Ga naar inhoud
GENEGEERD

De Griepprik (�Dokter, neemt u zelf ook een griepprik?")


Tom

Aanbevolen berichten

Krijg elk jaar een brief van de dokter, om de griepprik te halen. Nog nooit gedaan ben nogal achterdochtig.

Maar nu blijkt dat ik het toch het bij het juiste eind had;

 

 

Wellicht wordt het ook eens tijd om aan je huisarts zélf te vragen: “Dokter, neemt u zelf dit vaccin?”. Wan uit onderzoek blijkt immers dat het percentage artsen dat ‘gelooft’ in vaccinatie, ver onder het gemiddelde ligt van de ‘burgerij’. Want als je erin gelooft, neem je zelf toch ook zo’n preventieve prik.. Toch? Maar waarom doen ze dit dan minder dan hun patiënten dit geacht worden te doen..?

 

@Keyser Suze (vriend van me, is dokter)

KOM ER MAAR IN !

 

 

Want wat blijkt de griepprik staat stijf van de gifstoffen;

 

 

In een griepprik zitten de volgende gifstoffen:

 

Ethyleen glycol

Dit is bekend in de volksmond als ‘antivries’… Een chemische stof die we gebruiken als koelvloeistof in de radiator van uw auto of motorfiets. Bekend is dat 30 milliliter al dodelijk is, het is dus een zeer giftige stof. Tja, wat moet je hier nog aan toevoegen?

 

Phenol

Bekend desinfecteringsmiddel..

 

Formaldehyde

Kankerverwekkende stof. Een bizarre stof die zijn weg vindt in de cocktail van een vaccin. Formaldehyde is bekend in het gebruik om dode mensen of dieren te conserveren, door het zg. ‘sterk water’. De bekende kikker in het glas met vloeistof in het laboratorium op school of universiteit ligt dus in een bad van formaldehyde. Wat doet dit in een vaccin en wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het voorkomen van een griep? Onderzoek naar de werking van formaldehyde hebben aangetoond dat het een kankerverwekkende stof is..

 

Aluminium

Giftige stof in deeltjes die je hersencellen aantasten. Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnen krijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer.

 

Neomycin & Streptomycin

Anti-biotisch en geeft allergische reacties.

MF59,AS04

(= squaleen) In verband gebracht met auto-immuunziekten, MS,Lupus, veroorzaker van het Golfoorlogsyndroom

 

Aluminium(verbindingen)

Zoals gemeld bij aluminium, geeft hersenschade, Alzheimer, ADHD

 

Thimerosal

 

De dramatisch stijging van autisme begon pas, toen de enorme hausse vaccinaties op gang kwam

 

Deze stof bestaat voor ongeveer 50% uit kwik! Veroorzaakt hersenschade, autisme, Alzheimer, een giftige kwikverbinding dat voor neurologische en toxische schade zorgt en het immuunsysteem aantast. Een product dat hoofdzakelijk uit kwik bestaat, kwik is zo’n beetje de meest giftige stof voor de mens. Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven.

Een andere, zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten (HIER). Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Wat doet dit in hemelsnaam in een vaccin?

 

Conserveringsmiddel..? Als reden voor de toevoeging van thimerosal in vaccins, wordt opgegeven dat dit wordt gedaan om bacteriële groei tegen te gaan in het vaccin. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer. Een vooraanstaand onderzoeker stelt zelfs dat het opeenvolgend nemen van drie griepprikken je kans op Alzheimer met een factor 10 toeneemt. Dit kan ook verklaren waarom er de laatste 10 jaar een explosie is en het aantal gevallen van Alzheimer en de aanwezigheid van Thimerosal in vaccins. Thimerosal staat ook als hoofdverdachte in de lijst als het gaat om de explosieve toename van Autisme.

