Ga naar inhoud
GENEGEERD

Crisis, banken, kernwapens en ons geld

200m²
 Share

Recommended Posts

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnenland/article/detail/1720201/2013/10/10/Duurzame-bank-KBC-investeert-in-nucleaire-wapens.dhtml

Hoe durft een bank die overleeft op kap van de kleine man zo'n dingen in z'n hoofd halen?!

Totaal losstaand van het feit dat het over KERNWAPENS gaat wat op zich ook niet kan, vind ik het letterlijk in het gezicht spuwen van al wie moet opdraaien om de banken in leven te houden.

Misschien investeren in zij die alles kwijt zijn door bankengesjoemel op de beurs? Is dat te veel gevraagd?

Investeren in de staat die zich nog dieper in schulden gestoken heeft om een bank te redden? Laten terugvloeien van waar het komt bijvoorbeeld?

Maar neen, ze 'lenen ons geld uit' aan kernwapen producenten ...

MOOI! Wanneer krijgt mijn ventilator de lading shit over zich? Ben het stilaan beu aan het worden.

Onozelaars die leven van kassie kijken zijn mijns inziens toch wel heel gelukkig. Die storen zich niet aan zo'n dingen zolang ze maar bewegende beelden kunnen zien. Zalig zijn de armen van geest!

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gebruikersnaam
een lening van 1,16 miljard dollar aan Serco, een Brits bedrijf dat onder meer kernwapens produceert

Als je gaat kijken naar het uiteindelijke moederbedrijf dan zijn er nog maar héél erg weinig bedrijven zuiver op de graad.

En ook de wapenindustrie levert banen op waardoor wellicht een van onze forumleden een boterham verdient.

MOOI! Wanneer krijgt mijn ventilator de lading shit over zich? Ben het stilaan beu aan het worden.

Onozelaars die leven van kassie kijken zijn mijns inziens toch wel heel gelukkig. Die storen zich niet aan zo'n dingen zolang ze maar bewegende beelden kunnen zien. Zalig zijn de armen van geest!

Je gehele post zou wellicht beter in rubriek stoom afblazen hebben gestaan ;)

Link naar reactie

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnenland/article/detail/1720201/2013/10/10/Duurzame-bank-KBC-investeert-in-nucleaire-wapens.dhtml

Hoe durft een bank die overleeft op kap van de kleine man zo'n dingen in z'n hoofd halen?!

Totaal losstaand van het feit dat het over KERNWAPENS gaat wat op zich ook niet kan, vind ik het letterlijk in het gezicht spuwen van al wie moet opdraaien om de banken in leven te houden.

Misschien investeren in zij die alles kwijt zijn door bankengesjoemel op de beurs? Is dat te veel gevraagd?

Investeren in de staat die zich nog dieper in schulden gestoken heeft om een bank te redden? Laten terugvloeien van waar het komt bijvoorbeeld?

Maar neen, ze 'lenen ons geld uit' aan kernwapen producenten ...

Waarom denk jij dat een bank weinig of geen belasting betaald en een kleine ondernemer de hoofdprijs?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...