Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Keyser Suze

De Nieuwe False Flag wordt gehesen....

Recommended Posts

Lach er maar om, het is waar.

En de nederlandse bankbobo's zijn te schijterig om dat aan het daglicht te brengen door om het goud te vragen.

Ze doen nog alsof we in de vorige eeuw leven.

Iedereen weet dat de USA niet meer zijn wat ze waren. Zomaar een teken: http://www.zerohedge.com/news/2014-05-30/us-gasoline-consumption-plummets-nearly-75

Misschien moeten we New York (Nieuw Amsterdam) terugeisen. :rolleyes:

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Ongelooflijk wat ben ik toch een dom ei. Gisteren of eergisteren kwam in het nieuws dat ISIS (lees: Al Quaida) enkele Amerikaanse militaire helikopters heeft buitgemaakt en 400 miljoen dollar. Wat een prachtig excuus voor de Amerikanen. .....

It appears that the best diversion from Obama's latest bevy of scandals, including the VA snafu and the Bergdahl fiasco, will be yet another war, one which Iraq just gave the green light for.

Gewoon een valse vlag dus. Je laat je beroven en vervolgens heb je een goed excuus om hard in te grijpen. Lees verder hier: http://www.zerohedge.com/news/2014-06-11/iraq-gives-obama-green-light-commence-kinetic-action-against-al-qaeda

Deze post delen

Behalve die laffe gesprekken van Erdoğan Turkije over valse vlag in Syrië, denk ik dat het tijd is voor een Valse Vlag.

nou, je bent wel lekker wakker KS. ONGEVEER TWEE DAGEN TE LAAT.

Deze post delen

Ongelooflijk wat ben ik toch een dom ei. Gisteren of eergisteren kwam in het nieuws dat ISIS (lees: Al Quaida) enkele Amerikaanse militaire helikopters heeft buitgemaakt en 400 miljoen dollar. Wat een prachtig excuus voor de Amerikanen. .....

...............................

Ik kan het nieuws van die gestolen helikopters niet vinden... van 400 miljoen of dat geld los erbij? Dat zijn minimaal 10 apache helikopters a 38 miljoen dollar per stuk.

Heb je een link? Google laat me in de steek.

Edit: Zerohedge lijkt het bericht te hebben overgenomen van ibitimes en daar staat vermeld dat het bericht afkomstig is van de Koerdische TV. http://www.ibtimes.co.uk/mosul-seized-jihadis-loot-429m-citys-central-bank-make-isis-worlds-richest-terror-force-1452190

Verbazingwekkend dat dit niet in andere kranten staat.

Deze post delen

ik kan het nieuws van die gestolen helikopters niet vinden... Van 400 miljoen of dat geld los erbij? Dat zijn minimaal 10 apache helikopters a 38 miljoen dollar per stuk.

Heb je een link? Google laat me in de steek.

Edit: Zerohedge lijkt het bericht te hebben overgenomen van ibitimes en daar staat vermeld dat het bericht afkomstig is van de koerdische tv. http://www.ibtimes.co.uk/mosul-seized-jihadis-loot-429m-citys-central-bank-make-isis-worlds-richest-terror-force-1452190

verbazingwekkend dat dit niet in andere kranten staat.

msm. ..........

Deze post delen

Ik weet dat je niet van de MSM houdt, maar zerohedge is nu ook niet bepaald objectief: http://rationalwiki.org/wiki/Zero_Hedge

Geen kwaad woord over Zerohedge! Een helder licht in duistere tijden. Als de helft op hun site waar is, dan is dat nog 90% informatiever dan CNN en de NOS bij elkaar. Overigens kan iedereen iets aanpassen op Wiki.....betrouwbaar?

Oja, moet je er nu eens kijken, keurig aangepast.... @Raycoupe :o

wiki.jpg.4c78cc0a1de5511974cf9f061fb36c0d.jpg

Deze post delen

ISIS nieuwe regels...

