Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Tom

Hoe voor te bereiden op een ​​buitenaardse invasie?

Recommended Posts

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Tja 'keep on dreaming'

Mischien moeten we met ons allen eens gaan beseffen dat we het met een aardkloot en een kans moeten doen!

Ikzelf zou een tweede aarde veeel te makkelijk vinden, niet verdient en de huidige mensheid al helemaal niet waard.

Eerst maar eens bewijzen dat je die eerste waard bent.....

Prep ze,

K a n s

Nou die kansen hebben we genoeg gehad, de mensheid vernietigd zichzelf toch wel op de één of andere manier.

Deze post delen

Help, in België is de invasie al aan de gang. Je kan de aliens herkennen aan hun brede smoelwerk en het ontbreken van elk moreel besef.

[ATTACH=CONFIG]5388[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]5389[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]5390[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]5391[/ATTACH]

Deze post delen

En daarnaast, we hebben geen Aliens nodig om onze planeet te vernietigen, daar zijn we zelf al hard mee bezig. Aliens be like: "Fuck that shit, that place is f#cked up as it is!".

Sjezus @Tom je maakt me elke keer bang. Telkens als ik denk "die Tom heeft ze op een rijtje" kom je met deze shit. Van "Niburu links" krijg ik acute uitslag en begint mijn herpes simplex op te spelen.

Sta ik daar met mijn LifeStraw en Multitool terwijl ET probeert zijn gloeiende vinger in mijn reet te steken...

ET phone home, mijn reet is geen telefooncel, en je vinger is zeker niet rood als je hem eruit haalt....

Moehahaha!

JB

P.S.: Hey, 't is vrijdag he? Ik heb een zware week achter de rug...

ik moet gewoon even zeggen dat ik dit een geweldige reactie vind:) haha

Deze post delen

Een alien invasie is wel het laatste waar ik mij druk om maak.

advice-for-alien-invasion-nwq6quk.jpg.d5c415a9907f817f4f5836f2190b333f.jpg

Het kan ook precies het omgekeerde zijn:

CARELESS TALK :

It is of course well known that careless talk costs lives, but the full scale of the problem is not always appreciated.

For instance, at the very moment that Arthur said "I seem to be having tremendous difficulty with my lifestyle," a freak wormhole opened up in the fabric of the space-time continuum and carried his words far far back in time across almost infinite reaches of space to a distant Galaxy where strange and warlike beings were poised on the brink of frightful interstellar battle.

The two opposing leaders were meeting for the last time.

A dreadful silence fell across the conference table as the commander of the Vl'hurgs, resplendent in his black jewelled battle shorts, gazed levelly at the G'Gugvuntt leader squatting opposite him in a cloud of green sweet-smelling steam, and, with a million sleek and horribly beweaponed star cruisers poised to unleash electric death at his single word of command, challenged the vile creature to take back what it had said about his mother.

The creature stirred in his sickly broiling vapour, and at that very moment the words I seem to be having tremendous difficulty with my lifestyle drifted across the conference table.

Unfortunately, in the Vl'hurg tongue this was the most dreadful insult imaginable, and there was nothing for it but to wage terrible war for centuries.

Eventually of course, after their Galaxy had been decimated over a few thousand years, it was realized that the whole thing had been a ghastly mistake, and so the two opposing battle fleets settled their few remaining differences in order to launch a joint attack on our own Galaxy - now positively identified as the source of the offending remark.

For thousands more years the mighty ships tore across the empty wastes of space and finally dived screaming on to the first planet they came across - which happened to be the Earth - where due to a terrible miscalculation of scale the entire battle fleet was accidentally swallowed by a small dog.

Those who study the complex interplay of cause and effect in the history of the Universe say that this sort of thing is going on all the time, but that we are powerless to prevent it.

"It's just life," they say.

Douglas Adams - The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Deze post delen

Vandaag gaan wij er even vanuit dat de komeet ISON geen verzameling ruimteschepen is, maar een “gewone” komeet. Dan is de vraag of het inderdaad een “gewone” komeet is of misschien toch wel een heel speciale.

Een komeet die met de regelmaat van de klok terugkeert en die door de mensheid in het verleden werd gevreesd omdat hij dood en verderf zaaide, maar dat niet alleen, maar ook de komst van een mini ijstijd inluidde.

Een komeet die iedere 333 jaar terugkeert.

Als we, gerekend vanaf dit jaar 2013, 333 jaar terug gaan in de tijd, dan komen we uit in het jaar 1680, ook wel het jaar van de Grote Komeet genoemd

Zo was 1680 ook het jaar van het zogenaamde Maunder Minimum of Kleine IJstijd.

We gaan daarom nog eens 333 jaar terug in de tijd en komen dan uit in het jaar 1347.

