Ga naar inhoud
GENEGEERD

F16 beschiet controletoren op Vlieland

FincaInSpanje
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gerbewoner

Toch wel frappant. Als je het artikel leest zie je dat de toren de afgelopen jaren wel vaker beschoten is. Ik zou hem verplaatsen of de doelen er niet naast leggen maar een stukkie verderop. Snap dat ze dan iets verder moeten lopen om de foto uit het kastje te halen als er raak geschoten is, maar steeds weer dat opknappen kost ook een hoop tijd.

Link naar reactie

Gast gerbewoner
tjah het is wel heel aanlokkelijk zo'n zwart gele toren

http://m2.i.pbase.com/g6/44/306144/2/77906612.o5W6AJXj.jpg

En zo veel makkelijker te raken dan dat doel wat er voor staat. Maar het zet je toch aan het denken. Dat zijn wel de mensen die ons land moeten beschermen. Ik zou zeggen dat ze pas in een F16 mogen gaan vliegen met scherpe wapens nadat ze al redelijk wat ervaring hebben opgedaan. Een foutje kan je maken maar dit is wel heel erg stom.

Link naar reactie

En zo veel makkelijker te raken dan dat doel wat er voor staat. Maar het zet je toch aan het denken. Dat zijn wel de mensen die ons land moeten beschermen. Ik zou zeggen dat ze pas in een F16 mogen gaan vliegen met scherpe wapens nadat ze al redelijk wat ervaring hebben opgedaan. Een foutje kan je maken maar dit is wel heel erg stom.

Juist. Maar hoe denk je dat ze ervaring opdoen dan?

Dit zie je toch liever niet in je richting wijzen: https://en.wikipedia.org/wiki/Mauser_BK-27

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...