Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Communicator

Grote brand bij afvalverwerker in Rotterdam Rijnmond

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

regio Rotterdam... Maskers op!! Zijn er weer mooi wat kwalijke stoffen weg.. ener komen natuurlijk geen schadelijke stoffen vrij he..

Deze post delen

Windrichting is west. Het gaan om AVR aan de Brielselaan.

Het betreft niet de industriele afvalverwerking. Het bevind zich zo ver ik kan zien ook niet in de buurt van andere schadelijke bedrijven. Mocht iemand andere info hebben gaarne...

https://www.google.nl/maps/preview#!q=rotterdam+AVR+brielselaan&data=!1m4!1m3!1d2911!2d4.4754323!3d51.8933796!2m1!1e3!4m10!1m9!4m8!1m3!1d5822!2d4.4841417!3d51.8953701!3m2!1i1538!2i908!4f13.1&fid=7

Deze post delen

Als je hier woont, heeft je BOB pakken geen zin meer. Dan kun je nog beter met je ramen dicht binnen zitten.

[ATTACH=CONFIG]5514[/ATTACH]

tenzij je hier doorheen wilt rijden:

[ATTACH=CONFIG]5515[/ATTACH]

Deze post delen

Ik rij vanavond wel ff om geloof ik. RTV Rijnmond heeft nu live mannetje neergezet dus het valt wel mee behalve de rook. Rook is al wat minder, maar ik ben bang dat het voormalige AVR pand gecontroleerd wordt afgefikt.

En dat het pretpark van huidig eigenaar Henny vd Most er mogelijk niet gaat komen.

Deze post delen

Vroeger veel moeten lossen daar. Die grote afvalberg in de bunker wil nog wel eens vlam vatten en als er dan ongelukkig wat veel in de bunker ligt heb je de poppen aan t dansen.

Deze post delen

Ik woon er bijna naast, maar heb er niks van gemerkt. Ook geen verkeersopstoppingen voor de deur gehad.

Veel heisa om niks. :rolleyes:

Voor de deur misschien niet maar gisteren had Rotterdam een hele vette verkeersinfarct. Maastunnel dicht en 10 tallen km's file op de rondwegen.

Wat mij verbaasd is dat een dergelijke relatief nog kleine brand een halve stad plat kan liggen. Wat zou er gebeuren als echt een keer de pleuris uitbreekt?:(

Deze post delen

Voor de deur misschien niet maar gisteren had Rotterdam een hele vette verkeersinfarct. Maastunnel dicht en 10 tallen km's file op de rondwegen.

Wat mij verbaasd is dat een dergelijke relatief nog kleine brand een halve stad plat kan liggen. Wat zou er gebeuren als echt een keer de pleuris uitbreekt?:(

Dat de Maastunnel dicht moest kwam doordat de rook de tunnel in werd geblazen door de wind... en ja, dan krijg je in no time verkeersopstoppingen.

Maar de brand zelf stelde niet veel voor.

Deze post delen

Die stad is sowieso super gevoelig doordat je maar via een paar punten er in en er uit kunt;

Maastunnel, van Brienenoordbrug of eerder de Drechttunnel, Beneluxtunnel; als je één van die punten plat legt heb je al gezeik, laat staat alle drie!

Deze post delen

Ik had dit alleen gehoord van het thuisfront, was zelf op reis voor werk, maar inderdaad, dat fileplaatje laat wel zien dat wij dan niet heel makkelijk weg komen (vaker meegemaakt met de afsluiting van de maastunnel)

Hallo buurman @CrossbowClan :p

Deze post delen

Ik had dit alleen gehoord van het thuisfront, was zelf op reis voor werk, maar inderdaad, dat fileplaatje laat wel zien dat wij dan niet heel makkelijk weg komen (vaker meegemaakt met de afsluiting van de maastunnel)

Hallo buurman @CrossbowClan :p

Hoi buurman. :cool:

Ga je ook naar de PH-meeting van 19 en/of 20 october. :confused:

Deze post delen

Hoi buurman. :cool:

Ga je ook naar de PH-meeting van 19 en/of 20 october. :confused:

Nee denk niet dat ik dat ga halen, heb nog wat andere dingen die ik voor eind deze maand wil afmaken.

Deze post delen

Vreemd, ze schaalden zo-even op naar GRIP2 en nu lees ik GRIP X?? Raar?

Dat kan zijn omdat GRIP 3 sinds enkele maanden officieel niet meer als aanduiding gebruikt wordt... Maar hoe noemie het dan als je vanaf 2 moet opschalen?... Wellicht GRIP X... Maar da's pure speculatie...

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...