Ga naar inhoud
GENEGEERD

Merkwaardig regulier nieuws

preppie&kokkie
 Share

Recommended Posts

Hoorde vanmorgen op het vroege reguliere nieuws op de radio, dat de schutter van de Navy yard in de USA, last had van ELF (extremely low frequency) en dat hij dacht dat zijn gedrag gecontroleerd werd.

Toch wel een merkwaardig om dit soort zaken in de reguliere media te horen.

In het onderstaande artikel staat ook een connectie met HAARP

http://articles.washingtonpost.com/2013-09-18/local/42167335_1_enforcement-police-rhode-island

http://nos.nl/artikel/555364-fbi-toont-video-bloedbad-legerbasis.html

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Misschien mis ik iets maar ik zie de link met preppen en dit forum niet @preppie&kokkie. Uit de links haal ik dat de man wellicht psychotisch was/is, iets voor psychiaters om te onderzoeken voor het proces. Kun je toelichten waarom je hierover een topic start?

Het vrijgeven van het filmpje verhoogt de angst (bij mij in ieder geval wel, als dit in Nederland zou zijn) bij de amerikanen. Dit is weer belangrijk voor de overheid om een gemeenschapsgevoel te creëren, wat op haar beurt weer nodig is voor wat ze dan ook plannen in oktober. Zie topic over het horden van de amerikaanse overheid wat compleet moet zijn op 1 oktober. Je kunt geen actie ondernemen (bijv. een bevolkingsgroep aanpakken of een land aanvallen) als de burgers van jouw land zich veilig voelen.

Link naar reactie

ja hij was geestelijk ziek en dit was overal bekend, toch kreeg hij toegangspasjes voor die gunfree zone.

Ik heb dit nieuws niet echt gevolgd maar begrijp uit eerder genoemd artikel dat die man een veteraan is, het zou mij niets verbazen als die psychische problemen ontstaan zijn tijdens diensttijd. De discussie zou niet moeten gaan over guns, toegang tot gunfree zones etc maar waarom het leger dit soort problemen veroorzaakt.

Link naar reactie

Het vrijgeven van het filmpje verhoogt de angst (bij mij in ieder geval wel, als dit in Nederland zou zijn) bij de amerikanen. Dit is weer belangrijk voor de overheid om een gemeenschapsgevoel te creëren, wat op haar beurt weer nodig is voor wat ze dan ook plannen in oktober. Zie topic over het horden van de amerikaanse overheid wat compleet moet zijn op 1 oktober. Je kunt geen actie ondernemen (bijv. een bevolkingsgroep aanpakken of een land aanvallen) als de burgers van jouw land zich veilig voelen.

Jij ziet er een bewuste hand van een overheid in ter voorbereiding van 'iets' in oktober? Oké. Moet dit topic dan niet bij 'complotten' staan? Dat is een onderdeel van het forum waar ik bewust nooit kijk.

• Leuk 1
Link naar reactie

Presented with a stunned level of WTFness...*the*Obamacare Help-Line*- available 24/7 is 1-800-318-2596 as we have been told a number of times by the President... it seems someone did not do their due diligence on what that telephone number's mnemomic is...1-800-F U-CKYO

Indeed, Mr. President,*1-800-318-2596*to you too.

Whahahahaha das ook merkwaardig nieuws!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...