De hoogtepunten vertaald door Jenan Moussa vrouwelijke reporter van ArabicAlAanTV:

-ISIS has published its first set of new rules for the province of #Nineveh. In following tweets I will translate highlights. (1/11) @akhbar

-ISIS rules: For those asking who R u? We R soldiers of Islam &took on our responsibility to bring back glory of the Islamic Caliphate. 2/ 11

-ISIS rules: Money we took from Safavid govnmnt is now public. Only Imam of Muslims can spend it. Any1 who steals hand will be cut. (3/11)

-ISIS rules: We ask all Muslims to perform prayers on time in the mosques ( 4/11) #Nineveh @akhbar

-ISIS rules: We warn tribal leaders and Sheikhs not to “work with government and be traitors.” (5/11) #Nineveh @akhbar

-ISIS rules: No drugs, no alcohol and no cigarettes allowed. (6/11) #Nineveh @akhbar

-ISIS rules: For the police, soldiers &other kafir institutions, u can repent. We opened special places that will allow you to repent. (7/11)

-ISIS rules: Gatherings, carrying flags (other than that of Islamic state) &carrying guns not allowed. God ordered us to stay united. (8/11)

-ISIS rules: Our position on Shrines and graves is clear. All to be destroyed basically. (9/11) #Nineveh @akhbar

-ISIS rules: For women, dress decently and wear wide clothes. Only go out if needed. (10/11) #Nineveh @akhbar

-ISIS rules: Ppl u tried secular rulings (republic, Baathist, Safavides) &it pained u. Now is time 4 Islamic state Imam Abu Bakr El Qurashi.

Deze post delen

Geen kwaad woord over Zerohedge! Een helder licht in duistere tijden. Als de helft op hun site waar is, dan is dat nog 90% informatiever dan CNN en de NOS bij elkaar. Overigens kan iedereen iets aanpassen op Wiki.....betrouwbaar?

Oja, moet je er nu eens kijken, keurig aangepast.... @Raycoupe :o

wiki.jpg.4c78cc0a1de5511974cf9f061fb36c0d.jpg

LOL, zolang je maar beseft welk sausje er gebruikt wordt.

't Blijft altijd zaak meerdere bronnen te raadplegen en als het kan de bron van een nieuwsbericht/gerucht te zoeken.

Deze post delen

http://www.zerohedge.com/news/2014-06-26/dick-cheney-fearmongers-terrorist-attack-bigger-911-will-happen-end-decade

Whatever is coming, it’s going to be huge. A lot of people are going to die in horrific ways. Ghastly pictures will be plastered all over the news to reinforce the awful event and make certain it is foremost in the minds of America. The Ministry of Propaganda mainstream media will diligently traumatize people like it’s their job. (Because, you know, it is.) Someone will be painted as the boogeyman and we’ll have a new enemy to hate.

Oh, gelukkig, we worden waarschijnlijk niet teleurgesteld. Dick "de Havik" Cheney, vertelt al even hoe een nieuwe aanslag gepleegd kan worden. Hij heeft of teveel Hollywood-Die-Hard zitten kijken, of hij weet er meer van. Dat laatste is niet ondenkbaar.

We are so fucked.

Deze post delen

Ohhh, gelukkig is het Dick maar, die met z'n dikke vinger in elke pap roert waar er geld valt te verdienen.......deze opmerking zal wel weer een nieuwe impuls geven voor 1 van z'n vele bedrijfjes.....

• Leuk 1

Deze post delen

Ik vrees dat nu *de valste vlag der valse vlaggen* langzaam maar zeker wordt gehesen.

Kan naar mijn idee nooit meer lang duren.

Deze post delen

De false flag :confused:

Wordt wakker, kijk om je heen, welke vlag heb je in hemelsnaam nog nodig?

Oke jij hebt er nog geen last van?

Plak uit andere post:

"ZE" doen voor een groot deel maar wat.

(Helaas altijd in hun voordeel ten kosten van de rest, zodra er verdient wordt aan de crash boeid de rest ze niks meer, kijk maar naar de oorlogen die er geweest zijn)

"ZE" komen zo ver omdat de brave burgers, BB, nog veel meer maar wat aankloten, en slechter georganiseerd zijn dan "ZE"

De BB komen pas in actie als hun rekening geplunderd wordt voor die tijd zal het wel meevallen, pas als er een bom op hun huis valt is het oorlog tot die tijd valt het wel mee, pas als de BB zonder een rode cent op straat staan en er geen uitkeringen meer zijn is er een crisis daarvoor zal het allemaal wel meevallen.

