Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

666Viper666

Stop maar met preppen het heeft waarschijnlijk geen zin meer!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dat was toch al +/- even bekend?

Maar we handelen niet alsof dat een crisissituatie zou zijn.

Wel leuteren over actie in Syrie maar niet m.b.t. Fukushima!

Hoe absurd ben je dan als eigenverklaard politieman van de wereld?

Deze post delen

pfff, is een oud bericht. ze hebben het telkens over vorig jaar terwijl het in maart 2011 is gebeurd. Natuurlijk het gevaar is er, maar niet zodanig als dat het in dat artikel wordt omschreven. Allemaal oude data.

Deze post delen

valt ook niet goed tegen te preppen ookal overleef je de eerste "wave" maarja alle rijke "leiders" zullen wel een mooi bunkertje hebben waar ze heel wat jaartjes terecht kunnen..

mvg, Mp

Deze post delen

Mhh, iemand die naar aanleiding van dit bericht z'n preps alvast voor een zacht prijsje van de hand wil doen misschien?

Je hebt er toch niks meer aan en kan dus beter van die centen nog net een keer lekker dronken worden:)

Deze post delen

Mhh, iemand die naar aanleiding van dit bericht z'n preps alvast voor een zacht prijsje van de hand wil doen misschien?

Je hebt er toch niks meer aan en kan dus beter van die centen nog net een keer lekker dronken worden:)

Maak er een karma van;)

Deze post delen

Aan gezien ik al 2/3 van mijn leven me bezig hou met me voor te bereiden (preppen ) . Is stoppen met preppen stoppen met leven . Als het aan mij ligt ga ik nog effen door . Wie volgt .

Geert

Deze post delen

Kijk eens op xandernieuws : fukashima update....in de maand november beginnen met het weghalen van die splijtstaven uit het meest beschadigde vat.

Dit word als een erg groot risico gezien!

Ga door met preppen tot ik erbij neerval @Geert!!

Deze post delen

Vandaag in het journaal . Er is voor de zoveelste maar radioactief water in zee gelekt .

Geert

Deze post delen

stoppen met preppen is opgeven.

Het ziet er allemaal niet goed uit, dat is realiteit, maar de hoop opgeven, nooit !

Hope for the best zei mijn oma altijd, en daar ga ik me aan houden.

En ook al gaat t mis, dan hebben wij in ieder geval nog wat lekkere maaltijden tot het zover is.

Kom op jongens en meiden, we zitten niet voor de grap op dit Forum, dat betekend dat je al geen opgever bent, gewoon doorgaan nu.

Deze post delen

Aan gezien ik al 2/3 van mijn leven me bezig hou met me voor te bereiden (preppen ) . Is stoppen met preppen stoppen met leven . Als het aan mij ligt ga ik nog effen door . Wie volgt .

Geert

Tuurlijk Geert, ik volg. En zoals ik al eerder heb gepost, nav de ontwikkelingen te Fukushima, we kunnen altijd nog een groot vaarwel feest bouwen.

Deze post delen

He verdikkeme, vandaag nog fluitje, lampje, aluminium fles en noodslaapzak gekocht voor in de ghb/edc. Nouja neem ik het me naar het hiernamaals

Deze post delen

Stop maar met preppen en kijk eens naar de volgende link

http://www.safetyanalyse.nl/reactor-4-fukushima-instort-wordt-leven-aarde-weggeveegd//

Preppen heeft geen zin meer.

Het is een kwestie van tijd.

Juist ja, en als we in de jaren '80 naar Doe Maar - "De bom" geluisterd hadden waren we ook gestopt met leren, werken, preppen, geboren worden, of waar je toendertijd ook mee bezig was om er later, zoals Herman van Veen zong - De "Bom valt nooit" erachter te komen dat doemdenken en stoppen met vooruitdenken nergens toe lijdt.

Deze post delen

stop jij maar met preppen ik vind je reacties toch niet zo aangenaam

mvg MD

Ach de waarheid is hard maar daar kunnen sommige zieltjes niet tegen.

Tijdens SHTF zullen de mensen ook correct met u omgaan denkt u?

Daarbij heb ik nergens gezegd dat ik stop met preppen.

Als deze ramp zo door gaat heeft het geen zin meer om te preppen dat is wat anders.

Tenzij u als een rat 50 jaar of langer onder de grond wil leven.

Maar misschien dat ik het mis heb en u zich al als een rat door het leven laat gaan.

Dan zult u het wel aangenaam vinden.

Deze post delen

Ach de waarheid is hard maar daar kunnen sommige zieltjes niet tegen.

Tijdens SHTF zullen de mensen ook correct met u omgaan denkt u?

Daarbij heb ik nergens gezegd dat ik stop met preppen.

Als deze ramp zo door gaat heeft het geen zin meer om te preppen dat is wat anders.

Tenzij u als een rat 50 jaar of langer onder de grond wil leven.

Maar misschien dat ik het mis heb en u zich al als een rat door het leven laat gaan.

Dan zult u het wel aangenaam vinden.

Waarom vergelijk je Mecanical Dog met een rat? Je geeft hem op die manier alleen maar gelijk.

Deze post delen

Waarom vergelijk je Mecanical Dog met een rat? Je geeft hem op die manier alleen maar gelijk.

omdat dit alles is wat viper kan? ik denk dat hij op school werd gepest daarom dat hij nu online graag mensen afkraakt om zich beter te voelen ^^.

@666Viper666 ik heb niets tegen je hoor maar 9/10 post die ik van u lees ben je bezig met mensen aftekraken u reactie op mijn post bewijst dit een beetje.

daarbij wil ik nog even zeggen kijk maar naar de like's van onze post ik denk dat er meerdere mensen zijn die er het zelfde over denken.

om ontopic te blijven: dit wil niet zeggen dat je moet stoppen met preppen hoogstens dat je je preps misschien een andere wending moet geven.

Deze post delen

omdat dit alles is wat viper kan? ik denk dat hij op school werd gepest daarom dat hij nu online graag mensen afkraakt om zich beter te voelen ^^.

@666Viper666 ik heb niets tegen je hoor maar 9/10 post die ik van u lees ben je bezig met mensen aftekraken u reactie op mijn post bewijst dit een beetje.

daarbij wil ik nog even zeggen kijk maar naar de like's van onze post ik denk dat er meerdere mensen zijn die er het zelfde over denken.

om o ntopic te blijven: dit wil niet zeggen dat je moet stoppen met preppen hoogstens dat je je preps misschien een andere wending moet geven.

Het verschil tussen like;s van jouw online vriendjes en de soms negatieve post die ik hier aan lever is dat ik naar de waarheid en de feiten kijk en niet naar hoeveel toetsenbord vrienden ik kan of hoef te hebben op een forum.

Dat jij sommige forum berichten niet leuk vind zoals het bericht stop maar met preppen kan ik niets aan doen.

Ik zit hier niet om vrienden te maken,laten we daar even duidelijk over zijn.

Als ik een commentaar geef op een post is het onderbouwd door ervaring.... iets wat de meeste hier op de site niet hebben.

Dat het niet gewaardeerd woord dat weten sommige mensen beter als ik.

Maar we spreken mekaar tijden SHTF.

Eens kijken of je toetsenbord dan ook nog zo goed werkt.

En een vraag voor hulp beantwoord ik in die situatie op deze manier.................zoek het lekker uit

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...