Ga naar inhoud
GENEGEERD

Op zoek naar het beste boek


Extreme Fuselier

Aanbevolen berichten

Ik ben zelf ook op zoek naar een goed boek waarin survival technieken in staan beschreven maar waar ook eetbare en giftige planten in staan.

Ik ben uitgekomen op de SAS boeken, maar ik wil er maar 1 in mijn BOB doen, er zijn zo ontzettend veel boeken van de SAS ( J Lofty Wiseman ) dat ik door de bomen het bos niet meer zie, heeft iemand tips wat een goed overlevingsboek is?

Nadere tips IPV SAS zijn ook welkom.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

M.i. heb je het beste boek al genoemd. Ik heb de normale uitvoering in de kast, de dwarsligger

http://www.bol.com/nl/p/het-sas-handboek-dwarsligger/1001004006852065/ in de bob

en de digitale versies op ipad/iphone

https://itunes.apple.com/us/app/sas-survival-guide-for-ipad/id375371448?mt=8

 

Het beste blijft natuurlijk om toch gewoon door die bomen het bos ingaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook op zoek naar een goed boek waarin survival technieken in staan beschreven maar waar ook eetbare en giftige planten in staan.

Ik ben uitgekomen op de SAS boeken, maar ik wil er maar 1 in mijn BOB doen, er zijn zo ontzettend veel boeken van de SAS ( J Lofty Wiseman ) dat ik door de bomen het bos niet meer zie, heeft iemand tips wat een goed overlevingsboek is?

Nadere tips IPV SAS zijn ook welkom.

 

Alvast bedankt

 

Het beste boek zijn er 2:

De meest uitgebreide voor thuis/BOL.

De meest compacte voor onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...