En tot die tijd kunnen "ZE" hun zakken vullen en hun spelletjes spelen.

Altijd zo geweest dus ik neem aan dat het nu ook weer zo zal gaan.

Het is helaas ook de reden dat je dus MOET PREPPEN.

( en de kudde zal wachten tot het niet meer kan)

De kans dat 'de FF' dit keer iets te groot wordt is redelijk groot :rolleyes:, als je dan nog echt moet gaan preppen,..., nou ja succes.......

Prep ze,

K a n s

• Leuk 1

Deze post delen

Nieuwe Valse Vlag 'tegen' Rusland? Klinkt plausibel. Een kernwapen dat afgaat in Oekraïne, nog voor de kerst? Nou ja, hebben we tenminste wat om over te praten bij de herten biefstuk.

Ukraine is a pretext. A US-led NATO platform. A dysfunctional, criminal Washington installed neo-Nazi regime.

Economically bankrupt. With no legitimacy whatever. Dependent on outside support for survival. America’s newest colony.

Controlling policy. Calling the shots. What Washington says goes. Kiev’s stooge regime salutes and obeys. Otherwise it’s replaced. Color revolution 3.0 installing another.

[.......]

Washington wants Russia “rip(ped)” from Europe. Unsuccessful so far. The MH17 false flag provocation failed.

Russia had nothing to do with it. Nor Donbas freedom fighters. Ukrainian Sukhoi-25 warplane cannon fire was responsible.

Verifiable satellite/radar data showed its aircraft tailing MH17 before idestruction. Fuselage penetration holes were consistent with cannon rounds.

[......]

Attempts so far to blame Russia for Ukrainian crisis conditions failed. Evidence, or lack of it, debunked Western claims.

Nuclear detonation is different, said Delyagin. Leaving no fingerprints. Perhaps before Christmas. For holy day shock value.

Delyagin predicted Ukraine’s coup. Expected it last February. On Sochi’s winter Olympics first day. It came at the end. Two weeks later. On February 22.

Whether he’s right or wrong about a nuclear false flag remains to be seen. Lunatics in Washington make anything possible.

Bron: http://www.globalresearch.ca/major-anti-russian-false-flag-coming/5419963

Deze post delen

http://www.zerohedge.com/news/2015-12-06/san-bernardino-attack-eye-witness-three-tall-white-men-did-it

De aanval waarbij een echtpaar in SanBernadino usa de aanval opent op ongewapende burgers, stinkt aan alle kanten! Drie gemaskerde mannen in full combat outfit worden beschreven door ooggetuigen!

Ik was er niet bij maar na Gladio, wat verbaasd mij nog?

Deze post delen

http://www.zerohedge.com/news/2015-12-06/san-bernardino-attack-eye-witness-three-tall-white-men-did-it

De aanval waarbij een echtpaar in SanBernadino usa de aanval opent op ongewapende burgers, stinkt aan alle kanten! Drie gemaskerde mannen in full combat outfit worden beschreven door ooggetuigen!

Ik was er niet bij maar na Gladio, wat verbaasd mij nog?

Er was ook een volledig SWAT team nabij die daar toevallig met zwaar materieel aan het oefenen waren. Heb het laatst met een paar maten hierover gehad, Obama wil van de 2nd Amendment af, heb zo mijn vermoeden dat veel van die zogenaamde mass-shootings gecoördineerd worden om sneller nieuwe wapenwetten erdoor te kunnen drukken.... Ik weet hoog aluminiumfolie gehalte, maar er zijn teveel van dit soort schietpartijen geweest sinds hij president is. Al die liberale anti-wapen praatjes trekken op niks, criminelen en terroristen komen toch wel aan hun wapentuig en de goedwillende burger blijft -net als hier- onbewapend achter als hij z'n zin krijgt.

