Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

Team leden gezocht voor Run For Your Lives Festival

Recommended Posts

Forum lid @Lindaja poste een aantal dagen een link van Run For Your Lives op het forum. Aangezien diverse forum gebruikers het een interessant idee vonden en ik zelf het ook erg kan appreciëren dat mensen iets totaal "out of the box" proberen te organiseren. Willen we graag ons steentje bijdragen aan de organisatie en een Preppers.nl team af te vaardigen. Mocht het project slagen dan zullen we 6 september 2014 ook een kraampje hebben met de prepshop op het terrein.

Welke forumleden zouden zich willen aanmelden in het Preppers.nl team. De kosten voor de tickets en festival toegang zullen en de renners zal gedragen worden door Preppers.nl. We zullen dan ook zorg dragen voor t-shirts met een tekst die we jullie laten verzinnen.

We zijn opzoek naar maximaal 8 gemotiveerde Preppers die eigenlijk zo gek als een deur zijn ;-) Een van deze 8 renners mag ook de organisatie van het team op zich nemen. Misschien gezamenlijk trainen en lachen?

Aangezien het RFYL een crowdfunding project is en ze nog 65 dagen hebben om een totaal van 100.000 euro op te halen om het project daadwerkelijk te starten zou het mooi zijn als er mensen deze boodschap verder willen verspreiden op het internet zodat er meer teams, sponsors en uiteraard zombies zich gaan aanmelden zodat wij allemaal een super dag hebben volgend jaar. Uiteraard kunnen we ook met 4 team leden rennen of met een zombie team mee doen (of beide) 4 om 4.

Ik zal in deze openingspost aangeven wie zich hebben aangemeld en wat voor taak ze hebben.

Team Preppers.nl

1. @Wonderland

2. @jada

3. @Simurgh

4. @zippo (voor alles in)

5. @Miss Jade

6. @Amber

7. @Kungfufox (incognito)

8.

Extra leden die een bijdrage willen doen op 6 september 2014 voor het team.

@Keyser Suze Gewonden verzorging :-)

@Simurgh Prepshop en motivatie afdeling en rondjes rennen ;-)

@Alice Zombie

@Dr.Prepper decoratie om de renners en zombies te kleden en als back-up zombie

@Mr. Gold Mooi zijn ;-)

@Zinzzy Zombie

@Navauden In de buurt van Arnhem

@Amber feestje is voor onze rekening :-) @Lindaja aanwezig of in het team? @Amazing Dree Echte zombie :-) @FincaInSpanje sponsor van de eet en drankgelegenheden ;-) @easy hand en span diensten. @houthe aankijker :-) @rescue zombie jager

• Leuk 1

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

haha leuk om te doen..maar met een beetje geluk gaat het pas beginnen in 2014..dus ben ik de eerste op de dienstlijst @work die deze dagen gaat invullen/aanvragen..

en ik ben voor alles in..rennen, de pr en mss hulp bij de stand opbouw..

greetz van hier

Deze post delen

Ik denk dat ik wel mee wil doen als renner, mits mijn lichaam/conditie dan weer helemaal op peil is - wat is de uiterlijke datum dat dit bekend moet zijn?

Ik kan ook wel wat zombies grimeren als dat nodig is, incluis gapende wonden en enge lichaamskleuren.

Deze post delen

Ik denk dat ik wel mee wil doen als renner, mits mijn lichaam/conditie dan weer helemaal op peil is - wat is de uiterlijke datum dat dit bekend moet zijn?

Ik kan ook wel wat zombies grimeren als dat nodig is, incluis gapende wonden en enge lichaamskleuren.

Leuk! Ik geloof dat run for your lives ook altijd vrijwilligers zoekt. Misschien als onze lijst vol is kunnen er nog mensen als vrijwilliger achter de schermen werken, bij hun.

Deze post delen

Precies en anders ga ik lekker rennen!

In oktober 2014 staat voor mij ook de halve marathon op het programma, dus in principe moet dat wel gaan lukken - mits bepaalde zaken niet heel erg tegen gaan werken.

Deze post delen

Zo te horen hoeven er aan de zombie's niet veel te gebeuren :) Gelukkig dat ik nu in het andere rijtje zit ;)

Als ik als zombie mee mag doen, ben jij de eerste die gebeten word, boef

Deze post delen

Als ik het goed begrijp worden de mensen die van rennen houden 'runner' en die niet kunnen hardlopen 'zombie'?

Wordt het dan niet een makkie voor de 'runners'? :p

Deze post delen

Ik heb nu al lol en zit met een grote grijns achter mijn PC. I love u zombies :-)

Mooi he ;)

Hoop niet dat ze doorhebben dat ik op poolstok hoogspringen heb gezeten en horde lopen. Ik spring over die engerds heen :)

Deze post delen

Ssssst nu verklap je het, voor straf ben je een zombie ;)

Hahahha, tja 'runner' was het sowieso niet geworden! :o

'k Weet nog wel wat goed getrainde mechelaars die wel zombie willen spelen. :p

Deze post delen

Renner

Vandaag kunstroute gewandeld, veel gelachen en tevens besloten dat 5 km maar 5km is en dat naast de wandeltraining, mits ik het team haal, er gewoon een sprint/ren training bij komt.

Training of in ieder geval tactiek besprekingen lijken me wel veel voordeel bieden. dus ja, kom maar op.

Deze post delen

Renner

Vandaag kunstroute gewandeld, veel gelachen en tevens besloten dat 5 km maar 5km is en dat naast de wandeltraining, mits ik het team haal, er gewoon een sprint/ren training bij komt.

Training of in ieder geval tactiek besprekingen lijken me wel veel voordeel bieden. dus ja, kom maar op.

Super Amber!

Deze post delen

Leuk initiatief en als ik in NL ben kom ik wel kijken. Mee rennen met mijn huidige conditie ... laat maar al kan ik nog een jaartje trainen.:(

Als Zombie hoef ik weinig aan te doen, dat zou wel lukken. Ik ben van de partij als sponsor van de lokale eet- en drink tentjes.:cool:

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...