Ga naar inhoud
GENEGEERD

Rantsoenen aanvullen tijdens shtf


prepper053

Aanbevolen berichten

Nu zie ik dat preppers alles voorbereidend opslaan en zich beschermen tegen plunderaars. Maar wat ik me afvraag: Zijn er ook PREPPERS die zeggen als iedereen aan het plunderen gaat dan plunder ik mee.

 

Ik vraag dit omdat ik toch wel eventueel extra voorraden zou willen hebben als het gebeurd. De kans dat plunderaars mensen aanvallen tijdens de eerste paar kritieke dagen lijkt me klein omdat ze focussen op de winkels.

 

Oke, nu weet ik ook dat Plunderen wettelijk niet mag en het plannen ervan ook waarschijnelijk niet mag, dus daarom noem ik het maar Rantsoenen Aanvullen.

 

Kortom zouden jullie rantsoenen aanvullen tijdens de shtf situatie???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

preppen is 1 ding, maar je kan niet voor de rest van je leven preppen. ik ben 34, mocht er het komende jaar iets gebeuren dan ga ik ervan uit dat ik nog minstens 30 tot 40 jaar te leven heb. in die 30 tot 40 jaar na de SHTF zal men toch dingen moeten aanschaffen, want tenslotte zullen gereedschappen verslijten, kleren scheuren, water filtratie moet worden gerapreerd of vervangen worden. Eventueel moeten er nieuwe gebruiksvoorwerpen komen wegens gezins uitbereiding.

 

als er geen economie meer is, geld is waardeloos. waar zou jij het vandaan halen??? Tenslotte kan je niet altijd om bepaalde gebruiksvoorwerpen handelen, omdat het levensbenodigdheden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...