Ga naar inhoud
GENEGEERD

U.S. Mint stopt tijdelijk levering Zilveren Eagles

666Viper666
 Share

Recommended Posts

De United States Mint gaf in een bericht aan de grootste groothandelspartners aan dat ze tot 9 december 2013 de mogelijkheid hebben om de American Silver Eagle Bullion coins van het jaar 2013 geleverd kunnen krijgen.

Daarna zullen leveringen gestopt worden totdat op 13 januari 2014 de levering van de 2014 munt weer hervat zal worden.

Bijna een maand lang zal het niet meer mogelijk zijn om zilveren American Eagle munten te bestellen bij de U.S. Mint en dat is nu al te merken in de prijs.

http://goudvergelijken.nl/blog/u-s-mint-stopt-tijdelijk-levering-zilveren-eagles/

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik vraag me af wat de reden hier voor is. Ik vermoed geen diabolisch plan hoor, meer iets in de trant van: "Anders kunnen de werknemers nooit op vakantie"

Wat denk jij?

Ik heb dit nog nooit eerder gelezen, behalve als er daadwerkelijk iets aan de hand is met de zilverleveranties. Uiteraard zal er zoiets zoals jij net verteld geroepen gaan worden door de US mint, maar dat maakt het alleen maar verdachter. Iemand anders een idee waarom dit gebeurt?

Link naar reactie

Vorig jaar was er ook al zo'n periode.

Dacht ook rond de jaarwisseling.

Al kan ik me niet voorstellen dat alleen het wisselen van de stempels zo lang zou duren kan eea in combinatie met onderhoud, proef draaien enz best wat tijd kunnen duren.

Ik maak me niet meer druk over het moment of de aanleiding.

Ik denk dat fundamenteel PM gaat stijgen of dat nu fysieke tekorten zijn, grote vraag, klein aanbod, lagere delf redamenten hogere kosten, toenemende vraag doordat vertrouwen in fiat afneemt, inflatie bescherming tegen de geld verruiming, bescherming omdat de beurzen gaan dalen, of wat dan ook, het precies voorspellen zal me toch niet lukken dus vertrouw ik op de grote lijnen die ik zie.

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...