Dat was inderdaad ook een heel bijzonder jaar met eveneens een komeet, Negra. Verder kunnen we uit de geschiedenisboeken leren dat er in januari 1348 een zeer grote aardbeving plaatsvond.

Zo schreef iemand die in die tijd leefde:

“Er zijn heel veel dode vissen geweest, dieren en andere dingen langs de kusten en veel plaatsen waren bedekt met stof. Het lijkt alsof al deze dingen afkomstig zijn van het grote bederf van de lucht en de aarde”.

Andere bronnen uit die tijd vertellen over aardbevingen, vloedgolven, regen van vuur, smerige stank, vreemde kleuren in de lucht, mist.

LEES VERDER OP DE LINK

Deze post delen

Laat ze toe in je prep kamer zou ik zeggen.

Ik laat daar ook geen olifanten rondlopen.

Deze post delen

@Tom : Een tip voor je geestelijke gezondheid: Blijf van niburo.co/nl weg, die site staat vol met onzin en de waanbeelden van ene Anton Teuben. En hoewel sommige van de artikelen daar hoopgevend en absoluut positief zijn, worden ze geschreven door mensen die geen enkele verbinding met de realiteit meer hebben.

Als je die lui moet geloven hebben ze onderhand al minstens 5 jaar een oneindige energiebron, zijn de aliens al tig keer geland, is Niburu al enkele keren langs de aarde gevlogen en ben ik, Lord Enki, weer terug op aarde om al het goud te verzamelen.

Hou je bezig met de realiteit, de verrotte economie en de dreigende WW3, ipv met die zweefkees Niburianen, veel gezonden! :)

Deze post delen

En daarnaast, we hebben geen Aliens nodig om onze planeet te vernietigen, daar zijn we zelf al hard mee bezig. Aliens be like: "Fuck that shit, that place is f#cked up as it is!".

Sjezus @Tom je maakt me elke keer bang. Telkens als ik denk "die Tom heeft ze op een rijtje" kom je met deze shit. Van "Niburu links" krijg ik acute uitslag en begint mijn herpes simplex op te spelen.

Sta ik daar met mijn LifeStraw en Multitool terwijl ET probeert zijn gloeiende vinger in mijn reet te steken...

ET phone home, mijn reet is geen telefooncel, en je vinger is zeker niet rood als je hem eruit haalt....

Moehahaha!

JB

P.S.: Hey, 't is vrijdag he? Ik heb een zware week achter de rug...

Aha, tijd voor een groepsbash zo te zien: eerst @Tom die "Top tips for fending off ET" gaat geven, dan @Keyser Suze uit Noord HOLland die over anal probes gebruikt door Aliens begint. En tot slot @Johnny BravoNL die denkt dat de altijd vriendelijke ET Johnny zijn reet als telefooncel gebruikt. Johnny, I've got news for you: ET laat de artiesteningang voor wat die is, bah. Begin me trouwens wel zorgen te maken als mijn feter los zou zetten en Johnny is in de buurt (look behind you, scary).

Have a nice day, the sun is shining.

Deze post delen

Aha, tijd voor een groepsbash zo te zien: eerst @Tom die "Top tips for fending off ET" gaat geven, dan @Keyser Suze uit Noord HOLland die over anal probes gebruikt door Aliens begint. En tot slot @Johnny BravoNL die denkt dat de altijd vriendelijke ET Johnny zijn reet als telefooncel gebruikt. Johnny, I've got news for you: ET laat de artiesteningang voor wat die is, bah. Begin me trouwens wel zorgen te maken als mijn feter los zou zetten en Johnny is in de buurt (look behind you, scary).

Bravo en ik zijn blijven steken in de anale fase denk ik. En dat aliens homo zijn weet iedereen, vandaar onze zorgen.

NB: super film tip is Cowboys versus Aliens.

Deze post delen

En dan ben ik nog maar een eenvoudige boer, die wat links aanhaalt.

Hele volksstammen (vooral jongeren) zitten zich voor te bereiden achter hun pc met de meest agressieve vorm van een alien invasie (gaat door voor een spel) maar als je hier aan mee doet ben je een "bink" of "held" of hoe ze tegenwoordig maar mogen heten.

Bekijk nu een exclusief voorproefje van Activision's Call of Duty: Ghosts, één van de meest gewilde games van dit jaar. In Ghosts staat de wereldmacht op zijn kop en zijn landsgrenzen vervaagd. Spelers strijden niet voor vrijheid, maar simpelweg om te overleven.

http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/21879365/__Exclusieve_trailer_Call_of_Duty__Ghosts_toont_singleplayer__.html

Deze post delen

Ok, maar dat is fantasie en diegenen die het spelen weten dat het fantasie is, er is een grens tss fantasie en realiteit ;)

Deze post delen

@Tom : Een tip voor je geestelijke gezondheid: Blijf van niburo.co/nl weg, die site staat vol met onzin en de waanbeelden van ene Anton Teuben. En hoewel sommige van de artikelen daar hoopgevend en absoluut positief zijn, worden ze geschreven door mensen die geen enkele verbinding met de realiteit meer hebben.

