2% meestal slecht afliep.

Precies en die twee procent (waar komt dit percentage vandaan) trekt de macht naar zich toe. Periodiek wordt deze twee procent kalltgestelt waarna je een nieuwe toplaag krijgt. Vroeger was dat beter ten tijde van de Germaanse stammen. Daar telde iedereen. Dat kun je goed terug vinden in het strafsysteem. Na een shtf zou ik dat systeem wel terug willen. Ik kan er weleens een verhandeling over plaatsen.

Ik denk dat er nog te weinig nagedacht wordt over de shtf is geweest, wat nu. Probeer je een samenleving op oude leest te schoeien ( vasthouden aan wat je kent) of echt de zaken anders inrichten en hoe dan?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...