Ga naar inhoud
GENEGEERD

Het Griekenland dat we niet te zien krijgen

Kans
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

De meeste van deze beelden zijn volgens mij nav het bezoek van Angela Merkel een week of drie geleden. Met dank aan een - voor Griekenland - te sterke euro is Griekenland veroordeeld tot de bedelstaf en zitten ze met schulden tot meer dan 150% van het GDP. Naast de enorme schuldenberg zit er veel sentiment doordat de Grieken menen nog 300 miljard aan Duitse herstelbetalingen tegoed te hebben.

Zeker is dat de spanningen tussen noord en zuid Europa op zullen lopen als er geen oplossing komt voor deze schuldencrisis.

Link naar reactie

Waartegen wordt er geprotesteerd? Lijkt me dat je je tijd en energie zinvoller kan besteden dan cocktails naar politie te gooien? Het zal maar jouw auto zijn die in de fik vliegt..

Ik snap ook niet goed waar al die agressie vandaan komt. Dat je werkloos bent en geen geld hebt en geen zicht op een baan, vergoeilijkt dergelijke acties niet imho.

Link naar reactie

Ik snap ook niet goed waar al die agressie vandaan komt. Dat je werkloos bent en geen geld hebt en geen zicht op een baan, vergoeilijkt dergelijke acties niet imho.

aanzich kan ik het eigenlijk wel begrijpen

hun zijn verder in het proces waar ook nederland zich in bevind

de elite (enkele rijken en de regering) doen wat ze niet laten kunnen en het gepeupel word verder en verder uitgeknepen

en ja ook daar werkt de politie maar al te graag aan mee dmv torenhoge boetes voor bv toeteren en niet te vergeten gewoon het slaafs volgen van bevelen

Link naar reactie

aanzich kan ik het eigenlijk wel begrijpen

hun zijn verder in het proces waar ook nederland zich in bevind

de elite (enkele rijken en de regering) doen wat ze niet laten kunnen en het gepeupel word verder en verder uitgeknepen

en ja ook daar werkt de politie maar al te graag aan mee dmv torenhoge boetes voor bv toeteren en niet te vergeten gewoon het slaafs volgen van bevelen

Ja ik begrijp dat ze boos zijn. En dat 'het systeem' niet klopt. Maar levensgevaarlijke brandbommen naar mensen gooien snap ik niet.

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Ja ik begrijp dat ze boos zijn. En dat 'het systeem' niet klopt. Maar levensgevaarlijke brandbommen naar mensen gooien snap ik niet.

Even een stapje terug: je had het een keer over demonstreren. Heb je dat wel eens gedaan?

Link naar reactie

agenten zijn meestal mensen die graag een powertrip hebben over andere mensen "kijk mij eens kunnen vertellen wat jij wel en niet kan"

sorry maar daar heb ik geen respect voor

ik ga uit van het goede in mensen en als ik iemand kan helpen doe ik het maar als ik een agent zie liggen loop ik door

Link naar reactie

agenten zijn meestal mensen die graag een powertrip hebben over andere mensen "kijk mij eens kunnen vertellen wat jij wel en niet kan"

ik ga uit van het goede in mensen en als ik iemand kan helpen doe ik het maar als ik een agent zie liggen loop ik door

:confused: Alleen om het feit dat iemand bij de politie werkt?

Link naar reactie

Schokkend dat het land dat ooit de bakermat was van onze beschaving, er nu zo aan toe is. Is inderdaad het gevolg van een fascistoïde EUSSR (mag ik dit eigenlijk zeggen hier) en een verziekte entitlement-cultuur die de bevolking in zijn greep houdt, waardoor men denkt recht te hebben op pensioen op z'n 45e en een 15e maand.

Link naar reactie

'k Neem aan dat je snapt dat zij die regeltjes niet verzonnen hebben.

ik zal je een nog mooier voorbeeld geven

mijn vader is boer, heeft zn hele leven al vee

zijn buren komen bij hem om raad

komt er een streeploos kutventje die het wel even weet

pa krijgt een proces, een aantekening op zn (tot dan toe lege) strafblad

protest aangetekend

verklaringen van heel de buurt, de dierenarts, de hoefsmid noem ze allemaal maar op

dat het verhaal van de agent klinkklare onzin is (beesten zouden geen water krijgen?)

vooral het jaarling (paard van minder dan een jaar) zou er slecht aan toe zijn

het beest waar het over gaat is een mini shetlander van ong 15 jaar oud (net als zn weigenoot) en is door mn vader gered bij een dierenbeul

mijn ouders vangen mishandelde/verwaarloosde beesten op en geven ze het mooiste leven wat ze kunnen krijgen

met alle zorg die er beschikbaar is (met bijkomende kosten) puur uit dierenliefde

sorry maar ik ben het respect TOTAAL kwijt

• Leuk 1
Link naar reactie

ik zal je een nog mooier voorbeeld geven

mijn vader is boer, heeft zn hele leven al vee

zijn buren komen bij hem om raad

komt er een streeploos kutventje die het wel even weet

pa krijgt een proces, een aantekening op zn (tot dan toe lege) strafblad

protest aangetekend

verklaringen van heel de buurt, de dierenarts, de hoefsmid noem ze allemaal maar op

dat het verhaal van de agent klinkklare onzin is (beesten zouden geen water krijgen?)

vooral het jaarling (paard van minder dan een jaar) zou er slecht aan toe zijn

het beest waar het over gaat is een mini shetlander van ong 15 jaar oud (net als zn weigenoot) en is door mn vader gered bij een dierenbeul

mijn ouders vangen mishandelde/verwaarloosde beesten op en geven ze het mooiste leven wat ze kunnen krijgen

met alle zorg die er beschikbaar is (met bijkomende kosten) puur uit dierenliefde

sorry maar ik ben het respect TOTAAL kwijt

Wordt je gewoon verdrietig van van zulks te lezen.

• Leuk 1
Link naar reactie

Je moet het wel bont maken wil de Nederlandse politie je slecht behandelen. Ik heb eigenlijk enkel positieve ervaringen met de Politie gehad, en de negatieve had ik aan mijzelf te danken.

Ik heb veel respect voor hulpverleners in Nederland. Zeker voor ambulance broeders en politieagenten. Ze verdienen marginaal, en trotseren wel iedere dag gevaar, soms voor eigen leven.

Als ik een in elkaar gezakte agent zie liggen, help ik hem waar ik kan.

Je kan echt niet alle mensen die bij de politie werken over 1 kam scheren.

Link naar reactie

Je moet het wel bont maken wil de Nederlandse politie je slecht behandelen. Ik heb eigenlijk enkel positieve ervaringen met de Politie gehad, en de negatieve had ik aan mijzelf te danken.

Ik heb veel respect voor hulpverleners in Nederland. Zeker voor ambulance broeders en politieagenten. Ze verdienen marginaal, en trotseren wel iedere dag gevaar, soms voor eigen leven.

Als ik een in elkaar gezakte agent zie liggen, help ik hem waar ik kan.

Je kan echt niet alle mensen die bij de politie werken over 1 kam scheren.

de rest van de hulpdiensten heb ik niets anders dan respect voor begrijp me niet verkeerd

Link naar reactie

Nee inderdaad, dit gaat nergens over!

Als het Griekse volk nu van mening was dat ze afgeknepen werden door een corrupte regering, die je van wanbeleid kunt betichten, dat alle miljarden van Brussel direct wegvloeien naar de banken en andere financiële instellingen, dan zou het wat anders zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...