Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe president

homerun
 Share

Recommended Posts

Wie zou er na Obama president.

Zo,n zak als Bush. Iemand die oorloglustige is. Of juist een goede leider.

Iemand die ons uit deze slechte tijden helpt. Of iemand die ons juist ten onder gaat brengen. Iemand die de Amerikanen de kop in drukt. Of nemen de Amerikanen het recht in eigen hand. Moeten we juist meer preppen. Of zijn we juist veilig.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik gok dat het een vrouw gaat worden en durf daar ook wel een "Bet" tegen aan te gooien. Zou op zich goed zijn voor de wereld en vrouw op die plek echter ben ik bang dat we het "point of no return" al bereikt hebben.

Hillary Clinton waarschijnlijk. De Republieken zijn definitief uitgeteld. Bush was de laatste Republikeinse president ooit.

Inmiddels is 60% van de Amerikanen afhankelijk van de staat en die gaan nooit op de Republikeinen stemmen.

Link naar reactie

het staat immers al lang vast wie er daar de volgende word die verkiezingen zijn immers alleen om de mensen de schijn te geven dat zij kiezen het is allemaal doorgestoken kaart.

Precies, een nieuwe president zal er een zijn die alle sociaal wenselijke kenmerken zal "bezitten".

Iemand die drastische veranderingen in het economisch systeem aankondig, en de NSA afluister praktijken openlijk veroordeeld etc etc..

(Zoals Obama dat ook gedaan heeft met guantanamo bay)

Link naar reactie

Hillary Clinton waarschijnlijk. De Republieken zijn definitief uitgeteld. Bush was de laatste Republikeinse president ooit.

Inmiddels is 60% van de Amerikanen afhankelijk van de staat en die gaan nooit op de Republikeinen stemmen.

Ik vermoed juist weer een republikein.

Ontevreden mensen geven altijd de zittende machthebbers de schuld.

Link naar reactie

Wie zou er na Obama president.

Zo,n zak als Bush. Iemand die oorloglustige is. Of juist een goede leider.

Iemand die ons uit deze slechte tijden helpt. Of iemand die ons juist ten onder gaat brengen. Iemand die de Amerikanen de kop in drukt. Of nemen de Amerikanen het recht in eigen hand. Moeten we juist meer preppen. Of zijn we juist veilig.

Nou, ik verwacht niks meer vanuit Amerika. We dachten het met Obama ook getroffen te hebben, zeker na zo'n leeghoofd als Bush. En de Amerikanen gaan ons ten onder brengen. Alle shit waar we nu mee zitten, komt zo'n beetje daar vandaan.

Ik gok dat het een vrouw gaat worden en durf daar ook wel een "Bet" tegen aan te gooien. Zou op zich goed zijn voor de wereld en vrouw op die plek echter ben ik bang dat we het "point of no return" al bereikt hebben.

Als Hillary Clinton zich kandidaat stelt, is die mogelijkheid er wel, maar of zij nu een verandering zal kunnen bewerkstelligen? Ik betwijfel het.

Link naar reactie

Nou, ik verwacht niks meer vanuit Amerika. We dachten het met Obama ook getroffen te hebben, zeker na zo'n leeghoofd als Bush. En de Amerikanen gaan ons ten onder brengen. Alle shit waar we nu mee zitten, komt zo'n beetje daar vandaan.

Als Hillary Clinton zich kandidaat stelt, is die mogelijkheid er wel, maar of zij nu een verandering zal kunnen bewerkstelligen? Ik betwijfel het.

Maar ik vindt dat Obama het echt super goed deed in het begin.

Maar nu is hij wel wat slechter geworden. Naar die man kan ook niet alles in zijn eentje doen.

Sent from my LG-P760 using Tapatalk

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...