 

Alleen al in de Staat California tonen officiële cijfers aan dat 10 jaar geleden 1 op de 2000 kinderen aan Autisme leed, terwijl dat getal inmiddels ligt op 1 op de 165. Kinderen die door een vaccinatie Autistisch zijn geworden verslechteren met de jaren alleen maar, dit komt omdat het kwik zijn vernietigende werking in de hersenen blijft doen. (lees in dit verband het aritkel van Robert Kennedy jr. HIER)

 

Polysorbaat

Veroorzaakt onvruchtbaarheid

 

LEES ALLES OP DE LINK

 

 

 

EN MAAR GELIJK DE BETERE MANIER VERMELDEN OM GRIEP TE VOORKOMEN;

 

The Vitamin D Guide

 

Vitamine C – Redder in de nood

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Kwik schijnt allang niet meer in (Nederlandse) vaccinatie spul te zitten. Dat er meer mensen autisme (of vergelijkbare zaken) hebben kan ook veroorzaakt worden doordat de definities (soort checklist) telkens versimpeld worden. Nevertheless, interessant onderwerp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig. Mijn vrouw krijgt netjes ieder jaar de griepprik en ik niet. Bijna ieder jaar krijgt zij dus griepachtige klachten en ik niet.

Met uitzondering van vorig jaar, toen lagen we alletwee op bed met de griep. (op zich wel gezellie :p)

Wil op zich niet zo veel zeggen, mijn afweersysteem zal wat sterker zijn dan die van haar, maar toch.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

- A/Wisconsin/67/2005 (H3N2)-achtige stam

(A/Wisconsin/67/2005 NYMC X-161 -B reass.) 15 microgram hemagglutinine

- A/Solomon Islands/3/2006 (H1 N1)-achtige stam

(A/Solomon Islands/3/2006 IVR-145 reass.) 15 microgram hemagglutinine

- B/Malaysia/2506/2004-achtige stam

(B/Malaysia/2506/2004) 15 microgram hemagglutinine

per dosis van 0,5 ml

 

De virussen zijn in kippeneieren gekweekt en daarom kan het vaccin sporen van kippeneieren en kippeneiwit bevatten.

 

De andere bestanddelen zijn: kaliumchloride, kaliumdihydrogeenfosfaat, natriumwaterstoffosfaatdihydraat, natriumchloride, calciumchloride, magnesiumchloridehexahydraat en water voor injectie.

 

Wat dit allemaal doet met je lijf weet ik eigenlijk niet, beetje kosten baten plaatje zeker?

Als je bv oud en/of zwak bent, kan een griepvaccin je leven redden.

Als je bv een zaak hebt en je niet zomaar even eens kan uitzieken dan kan zo'n spuitje je veel geld opbrengen.

Het kan ook gewoon om het comfort gaan, griep hebben is niet leuk, als je er dan met een spuitje onderuit komt snap ik dat je daarvoor kiest.

Als je de luxe hebt om met vitamine C en eens goed uitzieken de griep te kunnen bestrijden dan moet je dat gewoon doen, ik doe dat ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf september tot en met april dagelijks een vitamine D tabletje voor een goede weerstand. In Nederland is er onvoldoende zonlicht om het hele jaar toe te kunnen met de in de zomermaanden opgebouwde hoeveelheid vitamine D. Ik hoef de griepprik niet, ook al kom ik er voor in aanmerking. We hebben in ons gezin slechte ervaringen met vaccinaties (bijwerkingen).

Zinkzuigtabletten van Ort.hica werken erg goed bij beginnende griep of verkoudheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet omdat zulke info op het net te vinden is, dat het ook correcte info is. Leuk dat de percentages en hoeveelheden worden genoteerd... (NOT)

 

"..... een druppel (kwik) op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven." Komaan zeg!

 

Inderdaad,

 

Ik heb in mijn jongere jaren wel eens een oude thermometer stukgebeten maar still typing.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ze mij zo een spuit in de arm zetten, moeten ze me eerst hebben vastgebonden. Evenals voor alle andere vaccins. En ja ik heb alle kinder ziektes gehad: oa mazelen, rode hond, waterpokken, kinkhoest. En nee ik kom niet uit de bijbel belt en ben niet gelovig.

