Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Tom

Hoe voor te bereiden op een ​​buitenaardse invasie?

Recommended Posts

Zijn we voorbereid op een alien invasie?

Volgens diverse sites zijn er 3 reusachtige ruimteschepen onderweg naar Mars en wel de maan Phobos, wat volgens deze site een kunstmatige maan is, dus in feite een ruimteschip die gestrand is bij mars. de maan Phobos is onveer 25 km doorsnede

http://www.youtube.com/watch?v=IIymqqAoESU

Deze video's worden steeds up to date gehouden door het youtube kanaal

http://www.youtube.com/user/BPEarthWatch?feature=watch

Bestaat komeet ISON inderdaad uit drie ruimteschepen en gaan ze om welke reden ook binnenkort aanleggen bij de kunstmatige maanbasis Phobos?

Nog enkele weken en dan zullen we het weten.

Eén van de sterkste argumenten waarom ISON geen gewone komeet zou zijn, is afkomstig van een Zuid Amerikaanse astronoom.

Ignacio Ferris, als astronoom verbonden aan de Antioquia Universiteit van Colombia, zegt dat de komeet ISON al 132 dagen lang niet is veranderd en vindt dit eigenlijk onbegrijpelijk.

Want volgens alle berekeningen, ook die van Ferris, had de komeet sinds januari een stuk helderder moeten worden en dat is niet het geval.

Zo zegt een commentaar op de wetenschappelijke website EarthSky.org dat de komeet zes keer minder helder/fel is dan men had verwacht. Kortom, verbazing bij astronomen en wetenschappers. Het zou echter allemaal heel goed te verklaren zijn als ISON geen komeet is.

LEES VERDER OP DE LINK

Dus wat kun je doen tegen een alien invasie?

Niemand weet het eigenlijk, dus in ieder geval flink preppen en voorbereid zijn dus extra voedsel en water, want er zal dan een gebrek zijn aan alles omdat de voedselketen en distributieketen instort en er schaarste onstaat. En uiteraard veiligheid als punt 1

Maar wie weet er nog goede tips, laat maar horen.

Geen flauwe grapjes, die vind je hier Top tips for fending off ET zo genoeg gelachen.

• Leuk 2

@Tom sorry ik heb me een half uur proberen in te houden.....

Harry: So, what did you think of when the aliens abducted you?

Paul: I just thought, please please please, no anal probe!

Harry: WHAT? They're telepathic you moron! They can read your mind!

Paul: Tell that to my ass, they not only red my mind Harry!

En daarnaast, we hebben geen Aliens nodig om onze planeet te vernietigen, daar zijn we zelf al hard mee bezig. Aliens be like: "Fuck that shit, that place is f#cked up as it is!".

Sjezus @Tom je maakt me elke keer bang. Telkens als ik denk "die Tom heeft ze op een rijtje" kom je met deze shit. Van "Niburu links" krijg ik acute uitslag en begint mijn herpes simplex op te spelen.

Sta ik daar met mijn LifeStraw en Multitool terwijl ET probeert zijn gloeiende vinger in mijn reet te steken...

ET phone home, mijn reet is geen telefooncel, en je vinger is zeker niet rood als je hem eruit haalt....

Moehahaha!

JB

P.S.: Hey, 't is vrijdag he? Ik heb een zware week achter de rug...

Kijk, wat betreft aliens is 't heel simpel, er zijn eigenlijk maar 2 opties:

Optie 1: Ze zijn vriendelijk -- niet aan de hand, hoef je niet voor te preppen.

Optie 2: Ze zijn agressief -- dan zijn we binnen de kortste keren uitgeroeid, aliens met de technologie om hier te komen, hebben ook de technologie om ons te vernietigen. Tegen zwaar superieure technologie valt niet te preppen.

Oftewel, alien invasie is geen scenario om je druk over te maken.

• Leuk 1

Gast IsaBo

Als ison inderdaad 3 ruimteschepen zijn dan vliegen ze met de snelheid van een komeet. Te langzaam dus voor interplanetaire reizen. Want dat zouden ze er 100 duizenden jaren over doen om van hun planeet bij ons te komen. Niet logisch.

He wat zijn we toch weer negatief allemaal.

Ik vind die van @Dreutel echt geweldig, het zou met niks verbazen als zoiets gebeurt.

Of dat diegene aan de macht zo'n ruimteschip met een atoombom verwelkomen omdat ze bang zijn dat de aliens hun mooie plannetjes om zeep helpen en de mensen zomaar zou bevrijden..

Maar het meest waarschijnlijke zal toch echt wel zijn dat de verontwikkelde mede ruimte bewoner heel wijs besluit om heel ver uit de beurt te blijven.

