Ga naar inhoud
GENEGEERD

Sandalen maken


hamster

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

dat kan maar lijkt me in het geval van autoband wat moeilijk aangezien het een zeer stug materiaal is als je voor de zijkanten en boven kant bijvoorbeeld band van een fiets gebruikt ben je een eind opweg

hmm kun je natuurlijk zelf wat aanpassen om dichte schoenen te maken ook ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn browser gaat compleet uit zijn dak als ik de file wil downloaden. Geeft aan dat de browser niet weet wat hij met dit type bestand moet.

Als ik kies voor opslaan dan opent er een nieuw scherm met weer de keuze optie, openen onbekend bestand of opslaan.

 

Enig idee hoe ik het document kan downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@phtvs het zou helpen als ik weet welke browser je hebt......

Mijn browser gaat compleet uit zijn dak als ik de file wil downloaden. Geeft aan dat de browser niet weet wat hij met dit type bestand moet.

Als ik kies voor opslaan dan opent er een nieuw scherm met weer de keuze optie, openen onbekend bestand of opslaan.

 

Enig idee hoe ik het document kan downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
en heb je het kunnen downloaden ondertussen? of moet ik je een andere link sturen?

 

Ik heb het document zojuist kunnen downloaden. Was wel nog een probleem met de extensie ervan. Slaat bij mij op als "sandalen" dus zonder extensie.

Heb het bestand sandalen.doc hernoemd en nu werkt het perfect.

 

Bedankt voor de moeite, heb nog wat oude banden liggen en ga eens een poging wagen om daar mooie sandalen van te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...