Ga naar inhoud
GENEGEERD

Jeff Rense & Gerald Celente - Prepare For The Worst - Only The Strong Will Survive

Rodin
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik vond Gerald in eerste instantie betrouwbaar overkomen, maar het laatste jaar is het vaak hetzelfde wat hij roept afgewisseld met een verhoogde stem om het kracht bij te zetten. En natuurlijk moet je betalen voor meer info, ik ben een beetje wantrouwig tegen dat soort types. Sommigen leven daarmee wel een erg prima leventje...

Link naar reactie

• 2 weeks later...

De laatste maanden is zijn focus meer verlegd naar 3 aspecten van voorbereiden:

fysiek

emotioneel

spiritueel

Hij is daarin één van de zeer weinigen van diegenen die de moeite nemen de wereld te informeren over economie en aanverwante veranderingen, die op alle 3 de aspecten nadruk leggen.

Zelf voeg ik daar nog "mentaal" aan toe.

Zijn interviews zijn kostenloos te beluisteren op youtube. En dat'ie wat geld vraagt voor zijn blad vind ik niks bijzonders. Doet voor mij in iedergeval niets af aan zijn vrij te verkrijgen informatie.

Maar ieder zijn meug....

Link naar reactie

4 jaar geleden Celente voor het eerst gehoord....was behoorlijk onder de indruk....maar al snel bleek hij een hangende lp te zijn...veel melodrama weinig onderbouwing...na voor de tiende keer gehoord te hebben "I'm a boy from the Bronx and we used to say...when people lose everything and have nothing more to lose...they lose it"...heb ik de lp afgezet....

Link naar reactie

Luister liever naar Marc Faber en Jim Rogers....messcherpe analyses zonder melodrama....veel en veel indrukwekkender dan de mensen die hun zakken vullen met doom verkondigen zoals Rense, Celente, Quayle etc....Faber zei 5 jaar geleden al "within 5 to 10 years there will be war"....zonder poespas, zonder drama, zonder banmakerij....gewoon sec de feiten en hun logische gevolgen opsommend, daarna heeft ie het nog 2 of 3 keer genoemd....de man is in mijn ogen griezelig , koelbloedig analytisch en daardoor veel geloofwaardiger dan dat hysterisch gerustreerde onderdeurtje Celente.....dat is het verschil tussen vakmensen en doom-entertainers....Faber en Rogers zijn ook consequent, zijn al jaren geleden naar het continent van de toekomst verhuisd, Celente zit nog steeds in de US te jammeren en is ondanks al z'n wijsheid een groot deel van z'n geld kwijt geraakt in een van die Ponzi-spelletjes....van Madoff of zo'n andere con-artist....zo'n simpele oplichtingstruc zag meneer Celente dus niet aankomen.....

Link naar reactie

In an interview with Russia Today (RT) on November 14th, economist and trends forecaster Gerald Celente became the newest victim of the MF Global bankruptcy when his gold futures account was taken by trustees, and he was hit with a margin call within days of the corporate shutdown.

Link naar reactie

In an interview with Russia Today (RT) on November 14th, economist and trends forecaster Gerald Celente became the newest victim of the MF Global bankruptcy when his gold futures account was taken by trustees, and he was hit with a margin call within days of the corporate shutdown.

Ja dit was niet erg goed voor zn geloofwaardigheid als 'trend forecaster'. In een hoop dingen heeft/had hij wel gelijk, maar toch blijf ik terughoudend bij mensen die geld verdienen met het verkopen van doom & gloom. Ook al delen ze gratis proef samples uit op youtube.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...