Er zijn twee mogenlijkheden of ze komen en wij zijn de dag erna of een dag eerder allemaal de pijp uit, of we hebben nog een langdurige toekomst.

Aha @Enki was me voor !

Ik snap nog steeds niet waarom mensen behoefte hebben of tijd enz om rare vreemde onwaarschijnlijke scenarios te verzinnen terwijl je eigenlijk niet om de shit heen kunt kijken?

( of zijn de complot theorien waaren worden dit soort verhaaltjes ergens verzonnen, na weer een aflevering van een soap, om de mensen af te leiden van de echte problemen?)

Prep ze,

K a n s

Kijk, wat betreft aliens is 't heel simpel, er zijn eigenlijk maar 2 opties:

Optie 1: Ze zijn vriendelijk -- niet aan de hand, hoef je niet voor te preppen.

Optie 2: Ze zijn agressief -- dan zijn we binnen de kortste keren uitgeroeid, aliens met de technologie om hier te komen, hebben ook de technologie om ons te vernietigen. Tegen zwaar superieure technologie valt niet te preppen.

Oftewel, alien invasie is geen scenario om je druk over te maken.

dit is de meest zinnige opmerking, samen met de plaatjes die geplaatst zijn.....

@Kans het grootste risico op een ramp veroorzaakt de mens inderdaad zelf; echter is er ook een kans dat er een dag komt dat buitenaardsen voet zetten op onze planeet. Dat kan vandaag gebeuren of over een half miljoen jaar.

Als een buitenaardse beschaving de aarde zou kunnen bereiken, waarom hebben ze dat dan nog niet gedaan?

Dat ze het niet hebben gedaan kan betekenen dat:

-ook zij de technologie (nog) niet hebben om in een acceptabele tijd vele lichtjaren te reizen (of een natuurkundige onmogelijkheid blijkt)

-er teveel andere "aarde planeten" zijn en wij simpelweg geen prio hebben.

-zij zo beschaafd zijn dat zij ons met rust laten.

-er geen andere beschavingen zijn.

Een alien invasie is wel het laatste waar ik mij druk om maak.

[ATTACH=CONFIG]5386[/ATTACH]

• Leuk 1

Mooi,dat is dus duidelijk,kunnen dit soort topic's niet in een speciaal,verstopt,hoekje op dit forum geplaatst worden samen met zombie attac's,chemtrail's en andere Nuburu shit?

Zie graag dat dit forum z'n serieuze naam blijft behouden en in staat blijft dit soort shit op z'n juiste waarde te schatten,het is sowieso al moeilijk genoeg achter "de waarheid" te komen zonder dit soort afleidende onzin.

@Kans het grootste risico op een ramp veroorzaakt de mens inderdaad zelf; echter is er ook een kans dat er een dag komt dat buitenaardsen voet zetten op onze planeet. Dat kan vandaag gebeuren of over een half miljoen jaar.

Klopt als een bus.

Mischien zijn ze al lang geweest, hebben ze al hun dementen gestoorde enz achter gelaten, hebben die zich vergrepen aan de apen en is daar de mens uit ontstaan :confused:

Prep ze,

K a n s

Maar nog effe serieus (heb echt enorm gelachen om de leuke plaatjes) maar wie schetst mijn verbazing dat ik vanmorgen de onlinekrant HLN opensla en al gelijk met mijn neus op dit bericht wordr gedrukt;

Een team van Britse wetenschappers is ervan overtuigd dat ze het bewijs van buitenaards leven hebben gevonden. De wetenschappers stuurden een balon 27 kilometer de stratosfeer in en die bracht kleine biologische organismen mee die volgens de experts enkel in de ruimte kunnen zijn ontstaan.

Professor Milton Wainwright verklaart in The Independent dat hij "95 procent zeker" is dat de organismen niet op de Aarde hun oorsprong vonden.

"Met alle informatie die we hebben, kunnen we enkel besluiten dat ze uit de ruimte komen. Er is geen enkel mechanisme bekend waarmee deze levensvormen zo'n hoogte kunnen bereiken. Voor zover we weten, komen ze uit de ruimte".

LEES MEER OP HLN

Het 2e filmpje in het topic is trouwens van NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL en is misschien al gezien door familie, vrienden, kinderen die dus wel op de hoogte zijn van

Nog eentje dan

http://www.youtube.com/watch?v=1fn5_8gw6Qg

Zal het voorlopig maar niet hebben over de reuzen die op aarde waren, is toch niet geschikt voor een ieder;)

Zal het volgende onderwerp maar vast verklappen, het gaat over......... kaneel:)

Ok even serieus.

De wetenschappers hebben ook ondekt dat de bouwstenen van het (aardse)leven van Mars komen.

Dus wetenschappelijk gezien is er niks anders dan buitenaards leven ?

