Ga naar inhoud
GENEGEERD

www.Xandernieuws.nl

homerun
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb er geen hoge pet van op. Knalt alles als bewezen waarheid de wereld in, maar meestal klopt er geen snars van.

Normaal zou een journalist ook enigszins objectieve stukjes schrijven, maar deze meneer laat zijn eigen voorkeuren en agenda wel heel duidelijk zien.

Het is gelukkig bij Xander vrij simpel. Als het rechts en christelijk is vind hij het goed, alles wat naar een ander geloof of politieke richting ruikt is fout.

Link naar reactie

ALSJEBLIEFT ZEG....

Wat is er de laatste tijd aan de hand hier op het forum?:confused:

Preppen wordt mainstream en dit forum dus steeds meer een afspiegeling van de maatschappij ipv aanvankelijk een handvol hardcore echt voorbereide mensen.

Tja, elk voordeel heeft een nadeel.

Mocht je het je afvragen, ik zie mijzelf als mainstream aanwas van dit forum en niet als een hardcore voorbereide prepper ;)

Link naar reactie

Das ook een ontwikkeling die gaande is.

Maar dat is niet waar ik op doel en zie ik ook niet als negatief.

Het zal eens tijd worden dat meer mensen gaan nadenken over dit soort zaken.

Voor je het weet is preppen trendy.

Maar, elke trend wordt uiteindelijk genadeloos uitgemolken en sterft daarna een roemloze dood....

Het gaat mij om de grote hoeveelheid topics en posts van de afgelopen weken die kant nog wal raken.

Posts waarbij het duidelijk is dat de schrijver geen moeite heeft gedaan om zichzelf in het onderwerp te verdiepen.

Ach, misschien word ik gewoon een ouwe lul....

Preppen wordt mainstream en dit forum dus steeds meer een afspiegeling van de maatschappij ipv aanvankelijk een handvol hardcore echt voorbereide mensen.

Tja, elk voordeel heeft een nadeel.

Mocht je het je afvragen, ik zie mijzelf als mainstream aanwas van dit forum en niet als een hardcore voorbereide prepper ;)

• Leuk 2
Link naar reactie

Alleen is Xandernieuws niet mainstream...

Het adres is overigens xandernieuws.punt.nl , en is niet betrouwbaar. Goede artikels zitten er inderdaad tussen, en een kapotte klok duidt tweemaal daags de juiste tijd aan.

• Leuk 1
Link naar reactie

Das ook een ontwikkeling die gaande is.

Maar dat is niet waar ik op doel en zie ik ook niet als negatief.

Het zal eens tijd worden dat meer mensen gaan nadenken over dit soort zaken.

Voor je het weet is preppen trendy.

Maar, elke trend wordt uiteindelijk genadeloos uitgemolken en sterft daarna een roemloze dood....

Het gaat mij om de grote hoeveelheid topics en posts van de afgelopen weken die kant nog wal raken.

Posts waarbij het duidelijk is dat de schrijver geen moeite heeft gedaan om zichzelf in het onderwerp te verdiepen.

Ach, misschien word ik gewoon een ouwe lul....

@jada heeft natuurlijk wel gelijk hier... Dit is echt een zeer ondoordacht gestart topic.... "Plemp maar raak voor een knaak" is het motto een beetje... @homerun had het forum even kunnen doorzoeken, dan krijg je erg veel info over Xander de zilverfolievouwer...

Link naar reactie

Nou wordt als.je.je zo aan deze topic ergeren. Mensen worden steeds sneller geriteerd. Het was gewoon een vraag jullie moeten jullie antwoord ook ergens vandaan hebben. Hoe durven jullie dan mij aftezeiken dat ik gewoon een vraag had. Kijk voortaan eerst in de spiegel voor dat je naar een ander kijkt.

Sent from my LG-P760 using Tapatalk

• Leuk 1
Link naar reactie

Maar nee nu weet ik dat Xandernieuws niet betrouwbaar baar is. Bedankt voor de tio

Sent from my LG-P760 using Tapatalk

Oke, buiten het feit dat alle berichten bomvol typfouten staat, en zelfs het onderwerp met de geleverde url niet te vinden is, heb je toch je antwoord, en sluit ik met geknepen billen dit topic....

Probeer het fenomeen 'Google.nl' ook eens voordat je weer een bagger topic opent .. sjees....:eek:

• Leuk 1
Link naar reactie

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...