Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vanavond op Syfy 21:00 uur [B]Nuclear Family[/B]


Tom

Aanbevolen berichten

Vanavond op Syfy 21:00 uur Nuclear Family

 

 

Een echte apocalyptic movie, dus meer kijken met hapjes en drankjes voor liefhebber dan dat er preppertips inzitten.

 

Is denk ik meer een speelfilm, maar desalniettemin wel van een mogelijk doomscenario, deze film dus 21:00uur Nuclear Family

 

Aflevering 0 (er zijn er 22, maar weet niet of er meer komen).

 

Na een nucleaire ontploffing, een jong gezin strijd om te overleven.

Terwijl zij worden geteisterd door moorddadige Berserkers (woeste clan) die zwelgen in deze wetteloze nieuwe wereld.

 

Zag in de voorstukjes wel enigzins geweldadige scène's, is meen ik ook vanaf 16 jaar geschikt.

 

Denk als drankje een flesje Amaretto en als hapje gehaktballetjes en nog een klein hapje aan het eind een kleine salade

Zo, ik ben er klaar voor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat een waardeloze film, als er meer van deze serie komen hoef ik ze niet te zien.

Een verhaal welke in nu nog niet snap, uitendelijk iets met een liefdeshormoon.

Maar gezien de vele kelen die werden doorgesneden niet veel van gemerkt, de gehaktballetjes smaakten me ook niet met al die gebroken kaken.

De enige die ik gaaf vond was de messen-werpster zou ik ook wel willen leren. Maar schijnt ook weer niet te mogen. Je kunt deze messen ook niet kopen zag ik.

Veel geweld en weinig lijn in. Toch maar weer gewoon een survival serie kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...