Ga naar inhoud
GENEGEERD

Maximum aantal bijlagen

f150
 Share

Recommended Posts

Het kunnen toevoegen van fotomateriaal vind ik een enorme toegevoegde waarde hebben aan de posts. Ik ben dan ook blij dat er een editor beschikbaar is om je post te kunnen voorzien van tekstuele stijlelementen, bijlagen, foto's, embedded video en meer. Zeker persoonlijke foto's van goede DIY topics, tools, kamperen geven extra jeu aan de posts.

Nu wil het geval dat mijn maximum bereikt is met 109 bijlagen, ondanks dat ik alle plaatjes vooraf netjes terugschaal naar max 600 pixels. Ik heb vandaag de eerste foto's verwijderd, waardoor nu bij een aantal posts gebroken image icoontjes staan. Het maximum staat op 10Mb per user.

Zelfs als alle leden (ruim 2000) 10Mb uploaden, is het bij elkaar nog steeds slechts 20Gb. Maar volgens mij zijn de 'foto-uploaders' op een hand te tellen en valt het qua disk ruimte wel mee.

@Admin

Om kort te gaan (tenminste, dat was de bedoeling): mag de limiet omhoog, bv naar 50Mb?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
het gebruik van uploadsites zoals imageshack o.i.d. en dan je foto middels een url posten?  voorbeeld

Het nadeel daarvan is dat je afhankelijk wordt van dergelijke websites. TS heeft wel een goed punt, de meeste gebruikers uploaden weinig/geen foto's dus de limiet kan vast omhoog.

Link naar reactie

Ik vind foto's ook vaak meer zeggen dan duizend woorden. Zelfs beter dan filmpjes! Er is zoveel info te lezen, onderzoeken etc, dat het in een oogwenk kunnen zien wat iemand bedoeld erg prettig werkt. Video's kosten meer tijd en alleen soms van meerwaarde.

Buitenstaanders van de site komen toch vaak via reviews bij preppers.nl terecht (aanname van mij nadat ik wat heb rondgevraagd dat wel), mijzelf incluis. Dus elke beperking hierop is een rem op de uitbreiding van onze gemeenschap. Dat het de spuigaten niet uit hoeft te lopen is begrijpelijk maar wat is 50mb nog tegenwoordig?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...