Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gaat Amerika dit keer niet voor goud- maar voor huishoudelijke-confiscatie

Kans
 Share

Recommended Posts

Ik neem aan dat iedereen weet dat Amerika in een noodmaatregel een goud confiscatie heeft doorgevoerd?

Het gaat momenteel ook niet exht met Amerika, en de schuldenberg wordt groter en groter.

Iedereen weet dat deze schuld niet meer op een normale manier is af te lossen en dus zal het op een niet conventionele manier moeten gebeuren.

Het IMF heeft een oplossing gevonde, confisceer het huishoudelijk vermogen......:

http://www.silverbearcafe.com/private/10.13/imf.html

Tja er zal iets moeten gebeuren, ofwel niet conventionele maatregelen of het loopt op eem andere niet conventionele manier spaak.

Nou ben ik heel benieuwd hoe ze dit voor stellen, ik heb het IMF stuk nog niet gelezen, gewoon even de bankrekening confisceren of gaan ze echt persoonlijke eigendommen confisceren, en hoe dan, en wat gaan ze daar mee doen?

Het lijkt me in een land als Amerika een recept voor een directe burger oorlog.

En tja als het in Amerika gebeurt, waarom zou Europa dan niet meedoen zoveel beter gaat het hier ook niet?

Maar eens kijken wat er van komt, kan me nog niet zolang geleden herinneren waarbij je voor gek werd uitgemaakt als je beweerde dat binnen europa bankrekeningen boven een ton geconficeerd konden worden om een bank te redden.........

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Het IMF heeft een oplossing gevonde, confisceer het huishoudelijk vermogen......

Ja, maar pas op: Geen goud kopen, want dat kan de overheid confiskeren! :)

Nu even serieus: Dit soort berichten kan een economische opleving veroorzaken doordat dit het nog voorhanden kapitaal in sachwerte doet vluchten. Dan kan het midden in een crisis opeens lijken alsof het beter gaat, alsof er een bodem bereikt is (alsof het weer beter zal gaan in de huizenmarkt!) terwijl dit enkel een deel is van de crisis. Daarna, als al het beschikbare kapitaal gevlucht is, dan gaat het extra hard naar beneden. Er is dan ook geen kapitaal meer beschikbaar om de versnelling af te remmen.

Ik geloof dat deze vlucht al begonnen is. En dat deze vlucht ook de oorzaak is voor de toename van omzetten in de NL-huizenmarkt.

Link naar reactie

Dat is een goed punt @OBL-Rien

Ik weet miet of het de bedoeling is, bewust, maar een gevolg kan/zal het wel zijn.

Het geeft wel aan hoe triest het is momenteel:

We moeten besteden, consumeren desnoods met een geweer tegen het hoofd.

En dan straks als we geen geld hebben ? Moeten we dan lenen ( met geweer tegen het hoofd?) ?

Het is die kant wel aan het opgaan, jammer dat zo weinigen het willen zien...

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...