Ga naar inhoud
GENEGEERD

Fiat, monetair, militair of radioactieve zorgen?

Kans
 Share

Recommended Posts

Het gaat lekker....:(

De meeste preppers hebben de financieele zaken wel op het vizier.

Maar er zijn nog meer problemen.

Her en der staat de oorlogs machine te grommen om aan de slag te kunnen.

En dan is er nog fukushima:

http://www.silverbearcafe.com/private/09.13/fuelpool.html

Helaas zijn een kernoorlog of een kernramp verdomd moeilijk om voor te preppen.

Ik kan het helaas daarom nog niet zomaar wegstoppen, sorrie !

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ik deel de zorgen.Duizenden jaren van oorlog en revoluties hebben we achter de rug en nog nooit hebben we er zo slecht voor gestaan.Geeft te denken. In geval van atoomoorlog is er maar op een manier te preppen en dat is klaar te zijn om er soepeltjes uit te stappen mocht het allemaal niet meer draaglijk zijn.Klinkt zwartgallig maar ik kom hier op het forum toch steeds meer reacties tegen die deze kant opgaan., Hoe dan ook nooit verkeerd om te preppen op het allerzwartste scenario, want dan ben je echt overal klaar voor.

Link naar reactie

Aan de ene kant heb ik ook altijd al zoiets gehad van.. bij totale nucleaire oorlog kan je er 't beste gewoon een eind aan maken. Aan de andere kant heb ik 't niet zo op snel opgeven. Ik zou toch zo lang mogelijk proberen te overleven. Wie weet, als we de hele planeet opgeblazen hebben, komt er opeens de noodzaak om dat op te ruimen en noodzaak zorgt voor nieuwe uitvindingen. De kans is klein, maar heel misschien komt er iemand met een fantastische uitvinding om die rommel op te ruimen. Of misschien valt de fallout in 't gebied waar je zit achteraf wel heel erg mee...

Ik zou graag nog een echte goede geigerteller en dosismeter aanschaffen, pas dan weet je echt waar je aan toe bent. Is 't daadwerkelijk zo erg dat je zeker weet dat je een dodelijke hoeveelheid straling hebt binnen gekregen, dan is 't wel prettig om een manier te hebben om er snel een eind aan te maken, maar tot die tijd zal ik m'n best doen om te overleven.

Betekent overigens niet dat ik prep voor atoomoorlog/rampen, simpelweg te duur.

Link naar reactie

@Enki: Inderdaad, zolang ik leef, leef ik, en dan zal ik ook doorgaan! Maar als de bom valt, laat hem aub op mijn kop vallen, want alles wat er rest is schijnhoop! Maanden later ga je alsnog dood! Helaas ben ik geen @bunkerprepper,

:cool:

Voor mij precies zo, en @Enki ik zal doorgaan tot het gaatje. Ik mag mezelf stralingsdeskundige noemen en heb vanwege mijn werk de beschiking over gevoelige apperatuur. Ben al meer dan eens naar buiten gerend omdat volgens de berichten op de alternatieve media het gehele noordelijk halfrond besmet zou zijn van wege Fukishima. Nikst te meten, dus lijkt toch wel een hoax. . Hoe dan ook las zojuist ook weer dat inmiddels Frankrijk getroffen zou zijn door een radioactieve wolk daar van. Het zal wel.Bij een beperkte atoomoorlog zou je nog wel iets kunnen hebben aan een goede geiger teller, maar wanneer het erom gaat om te bepalen dat je voedsel besmet is heb je weer heel andere apperatuur nodig en die is niet te betalen.

Nog even terugkomend op het zwartgallige van mijn opmerking, want ik zie hier op het forum natuurlijk van alles voorbij komen en helaas begin ik steeds meer tot de overtuiging te komen dat het wel eens heel beroerd kan gaan worden.Als de bom valt hoop ik ook dat die recht op mijn kop zal vallen, lekker snel, maar zo niet vraag me af hoeveel preppers er zijn die ook preppen op de omstandigheid dat je er maar beter uit kunt stappen en hoe dan?

Heavy shit.

Link naar reactie

Er zijn een aantal zeer eenvoudige en pijnloze manieren om eruit te stappen.

Dat je de vraag moet stellen geeft aan dat je dus nog nooit erop gezocht hebt?

Koolmonoxide vergiftiging is heel makkelijk te veroorzaken, je slaapt er rustig van in.

En zo zijn er nog wel meer.

( cynisch: de kunst is om in leven te blijven, niet om dood te gaan)

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Er zijn een aantal zeer eenvoudige en pijnloze manieren om eruit te stappen.

Dat je de vraag moet stellen geeft aan dat je dus nog nooit erop gezocht hebt?

Koolmonoxide vergiftiging is heel makkelijk te veroorzaken, je slaapt er rustig van in.

En zo zijn er nog wel meer.

( cynisch: de kunst is om in leven te blijven, niet om dood te gaan)

Prep ze,

K a n s

Dank voor je reactie. vroeg me af of ik de enige gek was die hier wel eens over nadenkt

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...