Ga naar inhoud
GENEGEERD

En nu maar hopen dat het tijdelijk is

Kans
 Share

Recommended Posts

ING online momenteel ( als je je spaarrekeningen wilt inzien)

"

Sparen niet beschikbaar

Op dit moment zijn de saldo- en transactiegegevens van uw spaarrekening(en) niet beschikbaar. Ook kunt u geen overschrijvingen doen van en naar uw spaarrekening(en).Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

"

Als het semi permanent zou zijn wat zou je dan gisteren hebben willen doen?

Doe dat dan morgen even !

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik zit bij een andere bank, maar heb in alle jaren deze problemen NOOIT gekend. Dus 1 van de betere banken?

Dat zou best kunnen !

Het advies blijft wat mij betreft gewoon staan, zelfs voor die betere bank....

Wat mij betreft mag niemand op deze site straks klagen als ze 'beroofd' worden van hun centen.

Er is vaak genoeg en duidelijk genoeg gewaarschuwd ?

Maar waarschijnlijk heb je net als ik er geen last van omdat je er niks hebt staan :p

Grt

K a n s

• Leuk 1
Link naar reactie

Dat zou best kunnen !

Wat mij betreft mag niemand op deze site straks klagen als ze 'beroofd' worden van hun centen.

Er is vaak genoeg en duidelijk genoeg gewaarschuwd ?

Maar waarschijnlijk heb je net als ik er geen last van omdat je er niks hebt staan :p

Grt

K a n s

Het (digitaal)geld wordt inderdaad vrij snel omgezet naar bruikbare 'materialen.' Geld vult mijn maag niet in duistere tijden en digitaal geld nog veel minder :)

Link naar reactie

hardware falen

te complexe internet omgeving

illigale changes

ontslag van medewerkers met kennis

weg pesten van medewerkers met hart voor de zaak die het mangement niet kunnen overtuigen dat mngt verkeerd bezig is

HELE dikke oprot premies (ing betaald tonnen per medewerker als ze keizen voor ww)

ik ga niet iin details, maar ga er maar van uit dat er veel ongelukken gebeuren achter de schermen en dat er regelmatig mensen naar huis worden gestuurd na fuckups

Maar als je geld op een bank wil houden doe dan in inder geval het volgende:

- spaar niet bij de zelfde banklicentie houder als waar je schuld hebt met je hypotheek

- download je afschriften zodat je zelf kan aantonen wat je saldo is

- verdeel je geld over ten minste 3 banken

- zorg dat je geld kan opnemen bij die banken, als het alleen met een tegenrekening werkt is het geen goede optie dan kan je er nog niet bij

- zorg dat je opname limiet op de pasjes HOOG is, anders kan je nog je geld niet weg halen. site plat --> dan kan je dat niet aanpassen

- zorg dat er geen beperking is voor opnames in het buitenland site plat --> dan kan je dat niet aanpassen

bedenk je goed dat als er shit is dat:

de site plat gaat --> beheerders va binnenuit nog voor "de bank" en voor zichzelf kunnen zorgen..

er zijn geruchten dat dit bij DSB het geval is geweest.....

maar al is dit niet waar, mensen binnen de banken hebben een informatie voorsprong en kunnen nog even snel naar de automaat rennen voor het te laat is.

laatste tip. localiseer de zonenaamde "off line" ATM's die geen online saldo controle uitvoeren, daar kan je og geld uit trekken tot ze leeg zijn.

gewone automaten kunnen ze centraal op storing zetten.

mijn advies zo min mogelijk geld op de bank

Link naar reactie

Heeel vreemd dit, een bank die zomaar 5 dagen dichtgaat. En dat terwijl de salarissen net betaald worden. Nu maar hopen dat de banken daar gewoon weer op a.s. dinsdag open gaan. Zo niet, dan vraag ik me af of dit gevolgen gaat hebben voor meer banken in de wereld.

Link naar reactie

ABN AMRO kampt nu ook met een storing, bij de ABN heb ik dat nog niet vaak meegemaakt...

STORING ABN AMRO WEBSITES EN INTERNET BANKIEREN

De ABN AMRO websites en Internet Bankieren zijn door een storing tijdelijk niet beschikbaar. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

Link naar reactie

Ik vind het heel apart dat er bij de CVZ een grote storing is, ze kunnen niets meer uitbetalen, dit is al weken zo. Ze hebben wel in september de brieven uitgestuurd dat de teveel betaalde bedragen worden teruggestort, EN INMIDDELS OVERGEMAKT, maar nog niet binnen. Natelefonisch contact te horen gekregen dat zij kampen met een storing en dat ze toen ze de toring opmerkten de brieven al verzonden hadden.

Maar hier hoor je dus helemaal NIETS over... Een overheidsinstantie kampt dus met een heel groot probleem en er is 0,0 communicatie... Vreemd...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...