Ga naar inhoud
GENEGEERD

Afstudeerproject - innovaties in de markt

Gast Viola
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik zit nu met een probleem:confused:

Waar het om gaat is mijn studie project, daarvoor moest ik met een voorstel voor een product komen die vervolgens de markt in wordt gezet, concept heb ik klaar liggen! Maar nu blijft alleen de markt onderzoek, en het is nog lang niet zo makkelijk als dat het lijkt:(

het duurt maximaal 4minuten!:o

Ik heb een kort enquete opgesteld om er achter te komen of er eigenlijk vraag naar mijn product is, ik zou het op prijs stellen als jullie heb zouden willen invullen en met je vrienden en familie delen.

Verdere toelichting over het product volgt helemaal aan het eind van dit bericht:)

Het is voor me HEEL belangrijk.

Enquete link!! http://enquetemaken.nu/r/rng4

Alvast bedankt allemaal voor jullie hulp en tijd!!

Product toelichting:

Een van de problemen waar vrijwel iedereen in de branches als schilder-, bouw-, of interieurwereld tegen loopt zijn de bouwtekeningen die bijna altijd in een groot formaat voorkomen.

Tekeningen aflezen, meten, presenteren aan je collega’s, klanten, directie wordt vaak heel moeilijk gemaakt door het tekort aan oplossingen, magneten en metalen borden, tekeningen ophangprofielen die de tekening aan de onderkant niet ondersteunen heb je niet altijd en overal ter je beschikking.

Maar voor elk probleemt komt er oplossing en de idee er voor bied ik.

PaperPeg is een simpel maar handig tekeningen hanger voor zowel professionals als studenten.

Een stevig ‘voet’ is de basis van de hanger, vanuit de basis steekt een flexibel arm uit in de lengte van 1m, aan het eind van de arm bevindt zich een vijf openingen adapter waaraan vier kortere flexibele armen aangesloten worden, de vier armen eindigen met plastic papierklemmen met een zacht schuim binnenzijde.

De flexibiliteit van de vier armen maakt het mogelijk om tekeningen van verschillende format stevig te kunnen bevestigen, door de armen te modelleren stel je de grootte in.

Papierklemmen met een zachte binnenkant zorgt voor bescherming van je tekeningen tijdens bevestigen en hangen.

De tekeningen hanger kun je voor een vergadering meenemen om een presentatie te geven, gebruiken om voorstellen te maken bij opdrachtgevers, potentiele klanten etc.

Als student kun je tekeningen er aan vestigen en makkelijk aflezen ook op een kleine leefgebied waar veel studenten op kamers mee te maken krijgen, het bespaart je plaats en tijd.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Bij een presentatie van een product is het correct formuleren en gebruik van het Nederlands ook van belang en daar schort het wat aan. Ook ontgaat mij volledig wat een eventuele relatie met het "neo survivalist" wereldje is. De student die vroeg om feedback over een aansteker was nog enigszins "on topic" maar dit gaat volledig langs mij heen. Kortom: ik pas. What's next: onderzoek naar hamster verblijven?

Link naar reactie

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...