Ga naar inhoud
GENEGEERD

kofferset voor mijn motor


DutchSurvival101

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@DutchSurvival101: Dat is wel lekker een beetje extra ruimte. :) Vorige keer kon alles maar met moeite mee op de motor.

 

Past je rugzak ook nog met de topkoffer erop?

 

ja, ik kan hem als top koffer gebruiken en me meissie past dan ook nog op de motor..

maar als ik de de zijkoffers er opdoe past me rugzak ook op de plek van de topkoffer.. (ff vast zetten met 550 en gaan met die bannaaaaaaaaan!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik kan hem als top koffer gebruiken en me meissie past dan ook nog op de motor..

maar als ik de de zijkoffers er opdoe past me rugzak ook op de plek van de topkoffer.. (ff vast zetten met 550 en gaan met die bannaaaaaaaaan!!)

 

Kiezen tussen rugzak of meissie dus.... Mwah, dat is niet zo moeilijk! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

rugzak dus.... eehhh ik bedoel meissie... ik heb maar 2 zij koffers dus me meisje kan de rugzak omdoen.. win-win

 

;) 't Is maar goed dat ze niet meeleest!

Gelukkig kun je een gebrek aan materiaal oplossen met bakken kennis en ervaring.

 

Je hebt de topkoffer er niet bij of wil je die niet gaan gebruiken?

'k Vond als buddyrijder zo'n ding wel een lekker ruggensteuntje. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

;) 't Is maar goed dat ze niet meeleest!

Gelukkig kun je een gebrek aan materiaal oplossen met bakken kennis en ervaring.

 

Je hebt de topkoffer er niet bij of wil je die niet gaan gebruiken?

'k Vond als buddyrijder zo'n ding wel een lekker ruggensteuntje. :)

 

ik ga de 2 koffers als zijkoffer gebruiken bij een Bug-out en op vakantie/tours en gewoonlijk zal ik er 1 gebruiken en die zal als topkoffer dienen.. zodat ik gewoon door de file heen kan rijden.

hierin zit standaard:

1 tarp

1 feldfles met RVS beker

1 doosje lucifers in een mini drybag

1 mes (S&W tanto)

10m 550

 

en dan nog heb ik ruimte om me helm te stallen of me uniform mee te nemen of boodschappen er in te doen of.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...