Ga naar inhoud
GENEGEERD

Begint Het Zo?

Keyser Suze
 Share

Recommended Posts

Geen rtv-uitzendingen door storing http://nos.nl/l/570607

Het zou kunnen beginnen met het lamleggen van radio en televisie. Daarna diverse andere belangrijke structuren. Nuon en Eneco gaan vannacht plat. Morgen ochtend de banken plat. Dinsdag de eerste plunderingen. Woensdag de Noodtoestand.

Ik hoop niet dat dit hommeles is, maar een kromme Volt in een schakelkast. Maar alles kan.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Overigens wel triest dat ze kennelijk een probleem met stroom maar zo kort kunnen opvangen. Publieke omroep is er toch voor nood info als SHTF? Eigenlijk best wel een schandaal, geen nood aggregaten of wilden die niet starten of zo? Ben benieuwd, hier betalen we belasting voor.

Link naar reactie

Ben je nou serieus of heb je gewoon zin de boel op te naaien?

Nee ik ben bloed serieus. Ik schrijf dat het kan. Ik denk niet dat het zo is. Ik hoop niet dat mijn hersen spinsels correct zijn. Wel zou ik zelf, als ik een land zou willen destabiliseren, communicatie als één van mijn eerste doelen hebben. Ergo. .....

Link naar reactie

Nee ik ben bloed serieus. Ik schrijf dat het kan. Ik denk niet dat het zo is. Ik hoop niet dat mijn hersen spinsels correct zijn. Wel zou ik zelf, als ik een land zou willen destabiliseren, communicatie als één van mijn eerste doelen hebben. Ergo. .....

Keyser, kalm blijven, aaaaaaaaaademen. Het komt wel goed. En anders kom je naar Vlaanderen, kunnen we hier samen een revolutie ontketenen, doe je ook eens wat nuttigs. :-)

Link naar reactie

Keyser, kalm blijven, aaaaaaaaaademen. Het komt wel goed. En anders kom je naar Vlaanderen, kunnen we hier samen een revolutie ontketenen, doe je ook eens wat nuttigs. :-)

Ja ik ben ook niet compleet koekoek en ga er ook vanuit dat deze storing ook gewoon een storing is. En morgen komt slecht uit voor een revolutie ik moet morgen werken.

Link naar reactie

Ja ik ben ook niet compleet koekoek en ga er ook vanuit dat deze storing ook gewoon een storing is. En morgen komt slecht uit voor een revolutie ik moet morgen werken.

Ach, die loopt niet weg, overmorgen is ook goed. En anders ben ik woensdagnamiddag vrij. Als jij nog iemand meebrengt zijn we al met drie voor onze massabetogingen.

• Leuk 1
Link naar reactie

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/veiligheid-en-terrorismebestrijding/vraag-en-antwoord/wat-is-de-rampenzender-in-mijn-omgeving.html

EEN BLOEDSCHANDE! ONTSLA DE MINISTER VAN BINNENLANDSE ZAKEN!

Nederland I is nota bene aangewezen als rampenzender. Nou,een rampenzender is het, in de meest rampzalige betekenis van het woord. De eerste de beste lullige stroomstoring en de zaak gaat al plat. Ze horen driedubbel uitgevoerde noodaggregaten te hebben, maar nee hoor.... Dit land gaat nog een keer compleet naar de verdommenis.

Link naar reactie

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/veiligheid-en-terrorismebestrijding/vraag-en-antwoord/wat-is-de-rampenzender-in-mijn-omgeving.html

EEN BLOEDSCHANDE! ONTSLA DE MINISTER VAN BINNENLANDSE ZAKEN!

Nederland I is nota bene aangewezen als rampenzender. Nou,een rampenzender is het, in de meest rampzalige betekenis van het woord. De eerste de beste lullige stroomstoring en de zaak gaat al plat. Ze horen driedubbel uitgevoerde noodaggregaten te hebben, maar nee hoor.... Dit land gaat nog een keer compleet naar de verdommenis.

'De stroomstoring', aldus provider Leander, 'werd veroorzaakt tijdens het testen van de noodstroomvoorziening. De radiostations waren na een half uur weer in de lucht, Nederland 1 na drie kwartier....' Bron: nieuwsuitzending van Radio2, 01.00 uur.

We gaan naar de verdommenis! Waar halen ze het gore lef vandaan noodvoorzieningen te testen!

