Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Amazing Dree

Weerwaarchuwing zondag/maandag 27/28 okt

Recommended Posts

Voor eind van dit weekend en maandag is er hoogstwaarschijnlijk een behoorlijke storm in aankomst.

Zie K.N.M.I., en gisteren was hier ook al nieuws over op tv.

Nu het nog lekker weer is, berg je tuinspullen op, en maak je boeltje stormbestendig.

Groetjes Dree

P.s. sorry voor t foutje in de kop, kan niet gewijzigd worden.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Dank je voor de tip. Zal de touwtjes van mijn schuit vandaag nog eens extra nalopen.

Moest ook gelijk aan jou denken, toen ik de waarschuwing hoorde :)

Oppassen he !

Deze post delen

LaPalma strak blauwe lucht, windkracht 2, 28 graden, gelukkig is het bij jullie kudweer.

Zal je net zien dat tijdens jouw verblijf de geanticipeerde landverschuiving met desastreuze gevolgen voor de Amerikaanse Oost kust plaatsvindt.... :p

Op het eiland ligt de vulkanische bergketen Cumbre Vieja. In 2001 schreven de Engelsman Simon Day en de Amerikaan Steven Ward in het vooraanstaande wetenschappelijke tijdschrift Geophysical Research Letters (28, 17:3397-3400) in een artikel dat een volgende uitbarsting een enorme aardverschuiving zou kunnen veroorzaken, waarbij een deel van het eiland in zee schuift. Indien dit daadwerkelijk gebeurt zou het een reusachtige tsunami, een zogenaamde megatsunami, tot gevolg kunnen hebben (tot 90 meter hoog) die zich over de Atlantische Oceaan zal verplaatsen, richting oostkust van de Verenigde Staten. De tsunami zou daar acht uur later aankomen en alle steden aan de Amerikaanse oostkust beschadigen.

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Palma_%28eiland%29

Deze post delen

Nee hoor, het is nog geen kudweer ....

enneh... wrijf het er ff lekker in joh :p

Zal ik doen. Even mijn zwembroek verruilen voor mijn zeurpietenbroek.

Deze post delen

Nee het weer is nog goed maar ik heb het druk om mijn aanbouw stormvast te maken. Vorige keer had ik forse waterschade.

Deze post delen

Storm weer . En net vandaag hebben 5 landen samen geoefend voor een stormramp in Antwerpen .

Geert

Deze post delen

Hier diep in 't binnenland maak ik me niet al te veel zorgen.

Ook hier kan het windkracht 12 waaien, maar de kans is zeer klein. Windkracht 10 wordt maar zelden gehaald.

Tuurlijk, er waait weleens wat om of kapot (heb ik ook nog een sterk verhaal over), maar voornamelijk is het natuurlijke selectie voor de bomen.

Ik wens vooral degenen sterkte die as maandag de zee op moeten om anderen te redden. :o (KNRM)

Deze post delen

Sjeempie, hier " stormt" het al met windkracht 5, vorig jaar 3 bomen om bij de buren met windkracht 4! De huizen en bomen hier zijn niet berekend op wind.

Gelukkig nu nog een paar dagen 24 graden en bikinitijd :-P

Deze post delen

Gast gerbewoner
Dank je voor de tip. Zal de touwtjes van mijn schuit vandaag nog eens extra nalopen.

Alice en ik gaan ze zo losmaken. Liggen nu op het Gooimeer. Willen vandaag nog Kampen bereiken. Waait wel hier maar harder dan een stevige vier is het nog niet.

Deze post delen

Heb ik een zieke geest dat ik mij soms verheug op dit soort dagen? Lekker veilig vanuit de bank op tv kijken hoe alles verloopt.

Deze post delen

Hier vanmorgen al windkracht 7, met uitschieters naar 8 gehad, een voorproefje zullen we maar denken.

Voor morgen zullen we wel zien, misschien valt het mee. Nu in ieder geval een zonnetje, en veel minder wind in t Zeeuwse.

Deze post delen

Heb ik een zieke geest dat ik mij soms verheug op dit soort dagen? Lekker veilig vanuit de bank op tv kijken hoe alles verloopt.

Heerlijk kijken hoe de kitten van de buren achter de blaadjes aanrent

Deze post delen

Hiep hiep hoera España

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...