Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Greener

[Review] Goudpensioen.nl

Recommended Posts

Je mag er van uit gaan dat dit snor zit.

Deze handelaar koopt rechtstreeks in vanuit de mint.

Koop je bij de munthandel dan zit er soms wel eens rotzooi tussen.

Zo had ik vd week een proof silver eagle in de hand die rechtstreeks uit China kwam.

Dit betrof een munthandel met vele jaren ervaring en toen ik ze daar op wees verscheen het schaamrood op de kaken.

Leuk om de zaak in rep en roer te zien. (Dit verhaal post ik nog wel eens)

Goedpensioen is dus een veilige keuze.

Kom anders na de koop eens langs.

Ik heb weegschalen, toetsstenen en meer. Kost je wel een flinke kras maar dan weet je het zeker :cool:

Greener

Bedankt voor het aanbod greener. Ik ben door de jaren heen voorzichtiger geworden. Vandaar mijn argwaan.

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Greener bedankt voor het delen van jouw ervaring. Zelf ben ik iemand die de voorkeur geeftbaan het cash afrekenen van de handel. Dat kan bij goudpensioen. Ik wil dat gaan doen maar ik heb een vraag. Ik weet het een en ander van goud maar toch....

Kun je er de muntendaar kopen in het volle vertrouwen dat er geen nepgoud tussen zit?

Ik heb zelf hele goede ervaringEN, je leest het goed EN, om bij Goudpensioen in de winkel te kopen. Ruime keus en netjes geholpen, het laatste zie je niet meer vaak in winkels. In het begin was ik argwanend maar door een post hier heeft het mij toch over de streep getrokken om daar eens langs te gaan. Laten opsturen heb ik geen ervaring mee. Het is duidelijk dat ze zowel in de winkel als online een serieuze aanbieder zijn!

Deze post delen

Mooi te horen. Ik wil met mijn geld naar binnen kunnen lopen. Kopen wat mij aanstaat zonder mij zorgen hoef te maken of het bijvoorbeeld een echte krugerrand is.

Deze post delen

Dank je voor alle zeer bruikbare informatie. Wat ik mij enkel nog afvraag is waar adviseren jullie om het goud te bewaren? Gewoon in een bank? Ik denk meer vanuit een verzekering standpunt waar ik mij deels zorgen maak over inflatie risico's.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...