Ik 'geloof' wel dat vaccineren een grote scam is! En idd reizen naar sommige landen zonder vaccinaties is lastig, toch ben ik op meerdere continenten geweest. En ja ook af en toe ziek geworden, vooral toen ik klein was. Heb ik nog wel eens griep? Ja hoor eens in de zoveel jaar 2 á 3 dagen op bed.

Ik geloof in de kracht van het herstellende vermogen van ieders lichaam en kijk argwanend naar álles wat uit de chemische fabrieken van de ALTERNATIEVE farmaceutische industrie rolt. Want laten we wel wezen deze industrie is als alternatief in het leven geroepen op de eeuwenoude natuur geneeswijzen zoals bijv homeopathie.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit eens een bericht gezien waarin onderzocht werd of mensen die de griep hadden wel de griep hadden. :)

Volgens dit bericht zou een zeer hoog aantal mensen met griepverschijnselen helemaal de griep niet hebben maar een ander virus. Anders in de zin van: niet het betreffende griepvirus waarvoor ingeent werdt en deels helemaal geen griepvirus. @Keyser Suze, weet jij meer hiervan of is dat maar een bedenksel geweest van iemand?

De griep prik vaccineert mensen tegen Influenza. Wat mensen griep noemen is snot neus, keelpijn, beetje hoesten en wat verhoging. De meest voorkomende oorzaak hier voor is andere virussen zoals corona en rhino virus. En men denkt bovendien dat antibiotica helpt. Dat is klinkklare onzin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ze mij zo een spuit in de arm zetten, moeten ze me eerst hebben vastgebonden. Evenals voor alle andere vaccins. En ja ik heb alle kinder ziektes gehad: oa mazelen, rode hond, waterpokken, kinkhoest. En nee ik kom niet uit de bijbel belt en ben niet gelovig.

Ik 'geloof' wel dat vaccineren een grote scam is! En idd reizen naar sommige landen zonder vaccinaties is lastig, toch ben ik op meerdere continenten geweest. En ja ook af en toe ziek geworden, vooral toen ik klein was. Heb ik nog wel eens griep? Ja hoor eens in de zoveel jaar 2 á 3 dagen op bed.

Ik geloof in de kracht van het herstellende vermogen van ieders lichaam en kijk argwanend naar álles wat uit de chemische fabrieken van de ALTERNATIEVE farmaceutische industrie rolt. Want laten we wel wezen deze industrie is als alternatief in het leven geroepen op de eeuwenoude natuur geneeswijzen zoals bijv homeopathie.

Hahahahahaha weer een slachtoffer van de homeopathie onzin. Get real.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kracht van het herstellende vermogen van ieders lichaam en kijk argwanend naar álles wat uit de chemische fabrieken van de ALTERNATIEVE farmaceutische industrie rolt. Want laten we wel wezen deze industrie is als alternatief in het leven geroepen op de eeuwenoude natuur geneeswijzen zoals bijv homeopathie.
zeer gezonde houding vind ik! ;)

 

Clinical Evidance Handbook van de British Medical journal Publisher meldt dat van de 2500 meest voorgeschreven medicamenten en behandelingen:

3 procent een groter ongunstig dan gunstig effect scoort.

5 procent waarschijnlijk geen gunstig effect heeft.

8 procent evenveel gunstige als ongunstige effecten heeft (uitruil middelen).

12 procent enig bewijs van gunstig effect scoort.

23 procent een zeer zwak bewijs voor enig gunstig effect laat zien.

En, dat van 49 procent totaal niet bekend is wat voor effect het heeft. Bron:http://wetenschap.infonu.nl/onderzoek/114348-medische-wetenschap-blijkt-kwakzalverij.html

en

Uit dit onderzoek kwam naar voren dat homeopathie zowel effectief als kostenbesparend is. Bron:http://wetenschap.infonu.nl/diversen/114849-heeft-homeopathie-een-medisch-wetenschappelijke-basis.html

 

Voor mij dus geen prik van wat dan ook, en zeker niet voor zo iets als wat wij noemen 'griep'. Zelfs verdovingen bij de tandarts sla ik zo veel mogelijk over, dat is ook niet gezond wat ze daar in je lijf spuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar de griepprik gehad en geen last ervan gehad. Ben nog niet autistisch geworden. Mijn oudste auti zoon krijgt al jaren de griepprik maar was al autist. Zoon nr. 2 heeft nog nooit de griepprik gehad toch is hij autist vanaf geboorte. Mijn punt is: Autisme is erfelijk en aangeboren. Is eens onderzocht in Utrecht. Het zit op drie plaatsen op de DNA. Binnen gezinnen waar meerdere autisten zijn is ook vaak een kind met dyslexie.

