Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Keyser Suze

De Nieuwe False Flag wordt gehesen....

Recommended Posts

http://www.zerohedge.com/news/2013-09-25/here-we-go-again-state-department-issues-new-worldwide-terrorist-threat-caution

Amerika waarschuwt voor nieuwe Al-Quaida aanslagen....in Europa, Azië, Midden Oosten en Afrika. Goh, komt dat even goed uit, pardon, is dat even griezelig. Een mooie bevestiging van het PRISM en NSA spektakel mocht er iets gebeuren. Het leger en de marine van de USA staat al op scherp. De media hype draait al op volle toeren. Obama is het vertrouwen kwijt en de dollar staat op omvallen.

What the world needs now, is another Pearl Harbour, a new 9-11.

Waarom, vraag ik me af, is de Fed niet aan het afbouwen met dollars printen? Waarom zakt goud terwijl de vraag gigantisch is? Libië, Syrië, Iran, veel landen in zuid oost Azië en China, Zuid Afrika - ze handelen onderling, niet in dollars (ook Rusland niet, Brazilië ook niet). Hoe leuk zou het voor de Amerikanen zijn als er daar iets gebeurt zodat ze wel 'moeten' ingrijpen? Want de echte boef, dat is een militante moslim van AQ. En niet de Banksters, Bernanke, oBama. Tuurlijk. Mijn idee? Springplank naar de NWO. En aangezien ons goud in de USA ligt, hebben ze ons bij de ballen als de nieuwe munt wordt doorgedrukt.

Dus eerst aanslag. Oorlog lokaal. Oorlog grotere schaal. Beurzen storten in na aanvankelijke opleving. Goud en olie skyhigh. Maatschappij komt tot stilstand. Chaos. Banken dicht, plunderingen. Nieuwe munt 'moet er komen'. Europa moet kiezen tussen het nieuwe Russo-Chino-Afrika blok of USA. Het Duitse goud, het Nederlandse goud-het ligt in de USA. Wegens de oude banden en het goud plus de Nato verplichtingen zal Europa voor blok met USA kiezen. Nieuwe munt ontstaat. NWO geboren, de bevolking nog meer slaaf.

Zo Keyser, nou kan die wel weer. De komende maanden worden weer interessant....

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

verdikkeme keyser nu slaat het prep-virus nog meer toe in huize MP,

maar de komende maanden worden inderdaad erg interessant.

mvg, Mp

• Leuk 1

Deze post delen

Ach dit soort dingen heb ik vaker gehoord waar niks van kwam en afliep met een 'sisser'.

Gewoon van het mooie weer genieten de komende dagen,en als je toch in de supermarkt bent een extra blikje kopen klaar..

We zien wel wat er op ons pad komt, tegenhouden doe je toch niet in je eentje tussen de slaafse massa

Deze post delen

Ach dit soort dingen heb ik vaker gehoord waar niks van kwam en afliep met een 'sisser'.

Gewoon van het mooie weer genieten de komende dagen,en als je toch in de supermarkt bent een extra blikje kopen klaar..

We zien wel wat er op ons pad komt, tegenhouden doe je toch niet in je eentje tussen de slaafse massa

Daar heb je helemaal gelijk in. Wat mij wel opvalt is dat als het Amerikaanse State Dept een waarschuwing afgeeft, dat je bijna de klok gelijk kunt zetten op het een of ander. Alhoewel, er is dagelijks wel wat loos in de wereld....het idee in mijn sponzige brein met rozijnen heeft zich wel wat vastgezet dat dit soort berichten vanuit het Witte Huis een soort Tromgeroffel is om de hele MSM aan de gang te zetten. Het verhoogt ook angst sensoren van Amerikanen en onder angst maken mensen verkeerde keuzes.

Deze post delen

ik zeg het je de komende maand gaat HET gebeuren!

Is dit:

A. Ironisch?

B. Oprecht gemeend en maak je je ook zorgen?

C. Voorkennis?

Deze post delen

B/C . ik heb diverse berichten gezien waarin je kan dat de VS bezig is met voorbereiden, waarop ze zich voorbereiden? geen idee. Weet wel dat heel veel van die voorbereidingen afgerond moeten zijn aan het eind van september. Kan geen toeval zijn dat de VS voedsel, water, medicijnen, wapen aan het opkopen is en trainingen geeft die allemaal aan het eind van de maand afgerond moeten zijn.

Deze post delen

ik zeg het je de komende maand gaat HET gebeuren!

Debt ceiling moet schijnbaar ook voor 17 oktober verhoogd worden, dat is elke keer een flink gesteggel en last minute werk dus ik ben benieuwd.