Deze post delen

Is het nou een soort hobby om die "false flag" en doom-voorspellingen elke dag te volgen? Kan mij niet voorstellen dat je daar vrolijk van wordt. In mijn beleving is de Preppers beweging juist iets positief, in de zin van "als je het systeem niet kan veranderen, dan bereid je voor om calamiteiten te doorstaan", m.a.w. focus op het voorbereiden (= positief, heft in eigen handen), versus focus op doom-websites (zoals zero-hedge) die het vaak toch niet kunnen voorspellen (kijk maar eens in deze thread, hoeveel foute voorspellingen er waren). Er is ook een 2de positive kant, en dat is je aansluiten bij burger-initiatieven die proberen het systeem van onderaf te veranderen (vele voorbeelden). Ook dat geeft energie, en sluit aan bij het "voorbereiden" aspect van de Preppers-beweging.

Ik vroeg het mij gewoon af, niks persoonlijk.

• Leuk 3

Deze post delen

Is het nou een soort hobby om die "false flag" en doom-voorspellingen elke dag te volgen? Kan mij niet voorstellen dat je daar vrolijk van wordt. In mijn beleving is de Preppers beweging juist iets positief, in de zin van "als je het systeem niet kan veranderen, dan bereid je voor om calamiteiten te doorstaan", m.a.w. focus op het voorbereiden (= positief, heft in eigen handen), versus focus op doom-websites (zoals zero-hedge) die het vaak toch niet kunnen voorspellen (kijk maar eens in deze thread, hoeveel foute voorspellingen er waren). Er is ook een 2de positive kant, en dat is je aansluiten bij burger-initiatieven die proberen het systeem van onderaf te veranderen (vele voorbeelden). Ook dat geeft energie, en sluit aan bij het "voorbereiden" aspect van de Preppers-beweging.

Ik vroeg het mij gewoon af, niks persoonlijk.

Is het niet goed dan, om je te verwonderen en af te vragen van hetgeen er in jouw wereld gebeurt, te beschouwen waarom het gebeurt? Met andere woorden, ben je een toeschouwer van de maatschappij, of signaleer je bepaalde verontrustende patronen, bewegingen, acties die je wenkbrauwen doen fronsen?

Kennelijk raak jij een snaar want je hebt al 6 plusjes. Dus zijn er minstens 7 mensen die denken, goh, belachelijk, weer zo'n idioot verhaal over een false-flag.

Ik denk, als je je verdiept in wat de (Amerikaanse) overheid al heeft gepresteerd (Pearl Harbor, Tonkin, 911, Gladio), dat het toch wel de bedoeling is dat we over dit soort zaken nadenken. Aan de journalisten de taak kritisch te zijn, waarheidsbevinding te doen.

En wat is jouw taak? NOS journaal kijken, nul vragen stellen bij wat er gebeurt? Schuif je de initiële berichten van drie gewapende mannen opzij en ga je mee in het verhaal dat een echtpaar met een jong kind out of the blue 14 mensen vermoorden? Zomaar een dom idee van mij misschien maar dit soort incidenten genereren een heleboel emotie bij de burgers, burgers die straks gaan stemmen, burgers die instemmen met de acties die volgden op de moord op Franz Ferdinand, Tonkin, 911 etcetera.

Of geloof je de officiële verhalen over 911 wel? JFK? Ik ben in ieder geval blij dat er kritische mensen zijn die al dat soort incidenten heeft onderzocht.

Deze post delen

Is het niet goed dan, om je te verwonderen en af te vragen van hetgeen er in jouw wereld gebeurt, te beschouwen waarom het gebeurt? Met andere woorden, ben je een toeschouwer van de maatschappij, of signaleer je bepaalde verontrustende patronen, bewegingen, acties die je wenkbrauwen doen fronsen?

Kennelijk raak jij een snaar want je hebt al 6 plusjes. Dus zijn er minstens 7 mensen die denken, goh, belachelijk, weer zo'n idioot verhaal over een false-flag.

Ik denk, als je je verdiept in wat de (Amerikaanse) overheid al heeft gepresteerd (Pearl Harbor, Tonkin, 911, Gladio), dat het toch wel de bedoeling is dat we over dit soort zaken nadenken. Aan de journalisten de taak kritisch te zijn, waarheidsbevinding te doen.

