Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ruilen explosieveilige lamp


lewieke

Aanbevolen berichten

Ik kwam enkele jaren geleden vaak in explosiegevaarlijke omgevingen. Als deel van mijn uitrusting beschikte ik onder andere over enkele explosieveilige zaklampen, geschikt voor gebruik in explosiezones 1/2. Deze lamp vond ik nog bij het opruimen van mijn garage. Aangezien ik er nog 2 (van een iets ander model) heb liggen, wil ik deze graag van de hand doen. Ik vond nog een actuele omschrijving van de lamp (in het Italiaans). De lamp is gecertificeerd.

 

De lamp is ongebruikt maar een beetje stoffig door het jarenlang in de kast liggen.

Nieuwprijs vandaag : 44.99€ excl. btw

 

Ik wil de lamp graag ruilen voor een ander nuttig prepper artikel. Een unieke gelegenheid om elkaar iets bij te brengen, elkaar beter te leren kennen en elkaar van dienst te zijn. Doe uw voorstel. Je kan gerust een voorstel doen wat niet met de marktwaarde overeenkomt. Het gaat vooral om het plezier van het ruilen.

 

 

De tekst van een leverancier :

 

Torcia antideflagrante Art. 10.01

Certificata BASEEFA n° EX 873555 - Protezione EEx e ib IIC T4 - utilizzabile in zone pericolose classe 1 e 2, gruppo 2C.

Corpo in resina termoplastica a due moduli separati con chiusura antideflagrante. Lampada allo Xenon con regolazione del fascio luminoso.

 

Altri modelli di LAMPADE DA LAVORO E DI EMERGENZA

 

[ATTACH=CONFIG]5833[/ATTACH]

 

de link : http://www.iapir.it/sicurezza/10.01.asp

Naam: 10_01.jpg

Bekeken: 6

Groote: 15,3 KB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...