Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kernwapens verdwenen in de VS. Twee top generaals ontslagen.

Gast DickBerts
 Share

Recommended Posts

http://www.infowars.com/top-nuke-commanders-fired-following-missing-nuclear-warheads-report/

In de alternatieve media wemelt het van de verhalen over Amerikaanse kernwapens die recent verdwenen zouden zijn, mogelijk om een false flag aanslag mee te plegen. En nu zijn er ook TWEE top militairen van de Amerikaanse kernmacht ontslagen met een vaag verhaal. Onder normale omstandigheden zou ik hier mijn schouders over ophalen, maar het rommelt nu wel heel erg in de VS.....

http://abcnews.go.com/Politics/wireStory/apnewsbreak-gen-charge-icbms-fired-20543564

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Er is een voordeel aan kerneapens!

Je kunt precies achterhalen waar de grondstoffen vandaan zijn gekomen, welke batch uit welke kerncentrale enz.

Die bewijzen zijn ook niet even op te ruimen, zal 99,99999999999999999999999999999999999999% van de mensen dan weer een nadeel vinden :(

Maar goed als ze tot dit soort acties overgaan zullen bewijzen waarschijnlijk niet van belang zijn:mad:

K a n s

Link naar reactie

http://www.infowars.com/top-nuke-commanders-fired-following-missing-nuclear-warheads-report/

In de alternatieve media wemelt het van de verhalen over Amerikaanse kernwapens die recent verdwenen zijn, mogelijk om een false flag aanslag mee te plegen. En nu zijn er ook TWEE top militairen van de Amerikaanse kernmacht ontslagen met een vaag verhaal. Onder normale omstandigheden zou ik hier mijn schouders over ophalen, maar het rommelt nu wel heel erg in de VS.....

http://abcnews.go.com/Politics/wireStory/apnewsbreak-gen-charge-icbms-fired-20543564

Die FEMA kampen zijn naar mijn mening ook een serieus teken, geen fijn land om te wonen lijkt me

Link naar reactie

Doet wel heel erg denken aan de serie Jericho:

Probleem is dat de overheid aldaar zoiets niet zomaar zal gaan toegeven.

En ik denk dat je helemaal op moet gaan letten als ze het wel toegeven, want wat voor maatregelen komen daar dan weer achteraan qua wetgeving ?

Dat het rommelt in de VS is duidelijk, zoiets geeft veel extra voedingsbodem voor verhalen zoals hierboven. Of ze waar zijn ?

Maar goed, het zou kunnen...er zijn vaker kernwapens zoekgeraakt.

Misschien zijn ze ontslagen omdat ze niet mee wouden werken aan de komende oorlog en zochten ze mensen die wel bereid waren om een full-scale-nuclear-arsenal in te zetten. Jaja, nou loop ik eng te doen zeker ;)

• Leuk 1
Link naar reactie

Er is een voordeel aan kerneapens!

Je kunt precies achterhalen waar de grondstoffen vandaan zijn gekomen, welke batch uit welke kerncentrale enz.

Die bewijzen zijn ook niet even op te ruimen, zal 99,99999999999999999999999999999999999999% van de mensen dan weer een nadeel vinden :(

K a n s

misschien kan iemand een vlaggetje herkennen op de bom op het moment dat die wordt afgeworpen . dan hoor je ze roepen: het was oBOOOMaaaa!!!

Link naar reactie

Mooi voor straks in combinatie met die oefening dat 't stroomnet in de VS uitvalt, dan kan er heel toevallig weer een "terroristische aanslag" gebeuren waarmee ze weer een stap verder kunnen met hun ziekelijke plannen.

Maar natuurlijk is dat aluhoedjes denken en zou zoiets nooit echt kunnen gebeuren... toch?

Link naar reactie

Wel grappig dan dat die dingen niet via GPS of militaire variant getraceerd kunnen worden.:D

Ben zelf niet zo van de kernwapens maar als het echt moet dan wil ik wel een paar landen opnoemen om ze op te testen.:confused:

als zon ding ergens land is dat wel duidelijk hoor, daar heb je geen gps voor nodig

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...