Als je die lui moet geloven hebben ze onderhand al minstens 5 jaar een oneindige energiebron, zijn de aliens al tig keer geland, is Niburu al enkele keren langs de aarde gevlogen en ben ik, Lord Enki, weer terug op aarde om al het goud te verzamelen.

Hou je bezig met de realiteit, de verrotte economie en de dreigende WW3, ipv met die zweefkees Niburianen, veel gezonden! :)

die knakker van niburu was laatst bij radio 1 te horen over 9/11, nu geloof ik best dat er meer is dan de gewone media laten zien, maar die knakker heeft het zo hoog in zn bol zitten dat er nauwelijks een discussie mee te voeren was, hij bleef maar ratelen

en je vergeet dat je ook lid bent van het genootschap der boodschappenkarretjetrekkersbroederschap? he wees even eerlijk en vertel gelijk even de hele samenzwering

Deze post delen

THE FUCK ik herhaal THE FUCK

http://niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=2643

ik zat me even verder in te lezen op die niburu site, maruh dit is toch ongeveer wel het ultieme bewijs dat die lui niet sporen, als ik tussen de regels door lees is zelfs het consumeren van de liefde (of je wijf neuken) niet zoals het bedoelt is?

misschien zouden ze het vaker moeten doen, dan krijg je ook niet van die rare hersenspinsels

Deze post delen

Wow, we hebben een lid dat @ET phone home heet! Dat wist ik niet... Hahahaa, don't worry kerel (of dame) ik had het niet tegen jou. Overigens heeft @Keyser Suze gelijk, ik ben redelijk in de anale fase blijven hangen. Daarnasst (zag u het woordgrapje?) wilde ik hier nog een heel stuk typen over de geneugten van de mannelijke prostaat i.c.m., maar bij nader inzien zal ik dat maar niet doen. Overigens vond ik Cowboys vs Aliens grappig, brokeback mountain wat minder, alhoewel die film toch ook over Cowboys en "invasies" gaat...

Om maar af te sluiten met de aloude Jiskefet kreet: "Vinger in je reet wie d'r meedeed!"

Zow, en via aliens naar Freud's bijzondere ideeën, we zijn weer thuis. Ik noem het maar de wet van "Bravo", waar, in tegenstelling tot de wet van "Godwin" (Naarmate online discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler) de wet van Bravo inhoudt: "Naarmate online discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid dat Bravo het over vingers in zijn reedT gaat hebben".

Iemand al ooit van de Dirty Sanchez gehoord? Nu wel dus, en u weet, what has been seen, can not be unseen! U bent gewaarschuwd, hahaha!

Oef, die laatste kon me wel eens berisping op gaan leveren! ;) Maar ik heb tenminste gelachen!

Toedels,

Johannes

(Sjezus, ik typ de laatste tijd wel verdomd weinig inhoudelijks over preppen...)

(Maarja, wat wil je ook met zo'n topic)

(Waarom typ ik eigenlijk tussen haakjes?)

(Geen idee...)

(Nou, kappen dan!)

Okay!

..........................

Deze post delen

Nah komeet ison is gewoon veranderd en begint langzaam uit elkaar te vallen.

Dat er intelligent leven is in het heelal dat staat vast, maar ik ga ervan uit dat de beschavingen die reizen door de ruimte veel verder zijn dan wij, en zien ons als domme wezentjes.

Wat zouden ze hier in godsnaam mieten komen doen?

Deze post delen

Wie zegt dat hun technologie beter is dan die van ons mischien gebruiken ze hele anderen stoffen voor hun ruimte schepen dan wij.

Ik denk dat als ze komen wel vriendelijk zijn. Maar wij reageren slecht er op.

Sent from my LG-P760 using Tapatalk

Deze post delen

Wie zegt dat hun technologie beter is dan die van ons mischien gebruiken ze hele anderen stoffen voor hun ruimte schepen dan wij.

Ik denk dat als ze komen wel vriendelijk zijn. Maar wij reageren slecht er op.

Sent from my LG-P760 using Tapatalk

even denken, een volk of soort met superieure techniek en een goede afloop?

wat gebeurde er in amerika toen de eerste blanken aan kwamen?

wat gebeurde er onder in afrika bij de "ontdekking"

helaas maar dat gaat nooit goed

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...