Mij viel dit onderzoek destijds op omdat van mijn drie kinderen er twee autisme hebben en de derde dyslexie (leesblind). Wel zijn ze alle drie ingeënt tegen BMR en DKTP maar ook aan die entingen ligt het niet want hun vader is er nooit tegen ingeënt en ook hij had autisme. Idem oma van pa's kant. (moeder van mijn man dus).

Alhoewel ik twijfels heb over een aantal entingen komt autisme er echt niet door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs verdovingen bij de tandarts sla ik zo veel mogelijk over, dat is ook niet gezond wat ze daar in je lijf spuiten.

 

Verstandig, google maar eens op bijwerkingen articaine http://www.tandartsamsterdam.nu/index.php/articaine-bijwerkingen.html

Daar lusten de honden geen brood van. Het is het meest gebruikte middel dat niet eens is officieel is goedgekeurd voor het gebruik als tandartsverdoving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Hoewel vaccinaties in het algemeen absoluut nuttig zijn, kan ik toch echt geen enkel nut in de griepprik ontdekken. Je inenten tegen varianten van een jaar of langer geleden die niet eens meer voorkomen, met antistoffen die bijna zeker geen reet helpen tegen nieuwe varianten, is gewoon nutteloos..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoontje heeft in het eerste 1,5 jaar 30 vaccins gehad .. Ben me er daarna in gaan verdiepen en krijgt mooi niets meer!

@Zinzzy

Zelf ben ik oma en zie aan dat onze kleinkinderen veel prikken krijgen, als ik opnieuw zou beginnen en kleine kinderen zou hebben kregen ze de minimale prikken .

Tja, wat dat betreft zijn de tijden positief verandert dank zij de pc!

Dat wil niet zeggen dat ik alles geloof wat erop word vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta volledig achter de wetenschap en het idee van inenten. Het probleem in mijn ogen is ontstaan zodra 'big pharma' het in bezit heeft genomen en er allerlei dingen aan gaat toevoegen.

En ik verdenk tptb er ook van de vaccins te ge(mis)bruiken voor andere doeleinden dan waar ze voor bedoeld zijn. Maar goed, da's mijn paranoia.

 

Ik ben dan ook niet tegen inenten, maar ik zou zelf bijvoorbeeld geen griepprik nemen als ik niet heel zeker weet wat er in zit, en dat het werkt voor een bepaalde griep. De gewone seizoengriep boeit me niet zo, ik heb 't zelden. Een jaar of 4 geleden was de laatste keer dat ik (volgens mij) echt griep had. Niet aleen snot, slijm, keelpijn en verhoging (38,9 op z'n hoogst), maar ook spierpijn, koortsblaren op m'n lip, diarree, misselijkheid, rillingen, zweetbuien en hele vreemde dromen. Had ook de indruk dat m'n bloeddruk nogal omlaag ging, want ik ging na als ik te snel opstond bijna tegen de vlakte.

 

Ik ben niet naar de huisarts geweest dus ik weet niet zeker of het griep was. Ik heb de symptomen bestreden met citrosan en veel kippensoep, water en rust. Was wel naderhand een kilo of drie afgevallen maar dat zat er zo weer aan.

Voor zover ik begrijp is die griep ook zelden dodelijk als je niet al ziek zwak en misselijk bent van iets anders of vanwege een andere aandoening of leeftijd een sterk verminderde weerstand hebt.

 

Als er echter een of andere vogelgriep of zoiets zou zijn waarvoor ze uiteindelijk een vaccin ontwikkelen en ik zou zeker weten waar 't vandaan kwam en wat erin zat. Dan heb ik dat liever dan die griep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...