Ga naar inhoud
GENEGEERD

Recente levertijden PM

Kans
 Share

Recommended Posts

Mijn doel is om inzicht te krijgen/houden in de actuele levertijden.

Dus ik hoop dat nog meer mensen willen posten:

- wat ze bestellen goud of zilver en wat bv. munt welke

- bij wie en

-hoe lang de levertijd was.

Graag alle drie de punten, of meer info, anders is het incomplete info.

En graag recente info dus niet van weken geleden.

Hoeveelheid vind ik niet interesant en kan een risico zijn om te posten, maak je eigen keuze !

Bij wie is van belang omdat sommige bullionboeren pm op voorraad houden en dus tegen een meerwaarde snel leveren.

Maar de meeste pas bij storting van het verschuldige bedrag daadwerkelijk op de internationale handel de PM bestellen en dan is de levertijd wel interesant.

Dus graag geen discussie dan start maar een nieuw topic!

Kickoff:

Goud maple 1 ounce Solidor 1 week.

Zilver maple 1ounce Solidor al meer dan drie weken, ongoing...

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Op 26 september heb ik nog bij the silver mountain 1 troy ounce goud en 1 kilo cook islands zilver munt baar besteld. Afgelopen vrijdag heb ik het afgehaald, maar ik kreeg ca. 2 weken na bestelling de melding dat het binnen was. Alle eerdere bestellingen bij TSM werden ook binnen 2 weken geleverd.

Link naar reactie

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Goud maple bestelt bij Solidor, net geen drie weken.

Iets mee info:

Er zat kerst en oud/nieuw tussen dus niet helemaal standaard weken.

Betaling duurde 8 dagen ( storing in hun eigen systeem)

Op ander adres dan afgesproken bezorgt ( ik gebruik meerdere adressen)

Na herziening van eea is dit de laatste bestelling bij solidor geweest.

Probeer de volgende keer Hollandgold.

Solidor was/is een prijsvechter.

Ik heb geen echte problemen gehad, deze laatste bestelling was de meest moeizame.

Er zijn echter steeds meer zaken die me dwars zitten:

Ze blijven adverteren dat ze de goedkoopste zijn maar Holandgold is dus de laatste tijd vaak goedkoper.

Dat hun systeem kuren heeft kan best maar ik heb ze bij elke bestelling aan de telefoon en dan kunnen ze dat toch melden ipv dat ik het moet ondervinden en weer mag bellen...

De grappen, mail, over die BTW zit me ook niet lekker, er is aan de prijsstelling dus helemaal niks veranderd terwijl ze ons daar wel mee 'bang' maakten.

En zo zijn er nog meer kleine dingen die mij ertoe brachten om een andere leverancier te zoeken.

K a n s

Link naar reactie

• 4 weeks later...

Zilver, mapleleaf.

Netjes en precies de drie weken levertijd die ze voorspeld hadden bij Hollandgold.

Makkelijk een account aan te maken, goed bereikbaar (telefoon), duidelijke afspraken en mails, bestellingen worden via micropakket afgehandeld.

Kan een moderator deze tread zo instellen dat de laatste mail bovenaan komt en de oudste juist helemaal achterop, dus dat zou afwijkend zijn van alle andere treads maar gezien het doel wel handig?

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Zilver, mapleleaf.

Netjes en precies de drie weken levertijd die ze voorspeld hadden bij Hollandgold.

Makkelijk een account aan te maken, goed bereikbaar (telefoon), duidelijke afspraken en mails, bestellingen worden via micropakket afgehandeld.

Kan een moderator deze tread zo instellen dat de laatste mail bovenaan komt en de oudste juist helemaal achterop, dus dat zou afwijkend zijn van alle andere treads maar gezien het doel wel handig?

Prep ze,

K a n s

Ik mis een mention :p

Maar posts worden door het systeem automatisch gesorteerd op tijd/historie. Ik kan bij het samenvoegen helaas dus ook niet kiezen welke post bovenaan komt, dit wordt automatisch gesorteerd waarbij de oudste bovenaan komt. Indien dit gewenst is dan zal een admin deze apart moeten sorteren (handmatig).

En het lijkt me juist logisch deze chronologische volgorde aan te houden aangezien de rest van het forum ook zo chronologisch is geordend. Het zou naar mijn mening alleen maar voor verwarring zorgen als dit topic als enigste andersom loopt.

Overigens 17 januari een order geplaatst voor een gouden maple leaf en wat zilveren maple leafs bij hollandgold. Kreeg vandaag de verzendbevestiging, dus ga er vanuit dat ik ze morgen binnen heb. Binnen 2 weken binnen dus vanaf het plaatsen van een order.

Link naar reactie

• 4 months later...

Zilver mapleleaf, heubach.

In het weekeinde besteld vandaag geleverd DHL.

Stevige verpakking, alleen de opvulling kon iets beter en dus was een tube open gegaan en lagen een vijtal muntjes in het krantenpapier.

Geen beschadiging op de muntjes gezien, vind ik ook niet echt belangrijk.....

Deze toko heeft dus veel op voorraad, is goedkoop, en snel.

Ik heb nog niet hun prijsverloop vs de spotprijzen helemaal door.

Het lijkt alsof hun prijzen naijlen op spot.

K a n s

Link naar reactie

• 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...