Ga naar inhoud
GENEGEERD

Schoten afgevuurd bij Amerikaanse Capitool

niki
 Share

Recommended Posts

Ik zag dit net op hln:

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1716451/2013/10/03/Schoten-afgevuurd-bij-Amerikaanse-Capitool.dhtml

Wat zou dit zijn?

Het hoeft natuurlijk niet veel te zijn, maar ik verwacht dat er ook niet veel nodig is om daar in Amerika op dit moment de vlam in de pan te laten slaan... Iedereen lijkt daar op het moment al zo "on edge" de laatste tijd.

Maar even afwachten wat er precies aan de hand is, maar toch in de gaten houden.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Weinig over te zeggen wat er daadwerkelijk gebeurd is, politie/overheid is niet te vertrouwen.

Uiteindelijke conclusie van de politie zal wel zijn dat de politie correct gehandeld heeft, en dat het slachtoffer een Republikeinse NRA lid was, kan Obama weer zeuren over wetgeving tegen wapenbezit.

(indien slachtoffer geen wapen bij zich had, dan plantte zie die wel, AR15 ofzo)

Link naar reactie

Wat mij betreft kan dit weg. Toen dit bericht gisteren uitkwam leek er mogelijk heel wat aan de hand, maar het blijkt achteraf een zeer tragische gebeurtenis/ongeval te zijn. Heel erg voor deze moeder en vooral het gezin dat ze achterlaat. Maar daarom ook niet relevant voor Preppers.nl.

Soms is het goed om meteen op een nieuwsberichtte springen en het te volgen, soms blijkt achteraf dat het allemaal veel minder erg is dan het lijkt.

Om toch nog een punt aan te halen wat we hiervan kunnen opsteken:

Wat er (waarschijnlijk) is gebeurd, is iets wat bijna dagelijks gebeurt. Een mevrouw met post-partum depressie heeft een wanhoopsactie uitgevoerd.

Het verschil: Deze mevrouw deed dit (toevallig of niet) in de buurt van het capitool en het witte huis.

Wat er vervolgens gebeurde was wel interessant.

Heel de wereld reageerde binnen minuten en bracht allerlei details en vermoedens naar buiten. Er was een enorme politiemacht op de been, die zei dat ze niet veel aankonden omdat ze met 75% minder capaciteit moesten draaien. Het capitool ging op slot. Een weg bij hetwitte huis werd afgezet. Ook bij mij was het eerste dat in me opkwam: iemand heeft een poging gedaan om een politicus om te brengen. Een terroristische daad dus. En dit leek naar aanleiding van de eerste berichten ook het eerste vermoeden van de rest van de wereld.

Waarom heeft een "simpel verkeersongeval" zo'n impact? Het lijkt erop dat iedereen inmiddels verwacht dat de vlam in de pan gaat in Amerika. Er heerst een spanning en het lijkt alsof iedereen zijn adem inhoudt. Wat gaat er gebeuren? Wie breekt? Ik hoor al tijden steeds sterker wordende oproepen en leuzen. "start de revolutie!" "impeach obama!" "shiet de republikeinen met hun eigen geweren dood!" "democraten zijn schapen!" nouja, de strekking is duidelijk, de mensen hebben er genoeg van. Tsja, dan is het inderdaad wachten totdat er ééntje breekt. En als er dan ééntje breekt, zal de rest hem volgen?

Link naar reactie

Ik wil niet doemdenken,maar duizenden berichten op internet verschijnen er over dat het dit jaar gebeuren..iets groots..iets wat een impact op ons allemaal heeft..

En als je dit allemaal zo bekijkt dan krijg je vanzelf wel die onderbuikgevoelens..de spanning wordt om te snijden en inderdaad het is wachten tot er iets of iemand breekt..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...