Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hmmm binnenlandse veiligheid

prepper053
 Share

Recommended Posts

goh, ik kan me herinneren dat onlangs iets in het nieuws kwam wat leek op: de binnenlandse veiligheid kon niet worden gegarandeerd met al die bezuinigingen. En toen was er een minister die zei: de Binnenlandse veiligheid zal ondanks de bezuinigingen gewaarborgd blijven.

Ook hoorde ik ooit eens dat militairen geen vertrouwen meer hadden in de minister en dat menig militair om hun baan vreest, ook dit was natuurlijk niet waar... AHUM.

nu kom ik dit artikel tegen:

Volgeladen legertruck gestolen van basis

Onbekenden hebben een legertruck die volgeladen was met kampeerspullen voor een militaire oefening, gestolen van een legerbasis in Noord-Brabant.

http://www.nu.nl/binnenland/3584757/volgeladen-legertruck-gestolen-van-basis.html

oke, nu was dit een vrachtwagen met "kampeer spullen" tenminste als dat tenminste waar is. Wie weet, rijden ze de volgende keer de basis af met een lading explosieven en automatische geweren. Achja, gelukkig is de veiligheid van ons landje niet in gevaar.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Een voorbijganger meldde de politie dat een legertruck op een vreemde manier geparkeerd was. Al snel bleek het om een militaire vrachtwagen te gaan waarvan al was opgemerkt dat die ''tot de nok toe gevuld'' was en die was verdwenen vanaf de legerbasis.

Ik neem aan dat die truck en inhoud inmiddels terecht is?

Edit; misschien was het @Heksenboot die wat tenten voor een SC geleend had?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...