Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
FincaInSpanje

Steeds meer ZZP-ers gaan preppen.

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

En gelijk hebben ze, die zzp'ers, want door zzp'er te worden hebben ze zichzelf van allerlei rechten beroofd.

Deze post delen

of zoals we in de bouw zeggen: een ZZG er.. Zelfstandige Zonder Gereedschap (maar wel een megabus met bullbars en spoilers waarin een accutol zitten en een potlood en meetstok haha)

Deze post delen

Je kan ook zeggen: Zelfstandige Zonder Pensioen!

Ik ken zzp'ers die van minder dan het bijstandnivo moeten leven. Mensen die na een jaar nog niet betaald zijn voor geleverde arbeid!

Deze post delen

door zzp'er te worden hebben ze zichzelf van allerlei rechten beroofd.

Daar staat tegenover dat een ZZP'er veel meer mogelijkheden heeft. Het is tegenwoordig zo dat wanneer je een niet-menselijk juridische persoon maakt deze meer kan en mag dan een menselijke juridische persoon.

Overigens draait nederland nu op ZZP'ers, en ik ga er van uit dat deze trend onomkeerbaar is. Net als een webwinkel, snijdt een zzp'er de middelman uit de vergelijking. Zo kan er efficienter geproduceerd worden. Zonder deze efficientie slag zou de NL economie er behoorlijk slechter voorstaan.

Hier zit natuurlijk ook een keerzijde aan: de zzp-er is efficienter dan een bedrijf voor de meeste klussen. Maar een zzp-er heeft ook meer mogelijkheden om minder belasting te betalen. Naarmate het aantal zzp-ers toeneemt, nemen de belasting inkomsten van de overheid af. Deze reageert daarop door de belastingdruk te verhogen. Deze extra belasting druk maak niet-zzp'ers weer duurder dan zzp-ers. Etc.

Het is niet voor niets dat de PvdA de laatste tijd steeds vaker probeerd om de zzp-ers een halt toe te roepen.

Deze post delen

beetje jammer vele van de reacties.

Ja er zijn schijn zelfstandigen en gedwongen zelfstandigen maar ook vele echte ondernemers.

en ja ik hou daar wat meer aan over dan in loondienst en JA IK LOOP DAAROM MEER RISICO

geen ww, geen ziektegeld en zo kunnen we nog even door gaan.

wat krijg ik daarvoor terug, ik heb veel minder last van veel van de nederlandse solidariteits heffingen.

kijk even verder.

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...