Ga naar inhoud
GENEGEERD

koelen


Gast Sandokan

Aanbevolen berichten

Gast Sandokan

Mogûh allemaal,

 

WTSHTF is koelen een groot issue voor veel mensen

niet alleen als het gaat om koelen van voedsel maar ook bv voor medicijnen

ik ben door de jaren een aantal methodes tegen gekomen die mogelijkheden bieden om te koelen

 

allereerst heb je natuurlijk geluk als je een diepe kelder hebt, dan blijft alles redelijk stabiel koel

een koelbox op zonnepaneel is een andere technische optie die werkt bij zon overdag

 

 

Sandokan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast oliestel

is het ook mogelijk om een compressor van een koelkast mechanisch te laten werken??

Bij mijn weten gaat de koelkast meestal stuk als de compressor stuk is, of soms als hij lekt. dit zou dus een langdurige oplossing kunnen zijn.

 

Als je dus een fiets kan koppelen aan de koelkast compressor heb je geen gas of elektrisch nodig om te koelen.

Zo vaak hoor ik de compressor nu niet brullen, ik schat op een paar keer per dag voor 5 minuten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sandokan

daar heb ik geen verstand van

ik weet wel van wasmachines die je via een fiets kan bedienen WTSHTF

ging mij hier even om alternatieven voor koelen op bushcraft manieren

vroeg of laat gaan die dingen met compressoren er uit zodra TSHTF...

 

Sandokan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...