Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mini camper


Bandoeng

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
tot 2,05 meter om te liggen..gaat die lange dat redden? ;)

maar super handig die wagen..meer als een standaard parkeerplek heb je niet nodig

 

Hij zwenkt uit.

 

Wat een leuke camper ;)

 

Die vrouw in het filmpje....is die in de jaren 90 blijven hangen :)

 

Maak t uit, misschien krijg je r gratis bij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Loop al een paar maand met de gedachten rond om mijn busje zo in te richten . Maar dan kan het alleen nog gebruikt worden als camper .

 

Geert

 

Hoezo? Je mag spullen vervoeren, tot het maximale laadvermogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bandoeng als je weet wat deze mini camper kost, dan neem je wel een grotere tweedehands.

 

Ik ben zelf ook al een tijdje aan het kijken naar een campervan, eigenlijk i.v.m. de wegenbelasting en dat ik er regelmatig mee naar Spanje kan rijden. Eigenlijk zou ik het beste een kleine camper voor 5 personen kunnen kopen, gezien prijs en kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

 

Een persoonlijke favoriet van mij is de swiss room box. Weet niet of het echt praktisch is maar wel heel mooi bedacht.

 

Goed ontwerp. Paar overbodige dingen (picknicktafel en stoelen), naar mijn smaak, maar lijkt me qua ruimte-benutting zeer praktisch. En luxe.

Grappig, die uitsparing voor het Zwitserse zakmes. Met bijpassende rode kleurstelling :D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed ontwerp. Paar overbodige dingen (picknicktafel en stoelen), naar mijn smaak, maar lijkt me qua ruimte-benutting zeer praktisch. En luxe.

Grappig, die uitsparing voor het Zwitserse zakmes. Met bijpassende rode kleurstelling :D .

 

Zullen wij dan maar een leatherman uivoering gaan bedenken :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo? Je mag spullen vervoeren, tot het maximale laadvermogen.

 

http://www.goeievraag.nl/vraag/vervoer/autos/kampeerauto-gebruiken-goederenvervoer.445694

 

Ja dat snap ik wel . Maar als hij mooi is ingericht als camper gaat het een bende worden voor het vervoer van gereedschap tuinafval levende en gedode dieren . En nog veel meer .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ja dat snap ik wel . Maar als hij mooi is ingericht als camper gaat het een bende worden voor het vervoer van gereedschap tuinafval levende en gedode dieren . En nog veel meer .

 

Geert

 

 

Ah, dat bedoelde je dus.. :)

 

Toch mogelijk als je:

 

1. Niet zo'n hele sjieke camper bouwt, maar gewoon in je eigen stijl blijft.

2. Grote plastic bakken met deksels gebruikt voor tuinafval en gedode dieren.

 

Gereedschap moet standaard in de kastjes toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bandoeng als je weet wat deze mini camper kost, dan neem je wel een grotere tweedehands.

 

Ik ben zelf ook al een tijdje aan het kijken naar een campervan, eigenlijk i.v.m. de wegenbelasting en dat ik er regelmatig mee naar Spanje kan rijden. Eigenlijk zou ik het beste een kleine camper voor 5 personen kunnen kopen, gezien prijs en kwaliteit.

 

Zeg ik, minimaal 4 personen, liefst 5. Ik kijk ook naar Ford Transit buscamper. Als we ooit genoeg geld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Zeg ik, minimaal 4 personen, liefst 5. Ik kijk ook naar Ford Transit buscamper. Als we ooit genoeg geld hebben.

 

2 zijdelingse banken achter in is het handigst, denk ik. Je kan er zitten of 1 groot bed van maken. Bovendien kan je zo nog makkelijk spullen vervoeren.

 

[ATTACH=CONFIG]5999[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie eigenlijk niet zo het voordeel van zo,n mini campertje,denk dat je voor het zelfde geld meer ruimte en comfort hebt met bv een vw busje ed.

Als je dan toch iets kleins wil,neem dan zoiets als die swiss room box,wat @Castaway aandraagt iets wat trouwens zelf makkelijk genoeg te maken is.

Tip; maak er gelijk een of ander tentvormige constructie bij de je eventueel aan/tegen je voertuig kunt zetten,koken/eten in de regen is klote,net als alles weer inpakken en ombouwen om te kunnen slapen trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik wel . Maar als hij mooi is ingericht als camper gaat het een bende worden voor het vervoer van gereedschap tuinafval levende en gedode dieren . En nog veel meer .

 

Geert

 

Ghe, de stadsmens heeft geen idee wat "den landman" allemaal aan vuiligheid in z'n bestel vervoert lol.

Een geit in zo,n campertje weet wel raad met design kastjes haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ach, dit topic voert mij terug naar mijn VS trip met een goede maat anderhalf jaar geleden, een simpel kampeerbusje gehuurd en 3 weken langs de west kust en de woestijnen van Nevada enzo gereden. Je hebt niet veel nodig hoor, een bed, gasstel, jerrycan met water en een koelkastje. We sliepen waar we moe werden, zou het graag nog eens doen. Het was een gare hippie Chevrolet maar geen grote problemen gehad en we zijn op aardig wat onverharde wegen geweest:

 

DSCF0574.jpg.4137755b77e95c514e92144ea009aef9.jpg

 

DSCF0520.jpg.bbb229644e708654023dca9e75621bf1.jpg

 

DSCF0791.jpg.425e072f1b4a873ec95a901910ed0ae7.jpg

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Een persoonlijke favoriet van mij is de swiss room box. Weet niet of het echt praktisch is maar wel heel mooi bedacht.

 

Mooi concept maar als het echt hondeweer met pijpenstelen regent en je hebt meer spullen bij dan in die boxes passen. zal het iets minder romantisch zijn :p

 

Ik vind de tiny trailers ook wel wel cool geen busje maar een mini trailer-camper. Met een slaapcompartiment binnenin en een open keuken achteraan die je eventueel in een tentje kan rijden die dienst kan doen als leefruimte.

 

super-deluxe-teardrop-trailer.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heksenboot, zoiets inderdaad, ik kijk ook naar 'Westfalia nugget'

 

@Castaway, heel mooi idee die Swiss room box, net als die zwitsermesjes. ;)

 

@AWOL, waaaw, wat is dat mooie ervaring ey, das zeeeker voor herhaling vatbaar.

 

@carismo, dat is t nou juist, buscamper zoals Awol heeft ervaren, gaan en slaap waar je wil zonder extra lengte. Maar wel leuke caravan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...