Zullen we maar gewoon verder gaan met preppen?

K a n s

En dan nog:

"Met alle informatie die we hebben, kunnen we enkel besluiten dat ze uit de ruimte komen. Er is geen enkel mechanisme bekend waarmee deze levensvormen zo'n hoogte kunnen bereiken. Voor zover we weten, komen ze uit de ruimte".

Mischien wel met een BALON daar gebracht "De wetenschappers stuurden een balon 27 kilometer de stratosfeer in en die bracht kleine biologische organismen mee die volgens de experts enkel in de ruimte kunnen zijn ontstaan." ach waar haal ik het toch vandaan al die rare gedachtes?

Mocht er buitenaard leven bestaan die de technologie hebben om naar ons sterrenstelsel te komen is de kans heel groot dat zij ons als mieren zullen zien.

En mieren zijn een plaag die je uit moet roeien.

Ik heb onlangs scary movie 3 nog een keer gekeken. Tips: zonde hun hoofd zijn de nergens en steek nooit hun vinger in je mond.

Ik heb onlangs scary movie 3 nog een keer gekeken. Tips: zonde hun hoofd zijn de nergens en steek nooit hun vinger in je mond.

Ik heb geen idee waar je het over hebt SM 3 :confused:

Maar dat van dat hoofd dat gaat op voor alles dat een hoofd heeft voor zover ik weet :)

En dat ander daar zou ik van maken:

Wees uiterst selectief met alles dat je, even om het waar, in je lichaam wilt stoppen.. :o

Prep ze,

K a n s

Ok even serieus.

De wetenschappers hebben ook ondekt dat de bouwstenen van het (aardse)leven van Mars komen.

Dus wetenschappelijk gezien is er niks anders dan buitenaards leven ?

Zullen we maar gewoon verder gaan met preppen?

K a n s

Ach alle bouwstenen van het gehele universum zijn ontstaan tijdens de Big Bang, dus buitenaards is feitelijk hetzelfde als aards en eventueel leven buiten de aarde kunnen we dus beschouwen als onze broeders :)

De mensheid is zijn eigen invasie, als moeder Aarde kon praten zou zij het daar vast mee eens zijn...

Als ison inderdaad 3 ruimteschepen zijn dan vliegen ze met de snelheid van een komeet. Te langzaam dus voor interplanetaire reizen. Want dat zouden ze er 100 duizenden jaren over doen om van hun planeet bij ons te komen. Niet logisch.

Bwah, als ik mij even verplaats in de alïen, hier toekomen tegen lichtsnelheid zou mijn inziens niet al te intelligent zijn hé.

Als je weet dat de planeet die je gaat 'bezoeken' enige rudimentaire vorm van ruimteonderzoek kent, hoe wil je dan het laatste stuk toekomen, enorm opvallend of gecamoufleerd als een asteroide...

Langs de andere kant, als je hier raakt via enorme technologische vooruitgang, dan maakt het wss geen f*ck uit en beschik je ook over superieure bewapening...

Mocht er buitenaard leven bestaan die de technologie hebben om naar ons sterrenstelsel te komen is de kans heel groot dat zij ons als mieren zullen zien.

En mieren zijn een plaag die je uit moet roeien.

Mieren zijn geen plaag?

• Leuk 1

Als die aliens gewoon met zijn allen gingen landen, die grote schepen maken genoeg kapot in een radius. Mischien met een cloackingshield, zien wij ineens gebouwen platgedrukt worden uit niets. En daarna de invasie beginnen, hebben die aliens ook wat ruimte...

Nou, denk dat niet zo'n vaart zal lopen. Sinds we al twee grote gebieden besmet hebben met radioactiviteit, een deathdestroyer zou de beste oplossing zijn voor onze problemen.

Zou alleen een transportschip moeten komen met de vraag: "Willen de wakkergeworden schapen zich hier melden" met de nadruk op dat deze bevolkingseenheid word verplaatst naar een nieuwe "aarde" voor een nieuwe kans... Vind ik het allemaal wel prima mocht het ECHT zover uitlopen.

.

Zou alleen een transportschip moeten komen met de vraag: "Willen de wakkergeworden schapen zich hier melden" met de nadruk op dat deze bevolkingseenheid word verplaatst naar een nieuwe "aarde" voor een nieuwe kans... Vind ik het allemaal wel prima mocht het ECHT zover uitlopen.

Tja 'keep on dreaming'

Mischien moeten we met ons allen eens gaan beseffen dat we het met een aardkloot en een kans moeten doen!

Ikzelf zou een tweede aarde veeel te makkelijk vinden, niet verdient en de huidige mensheid al helemaal niet waard.

Eerst maar eens bewijzen dat je die eerste waard bent.....

Prep ze,

K a n s

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...