Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Dr.Prepper

1 juni: Nieuw tijdperk en Homo Core vervangt Homo Sapiens

Recommended Posts

Volgens http://33mm.eu/2012/index.htm hoeven we helemaal niet tot 21 december 2012 te wachten, maar is morgen al de "grote klapper":

2 dagen zijn er nog te gaan voordat het Pleiadische tijdperk aanbreekt, waarna de Homo sapiens wordt vervangen door de Homo Core

Aldus die site. En verder:

Op 1 juni 2012 vindt de doorbraak van licht plaats, doordat dan het huidige tijdperk definitief wordt afgesloten. [...] al het negatieve, inclusief duistere entiteiten, zal dan van onze planeet worden weggevaagd. De volgende dag breekt het nieuwe tijdperk aan en staat in het teken van “7 rode draak”, wat staat voor een mystieke geboorte: de geboorte van het nieuwe tijdperk.

Goed, nog 1 dagje te gaan dus! We'll see ;)

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Goed, nog 1 dagje te gaan dus! We'll see ;)

"We are the Core. Lower your weapons and surrender your planet. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."

Deze post delen

Heel toevallig is het niet. De Bilderbergers hebben regelmatig onderonsjes, en nog regelmatiger wordt 'de grote klapper' voorspeld.

Deze post delen

We leven nog! Tenminste ik wel en het internet doet het nog...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Deze post delen

Gast urbanprepper

Het gaat gebeuren. Snel mensen, zet snel je aluhoedje op.

Deze post delen

Simurgh, fijn dat je er nog bent! Haha!

En alu hoedjes, ojeee die heb ik niet! Het einde is nabij...

Haha!

(sorry, melige bui!)

Deze post delen

Bladgoud jongens, bladgoud...aluminiumfolie is niet te ruilen als SHTF....mag ik van jou een blik bonen, krijg je van mij een stukje aluminiumfolie, dat gaat 'em niet worden vrees ik.

En een aardige toevoeging onder je gouden petje[ATTACH=CONFIG]274[/ATTACH]

Deze post delen

Het gaat gebeuren. Snel mensen, zet snel je aluhoedje op.

Heb ik wat gemist? Was vanochtend wat slaperig in de trein en tijdens werktijd en nu op weg naar huis nog niet opgelet. :p

Deze post delen

''raising my mighty broadsword''

I HAVE THE (CORE) POWERRRR!!! (he-man):D

Voel me inderdaad een heel ander mens, vanacht om 12 uur begon het inderdaad, ik veranderde van een ''verstandig'' mens naar een ''kernachtig'' mens met 4 breinen.

Ik werk momenteel op 4 schermen tegelijk en gebruik 4 toetsenborden en 8 muizen allemaal in razend tempo,KINGKONG (or an octopuss)GOT NOTHING ON ME!!!(training day).

Waarschijnlijker is dat velen van jullie dit niet hebben doorgemaakt.,

Maar dat is dan omdat jullie van de orde afstammen en ik van de superorde.

Dus waar jullie gepromoveert zijn van primaat naar super-orde(Euarchontoglires) ben ik van superorde naar uber-orde(he-manuberusfantasticus) gepromoveert nog 1 stapje verwijderd van een one way ticket met een ufo naar een ander beter mooier stelsel, en ook al laten ze jullie nog even aanmodderen met die simpele breintjes, weest niet bang, ook jullie zullen ooit mijn nivo van verlichting (Minimaal 500,000 watt in slaapstand)bereiken(maarja das maar relatief want ik ben dan alweer verder gestegen in de universalistische uber-ordes der volgordes).

ook wel logisch hoor want waar jullie nog een 1 cellige bacterieen waren was ik al een vis die het land opklom(kieuwen zijn voor mietjes dacht ik toen, weet ik me nog te herinneren).

oja en voor degene die me serieus neemt,(daar kun je ook niks aan doen, gaat vanzelf wel over, je was vannacht van onderorde naar orde gestegen dus er is nog een lange weg te gaan,dus ik neem het je zeker niet kwalijk, het is ook best moeilijk om op 1 forum te verkeren met zo,n uberpersonage als (inmiddels: uberdutchy):rolleyes::p

Deze post delen

''raising my mighty broadsword''

I HAVE THE (CORE) POWERRRR!!! (he-man):D

Voel me inderdaad een heel ander mens, vanacht om 12 uur begon het inderdaad, ik veranderde van een ''verstandig'' mens naar een ''kernachtig'' mens met 4 breinen.

Ik werk momenteel op 4 schermen tegelijk en gebruik 4 toetsenborden en 8 muizen allemaal in razend tempo,KINGKONG (or an octopuss)GOT NOTHING ON ME!!!(training day).

Waarschijnlijker is dat velen van jullie dit niet hebben doorgemaakt.,

Maar dat is dan omdat jullie van de orde afstammen en ik van de superorde.

Dus waar jullie gepromoveert zijn van primaat naar super-orde(Euarchontoglires) ben ik van superorde naar uber-orde(he-manuberusfantasticus) gepromoveert nog 1 stapje verwijderd van een one way ticket met een ufo naar een ander beter mooier stelsel, en ook al laten ze jullie nog even aanmodderen met die simpele breintjes, weest niet bang, ook jullie zullen ooit mijn nivo van verlichting (Minimaal 500,000 watt in slaapstand)bereiken(maarja das maar relatief want ik ben dan alweer verder gestegen in de universalistische uber-ordes der volgordes).

ook wel logisch hoor want waar jullie nog een 1 cellige bacterieen waren was ik al een vis die het land opklom(kieuwen zijn voor mietjes dacht ik toen, weet ik me nog te herinneren).

oja en voor degene die me serieus neemt,(daar kun je ook niks aan doen, gaat vanzelf wel over, je was vannacht van onderorde naar orde gestegen dus er is nog een lange weg te gaan,dus ik neem het je zeker niet kwalijk, het is ook best moeilijk om op 1 forum te verkeren met zo,n uberpersonage als (inmiddels: uberdutchy):rolleyes::p

zucht.. arme dutch hij was vergeten zijn gouden hoedje op te zetten.. kijk nou wat er van gekomen is.. mensen steun het leed dat dutchprepper heet en doneer allemaal een stukje bladgoud zodat dit nooit meer gebeurt.;)

Deze post delen

ik had ook niet verwacht dat jullie me zouden begrijpen.

binnen 6 minuten worden me 2 elementen toegeschoven door 2 verschillende lieden.

en die 2 elementen zouden mij moeten behoeden tegen mezelf.

hoe futiel;)

Bij wijsheid hoort het doorgronden met het intellect van wat eeuwig is; bij kennis het rationeel begrijpen van wat tijdelijk is.

augustines wist waar hij het over had.;)

Deze post delen

Voelen jullie je ook nog steeds vrij Sapiens, of is er al iemand die meer van de Core is sinds gisteren? :)

hier moet ik bevestigend op antwoorden.

zie bovenstaand relaas

Deze post delen

Ik voel me af en toe een Alien als ik bij mensen over het onderwerp "Preppen" begin. Ze denken dan dat ik van een andere planeet kom.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...