Link naar reactie

Op deze site is het verstandig, om tot in de details te beschrijven hoe je iets bedoelt en waarom je iets op een bepaalde manier opschrijft. Als ik roep, ontsla de minister van Binnenlandse Zaken, dan bedoel ik; Dit is buitengewoon ernstig en de minister heeft heel wat uit te leggen. Voordat de minister naar huis wordt gestuurd, moet de zaak natuurlijk eerst tot de bodem worden uitgezocht, anders ben je niet rechtvaardig bezig. Dit spreekt zo vanzelf, dat het wel in mijn verhaal mocht ontbreken. Empirisch gezien, gaat er zo vaak wat mis met noodaggregaten, dat je ze bij zoiets extreem belangrijks als nationale televisiezenders inderdaad driedubbel moet uitvoeren. Maar ze zullen het wel weer luchtig opgevat hebben, want er kan immers niks fout gaan in dit land. En dat vind ik dus extreem kwalijk. Zo extreem duur is driedubbele noodstroom nou ook niet, zeker als je dat afzet tegen de omroepbudgetten en het niet te overschatten belang van televisiezenders bij rampen.

Link naar reactie

Als ik roep dat Dick Berts zwaar overspannen reageert op een klein en in essentie onbeduidend incident, dan bedoel ik natuurlijk dat Dick Bert volledig gelijk heeft dat hij zich teweer stelt tegen iets dat volledig uit de hand dreigt te lopen.

Nonkel, ik denk dat we het meer eens zijn dan we zelf denken. Alles dat mis kan gaan, gaat een keer mis en daar moet je in principe niet meteen een grote keel over opzetten. Ik doe dat toch, uit ergernis over de totale laksheid van de overheid op het gebied van rampenbestrijding. Ik geef je een voorbeeld uit duizenden; ga eens bij een zeesluis kijken. Daar kan ook van alles mee misgaan. In de sluiskolk zitten inkepingen. Daar kun je als laatste redmiddel van bovenaf eiken balken in laten zakken, als nood kering. Weg Nonkel, totaal weg, geen sluis die ze meer heeft. En zo kan ik nog dagen doorgaan....

Link naar reactie

Ach Dick, ik ben het eigenlijk bijna altijd met je eens. Dat meen ik. Alleen heb jij de neiging niet even af te wachten en schreeuw je eerder dan ik moord en brand.

Laat mij lekker nuanceren en blijf jij vooral als early warning system functioneren. Dat zit elkaar eigenlijk niet in de weg en geeft me in ieder geval steeds weer te denken.

Maar in dit geval..., riep je te vroeg en te hard :)

Link naar reactie

Ach Dick, ik ben het eigenlijk bijna altijd met je eens. Dat meen ik. Alleen heb jij de neiging niet even af te wachten en schreeuw je eerder dan ik moord en brand.

Laat mij lekker nuanceren en blijf jij vooral als early warning system functioneren. Dat zit elkaar eigenlijk niet in de weg en geeft me in ieder geval steeds weer te denken.

Maar in dit geval..., riep je te vroeg en te hard :)

Prachtig wat je schrijft, helemaal mee eens. Zeker op prepper gebied heb je zowel het early warning system als het meer afgewogen oordeel nodig. Ik vind alleen niet dat ik hier te vroeg en te hard geroepen heb, dit gaat natuurlijk weer als een nachtkaars uit en dat moet niet. Het is wel degelijk een serieus incident. Bijna elke moderne revolutie richt zich in eerste instantie op de televisiezenders, dat onderstreept nog eens het belang ervan. Zeker ook bij rampen. Zonder beelden blijft het erg moeilijk inschatten wat er nou precies aan de hand is en hoe ernstig het is. En dat beoordeel ik het liefste zelf. Niet uit eigenwijsheid of zo, maar omdat de overheid altijd paniek wil voorkomen en dus per definitie gaat roepen dat er niks aan de hand is.

PS Ik lees net dat ALLE publieke tv-zenders EN ALLE publieke radio-zenders eruit lagen, dat kan dus echt niet!!! Bloedschande!

Link naar reactie

Welnee. Ik hoorde uit welingelichte bron dat Katja Schuurman voorbij liep en een monteur even zijn concentratie verloor. Dat zou jou ook zijn overkomen.

Nou helaas heb ik Katja Schuurman een paar keer in het echt gezien. Valt vies tegen, dun lichaam en groot hoofd.

Zucht....soms moet fantassie geen werkelijkheid worden!

Link naar reactie

Nou helaas heb ik Katja Schuurman een paar keer in het echt gezien. Valt vies tegen, dun lichaam en groot hoofd.

Zucht....soms moet fantassie geen werkelijkheid worden!

Ze lijkt me echt verschrikkelijk aardig, dus zou bij monteur Berts de stroom toch uitgevallen zijn.

Link naar reactie

Nou wordtie mooi, heb ik een groot flatscreen gekocht, (om alles nog beter te zien) bij een ramp is het zaakje niet ramp-proof.

Zit ik mooi mee, allerlei hapjes en drankjes in het TV kastje liggen voor een nonstop uitzending is het een fake informatie platvorm

Mijn hagelnieuwe wereldontvanger is ook al niet meer zo handig omdat de wereldomroep er mee is gestopt.

Internet weet ik niet hoe lang dit dan blijft

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...