Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie gaat de Goalzero Switch 8 Solar recharger kit testen?


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

Hell yes!!!

 

Foto, video, het bos ermee in etc etc etc!

 

Tests met diverse types smartphones (oa Samsung, HTC etc.) en aanverwante apparatuur.

 

Geloof me, ik ga het koud krijgen en nat worden. Maar een test krijg.je!

 

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik nog wel een vraag, met welk paneel wordt de Switch 8 geleverd?

 

GoalZero levert de huidige generatie Switch 8 met Nomad 7 panelen, maar er zijn nog versies met Nomad 3.5 panelen in omloop. (Heeft met wattage te maken)

 

Als het de Nomad 7 is bestel ik op eigen kosten een Guide 10 oplader erbij en doe ik een Switch 8/Guide 10 dubbelreview.

 

Gemotiveerd...

 

Ik?

 

Neeeeee

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik nog wel een vraag, met welk paneel wordt de Switch 8 geleverd?

 

GoalZero levert de huidige generatie Switch 8 met Nomad 7 panelen, maar er zijn nog versies met Nomad 3.5 panelen in omloop. (Heeft met wattage te maken)

 

Als het de Nomad 7 is bestel ik op eigen kosten een Guide 10 oplader erbij en doe ik een Switch 8/Guide 10 dubbelreview.

 

Gemotiveerd...

 

Ik?

 

Neeeeee

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

 

 

Jij wil wel heeeeel graag hè?!?! :p:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij wil wel heeeeel graag hè?!?! :p:rolleyes:

 

Dat mag je stellen. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik al best lang een oogje op de Goalzero heb.

 

Ben van mening dat het het beste is op het gebied van portable zonnepanelen en (wat testen betreft) wil ik ongelijk krijgen.

 

Torture it is. :) Nulli cedo.

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben van mening dat het het beste is op het gebied van portable zonnepanelen en (wat testen betreft) wil ik ongelijk krijgen.

 

Het moet wel een hele overtuigende review worden wil ik de PowerFilm Rollable ervoor omruilen. In over-de top-marketing taal: "do anything and stand up to the toughest punishment, while being the lightest, most flexible, waterproof solar panel on the planet"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet wel een hele overtuigende review worden wil ik de PowerFilm Rollable ervoor omruilen. In over-de top-marketing taal: "do anything and stand up to the toughest punishment, while being the lightest, most flexible, waterproof solar panel on the planet"

 

Hoewel die specificaties er echt niet om liegen denk ik aan "worst case scenario".

 

Alleen en te voet.

 

Dat paneel is (aanname!!!) alleen te gebruiken als hij uitgerolt is correct? Dit beperkt je mobiliteit aangezien het paneel dan langer dan een meter is. Dat zou mogelijk inhouden dat je dan (langdurig) een statische positie moet innemen om te kunnen laden. Heb ik die luxe in een bug out?

 

De Goalzero is dan qua portabiliteit handiger. Uitklappen, aan je tas hangen en gaan.

 

Althans....

 

Gaan we mogelijk nog zien of dat echt zo is.

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel die specificaties er echt niet om liegen denk ik aan "worst case scenario".

 

Alleen en te voet.

 

Dat paneel is (aanname!!!) alleen te gebruiken als hij uitgerolt is correct? Dit beperkt je mobiliteit aangezien het paneel dan langer dan een meter is. Dat zou mogelijk inhouden dat je dan (langdurig) een statische positie moet innemen om te kunnen laden. Heb ik die luxe in een bug out?

 

De Goalzero is dan qua portabiliteit handiger. Uitklappen, aan je tas hangen en gaan.

 

Ik gooi de handschoen in de ring. Hier, te voet, >100 km vanaf de bewoonde wereld en de eerste asfaltweg. Zien = geloven.

[ATTACH=CONFIG]5328[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]5329[/ATTACH]

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie handschoen...

 

but I'm a lover... not a fighter. :D

 

Edit: ik stelde dan ook dat mijn ideeën aannames waren.

 

Ik ben overtuigd van jouw materieel. Je bent in het bezit ervan? Praktijkervaring mee? Review? Kijk er naar uit! :D

 

Vergelijkend warenonderzoek?

 

Wakawaka, Goalzero en jouw Powerfilm?

 

Welk spul voor welke soort prepper?

 

Digitale multimeter is van de partij overigens.

 

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

but I'm a lover... not a fighter. :D

Anders dan mijn profielboodschap doet vermoeden ben ik ook vaak het laatste..

 

Ik ben overtuigd van jouw materieel. Je bent in het bezit ervan? Praktijkervaring mee? Review?

Ja, op meerdaagse trips is het zonnepaneel altijd wel van de partij. Op de foto hangt het paneel aan mijn backpack ergens rond 66 gr NB. Ik wil 'm best een keer reviewen natuurlijk. Het groene apparaat op de eerste foto is trouwens een waterstof cell (brandstofcel). Ook fijn, zeker als je weinig licht of korte dagen hebt, maar minder duurzaam omdat je eenmalig te gebruiken capsules mee moet nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...