Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nonkel Jones & Co, voor besparen enzo... TIP!


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Moet je echt eens doen nonkel, je koopt zo een batterij, pulkt die open en komt tot de conclusie dat er 4 dikke batterijen inzitten van een formaat wat nergens in past. Dan mag je de zooi weer samen solderen en aangezien je de behuizing hebt beschadigd alles samen tapen met duct tape. Goed hoor. Zeg me maar even welk merk je moet kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je echt eens doen nonkel, je koopt zo een batterij, pulkt die open en komt tot de conclusie dat er 4 dikke batterijen inzitten van een formaat wat nergens in past. Dan mag je de zooi weer samen solderen en aangezien je de behuizing hebt beschadigd alles samen tapen met duct tape. Goed hoor. Zeg me maar even welk merk je moet kopen.

 

Dat ligt een beetje aan het merk duct tape.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonkel Jones

k heb het dus echt getest en er zaten 4 buiten formaats batterijen in dat ding. Bij het openen had ik ook nog de bekabeling beschadigd waardoor ik mocht gaan solderen om het ding weer werkend te krijgen. Klopt voor geen meter. En nog een keer zo'n ding kopen om hetzelfde mee te maken ... . Eerst weten wat er in zit he. Dus een merk is wel zo handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonkel Jones

k heb het dus echt getest en er zaten 4 buiten formaats batterijen in dat ding. Bij het openen had ik ook nog de bekabeling beschadigd waardoor ik mocht gaan solderen om het ding weer werkend te krijgen. Klopt voor geen meter. En nog een keer zo'n ding kopen om hetzelfde mee te maken ... . Eerst weten wat er in zit he. Dus een merk is wel zo handig.

 

In die van Energizer zitten in ieder geval D-batterijen

en in die van Duracell ook http://www.youtube.com/watch?v=AIf_ZhZSPVw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je echt eens doen nonkel, je koopt zo een batterij, pulkt die open en komt tot de conclusie dat er 4 dikke batterijen inzitten van een formaat wat nergens in past. Dan mag je de zooi weer samen solderen en aangezien je de behuizing hebt beschadigd alles samen tapen met duct tape. Goed hoor. Zeg me maar even welk merk je moet kopen.

 

 

Dat ligt een beetje aan het merk duct tape.

 

Het absorptievermogen van deze droge opmerking is dermate hoog, dat de tranen niet eens in mijn ogen konden springen van het lachen., terwijl dit één van de meest briljante opmerkingen is die ik in lange tijd heb gelezen!

 

*Maakt diepe buiging voor @Nonkel Jones*

 

Hahahahahahahahaha!

 

JB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...