Ga naar inhoud
GENEGEERD

Selco stukje "survival myths"

Kans
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

WAARSCHUWING!: ZEER GRAFISCHE BEELDEN.

Ik heb letterlijk, LETTERLIJK met tranen van woede zitten kijken. Dit is het ECHTE werk.

Sorry als ik even nijdig overkom, maar alle malloten die hier zitten met een geromantiseerd beeld van SHTF....

Mogen allemaal opdonderen.

Link naar reactie

Goh ik ging er eigenlijk van uit dat we met een kratje bier en popcorn een week lang bij kaarslicht bordspellen zouden spelen waarna we vervolgens met de wederopbouw zouden beginnen..

"Sarcasm is the lowest form of wit" - Oscar Wilde

Niet vergeten dat SHTF een (burger) oorlog kan zijn, maar voor sommigen als hun mobieltje of tv niet werkt.

Alsof de mobiele eenheid hier komt buurten.

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. now Free

Link naar reactie

Weer een mooi stukje van Selco.

Een poging om je voor te bereiden op iets waar we ons niet echt op kunnen voorbereiden.

Mooi commentaar:

Even Combat Vets have zero clue because they had supply lines and a place to retreat to.

http://shtfschool.com/violence/survival-myths/

Prep ze,

K a n s

Aan zijn verhaal te lezen kan ik alleen maar concluderen dat hij weet waar hij over praat.

Dank voor de link @Kans

Greener

Link naar reactie

Weer een mooi stukje van Selco.

Een poging om je voor te bereiden op iets waar we ons niet echt op kunnen voorbereiden.

Mooi commentaar:

Even Combat Vets have zero clue because they had supply lines and a place to retreat to.

http://shtfschool.com/violence/survival-myths/

Prep ze,

K a n s

Mooie en beste mensen,

Dit linkje is het verhaal wat ik eerder bedoelde duidelijk te maken mbt naïviteit op een ander draadje, deze man snapt het.

Weet wat je moet doen om te overleven, thats all.

Ik gebruik vanaf nu minder agressieve bewoordingen op het forum om niemand tegen het hoofd te stoten. (dat kan altijd nog via pb)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...