En wat is jouw taak? NOS journaal kijken, nul vragen stellen bij wat er gebeurt? Schuif je de initiële berichten van drie gewapende mannen opzij en ga je mee in het verhaal dat een echtpaar met een jong kind out of the blue 14 mensen vermoorden? Zomaar een dom idee van mij misschien maar dit soort incidenten genereren een heleboel emotie bij de burgers, burgers die straks gaan stemmen, burgers die instemmen met de acties die volgden op de moord op Franz Ferdinand, Tonkin, 911 etcetera.

Of geloof je de officiële verhalen over 911 wel? JFK? Ik ben in ieder geval blij dat er kritische mensen zijn die al dat soort incidenten heeft onderzocht.

Jammer dat je zo negatief reageert, je neemt het dus persoonlijk op. Ik gaf juist de positieve kanten van de Preppers-beweging aan (mijn intepretatie), en ik gaf ook aan dat je meer kan doen (en zeker niet NU.nl bekijken). Tuurlijk, ik heb ook een oog op meer Media dan mainstream-media, maar je moet ook begrijpen wie achter zerohedge zitten, en wat zij willen bereiken. Feit is dat je meer controle hebt over het "voorbereiden", wat positief is, dan het lezen van zerohedge (en vglb).

Deze post delen

Jammer dat je zo negatief reageert, je neemt het dus persoonlijk op. Ik gaf juist de positieve kanten van de Preppers-beweging aan (mijn intepretatie), en ik gaf ook aan dat je meer kan doen (en zeker niet NU.nl bekijken). Tuurlijk, ik heb ook een oog op meer Media dan mainstream-media, maar je moet ook begrijpen wie achter zerohedge zitten, en wat zij willen bereiken. Feit is dat je meer controle hebt over het "voorbereiden", wat positief is, dan het lezen van zerohedge (en vglb).

Euh.....Ik dacht nog wel dat ik het juist neutraal bracht en niet de indruk wekte dat ik er persoonlijk last van had.

Laat ik het anders formuleren ; wat is nou precies wat jou ergert aan ' de hobby ' van de false-flag?

En ik denk juist wel dat een beweging iets kan veranderen, maar dat staat hier weer los van.

Deze post delen

Jij stelt op een nette manier een vraag, KS reageert daar vervolgens op een nette manier op. Hij legt gewoon duidelijk uit hoe hij het ziet, en net zoals jij hem vragen stelde stelt hij jou ook weer vragen.

Waarom beoordeel je het dan bij jezelf als "positief", en bij KS als "negatief"?

Is dat omdat KS een andere mening heeft dan jij? Als hij had gezegd "eigenlijk zag ik het zo-en-zo, maar nu ik er over nadenk, je hebt helemaal gelijk. Het kan me niet meer schelen wat er gebeurt in de wereld, laat iedereen maar verrekken, als ik zelf mijn preps maar op orde heb", was het dan wel positief geweest?

Ook ik vraag me dit gewoon af, en ook van mij uit is het niets persoonlijk (eigenlijk evident gezien het feit ik jou niet persoonlijk ken).

Deze post delen

Ik reageerde op de comment "wat is jouw taak, NOS journaal kijken, enz..." , alsof dat de automatische conclusie als ik vraag of het lezen van zerohedge elke dag een hobby is. Ik lees soms ook de andere media, maar twijfel over de vele voorspellingen (die meestal niet uitkomen). Het viel mij gewoon op dat dit vaak terugkomt op dit forum, vandaar mijn vraag. Ik ben mij bewust van de slechte kanten van het huidige systeem, maar realiseer mijzelf ook dat je hier weinig invloed op hebt, en dat het het dagelijks lezen van doom-voorspellingen en "false flag" voorspellingen, niet direct meer inzage levert voor je eigen leven. Althans, dat is mijn interpretatie, het kan best dat voor anderen, dit heerlijke kost is die energie oplevert, en het daarom ook graag uitdragen (zoals in dit forum).

Deze post delen

ik ben van mening dat het systeem rot is en vals flag gebruikt word voor het creeeren van angst bij de bevolking. mogelijk zijn 911 of paris gearrangeerd of tenminste zo gebogen dat de hoge heren het in hun straatje weten te passen. olie van IS, op de markt gedump door turkije zorgt voor economische groei in america en europa. ik vind het te ceel toeval. geen wonder dat we de andere kant op kijken.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...