Deze post delen

@prepper053 je hebt inderdaad het gevoel dat de Amerikanen zich aan het ingraven zijn. Plus de economie die wankelt, de oorlogsgeluiden, ik ben met je eens dat het wel wat omineus overkomt.

Deze post delen

Werd het weekend 26/27 oktober niet ook al hier en daar aangevinkt als eventuele 'spannende' datum, omdat er dan verschillende zaken (zoals militaire oefeningen) samenkomen ( à la 9/11). Ik kan even de originele post(er) hier van niet meer terugvinden.

Deze post delen

hij bedoelt terug naar nederland ;p

Ik bedoel dat het goud al verkwist/uitgeleend/verkocht/weg/etc is en het zeker niet meer per direct opvraagbaar..

Vandaar het schijterige gedrag van DNB als we vragen om het goud; het is slechts papier en we zitten in het beste geval vast aan een regeling zoals met Duitsland, maar zelfs daarvoor durven ze niet te gaan.

Deze post delen

Ik bedoel dat het goud al verkwist/uitgeleend/verkocht/weg/etc is en het zeker niet meer per direct opvraagbaar..

Vandaar het schijterige gedrag van DNB als we vragen om het goud; het is slechts papier en we zitten in het beste geval vast aan een regeling zoals met Duitsland, maar zelfs daarvoor durven ze niet te gaan.

Ik denk persoonlijk dat het al lang verkocht is. Wanneer is het voor het laatst écht gecheckt? De afgelopen 10 jaar zoieso niet... En we (hun, den haag) kunnen het ook niet zomaar terug vragen

Deze post delen

Ik denk persoonlijk dat het al lang verkocht is. Wanneer is het voor het laatst écht gecheckt? De afgelopen 10 jaar zoieso niet... En we (hun, den haag) kunnen het ook niet zomaar terug vragen

Dat kunnen is niet eens aan de orde.

Het gaat om de wil, de insteek, de benadering.

Men zet de stap gewoon niet als het volk mort.

Men dekt dsu de mede-criminelen in deze misdadige constructie en hoopt dat het e.e.a. overwaait.

Maar hoe kan zonder audit, keuring, telling, bewijs op papier of wat dan ook DNB wegkomen met een post als 'goud en goudvorderingen'?

Lever jij je boekhouding maar eens in bij de belastingen met zo'n soort vage post.

Deze post delen

@prepper053

We zullen het wel zien..ik zou het niet zo hardop durven te zeggen,'ze' zijn meesterlijk in het rekken van tijd voor wat dan ook of het moet van buitenaf (heelal) of binnenin (natuur) komen waar ze niks aan kunnen veranderen.

Deze post delen

Inderdaad. Als je de hele tijd alleen maar denkt aan wat er op ons pad terecht kan komen dan word je daar alleen maar depressief van. Dus genieten van het leven zolang er wat te genieten valt en in de tussentijd de preps op orde houden. En als het eenmaal zoveer is dan zien we wel verder.

Deze post delen

Stop nou gewoon met je druk te maken over het Nederlandse, Duitse, Amerikaanse of wie zijn goud dan ook!

Je moet je enkel druk maken over het goud en zilver dat je zelf , nog niet, hebt !

Ook ik zit niet lekker op mijn stoel, maar hab dat het afgelopen jaar en zelfs al eerder vaker gehad.

Geen garantie dat er niks gebeurt, maar ook nog geen redenen om mijn huis dicht te timmeren, al kan ik daar binnenkort dus best spijt van hebben...

Het gaat gewoon nog steeds de verkeerde kant uit, en of er nog een weg terug is weet niemand.

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

Behalve die laffe gesprekken van Erdoğan Turkije over valse vlag in Syrië, denk ik dat het tijd is voor een Valse Vlag.

Deze post delen

Daarom moet het Nederlandse goud weg uit de USA....

Da's allang geregeld! Alleen niet op de manier die wij zouden willen... dat spul is allang aan china verkocht :)

Deze post delen

Da's allang geregeld! Alleen niet op de manier die wij zouden willen... dat spul is allang aan china verkocht :)

Lach er maar om, het is waar.

En de nederlandse bankbobo's zijn te schijterig om dat aan het daglicht te brengen door om het goud te vragen.

Ze doen nog alsof we in de vorige eeuw leven.

Iedereen weet dat de USA niet meer zijn wat ze waren. Zomaar een teken: http://www.zerohedge.com/news/2014-05-30/us-gasoline-consumption-plummets-nearly-75

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...