Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Hoax] NASA doet 13 November een aankondiging

Tom
 Share

Recommended Posts

Nu op diverse (complot) sites het bericht dat er een enorme gebeurtenis gaat komen en dat zegt de NASA, toch niet de eerste de beste.

http://usahitman.com/nthbaon13/

En daarna overgenomen door diverse nederlandse sites, met de vermelding

NASA heeft een historische ontdekking gedaan die de hele planeet zal doen schudden. Deze aankondiging zal worden vrijgegeven aan de media op 13 november 2013. Het zal een dag zijn om te onthouden en zal voor altijd in de geschiedenisboeken staan. Verspreid het woord aan uw familie & vrienden en meld je aan om op de hoogte blijven!

Met deze raadselachtige plaat

[ATTACH=CONFIG]5584[/ATTACH]

Ik zie warempel de raket van mijn grootste held KUIFJE gaat hij de ruimte in op zoek naar het grote geheim?

Ben al extra hapjes en drankjes aan het inslaan en houd de dag in mijn agenda leeg en ga de hele dag voor de TV zitten.

(Ga natuurlijk niet mijn prep spullen aanspreken)

En toch stiekem al rond spieden op o.a.UFOBLOGGER, POTVERDORIE !! blijkt het een HOAX te zijn, alles voor niets!

Wat blijkt en waarom moeten we alle vrienden emailen? Nou? Wat denk je (U) ?

NASA To Have A BIG Announcement On November 13th : Hoax

http://www.ufo-blogger.com/2013/10/hoax-nasa-big-announcement-november-13th.html

According to rememberthe13th.com with alleged NASA logo :

"The Biggest Discovery That will shake the earth, It will never be the same again."

So whats that all about? NASA has made a historic discovery that will shake the entire planet. This announcement will be released to the media on November 13th, 2013. It will be a day to remember and One for the history books. Spread the word to your family & friends and sign up to stay updated

But after digging more, we come to conclusion that rememberthe13th.com website is a honey trap for email hacking.

Website domain is register with Namecheap.com and domain owner using privacy guard service to hide his identity.

RememberThe13th.com Whois Record

Zie de link

http://www.ufo-blogger.com/2013/10/hoax-nasa-big-announcement-november-13th.html

Zo zie je maar weer, niet alles direkt geloven als er weer vreemde berichten verschijnen.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Maar er is uiteraard ook weer een andere visie zoals deze

While this is potentially dangerous, it shows the lengths that government operatives and/or private individuals will go, to cause chaos and discredit the alternative media community. Anyway, do your own research and come to your own conclusions about whether this is the ‘real deal’ or not.

Ask yourself, “Would NASA make an announcement of historic proportions and ask the world to wait until November 13, 2013?”

Anyway, chalk this one up to more of the same – discredit the Alternative Media at any cost

http://intellihub.com/2013/10/03/nasa-disinformation-campaign-launched/

Link naar reactie

Met zo'n dingen kan ik me alleen maar bedenken hóé mensen daar voor vallen, volgens mij zijn dat dezelfde mensen met hele rijke, maar helaas overleden, achterneven in Afrika, die maar al te graag hun geld kwijt willen en/of hun geluk afdwingen met kettinge-mails.

Vooral die afbeelding moet toch ergens vragen oproepen?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...