Ga naar inhoud
GENEGEERD

We gaan binnenkort een Review Frenzy houden!


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken!

 

Ik begin me zorgen te maken over die frenzy, maar als je bron klopt dan ben ik uitermate geïnteresseerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin me zorgen te maken over die frenzy, maar als je bron klopt dan ben ik uitermate geïnteresseerd!

 

Als ik het goed begrijp zou preppers.nl iemand hier daadwerkelijk een baan kunnen aanbieden?

 

Met de economische recessie zoals hij is, zou dit voor bepaalde preppers hier een enorme uitkomst zijn....

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp zou preppers.nl iemand hier daadwerkelijk een baan kunnen aanbieden?

 

Met de economische recessie zoals hij is, zou dit voor bepaalde preppers hier een enorme uitkomst zijn....

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

 

Ja dat denk ik ook bolo en hier beide werkeloos dus dat zou zeer welkom zijn hiero.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken!

 

Ik denk dat er voor die job animo genoeg is. :p

'k Moet zeggen dat ik de review van de Inka pen van @Bolo erg goed vond, maar dat zal me niet weerhouden zelf ook te solliciteren! ;)

 

Full-time in het bos rondhangen met nieuwe spulletjes, tja, wie wil dat nu niet!

Steekt die beste baan ter aarde toch maar bleek bij af. Zouden er net zoveel sollicitanten voor komen? :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er voor die job animo genoeg is. :p

'k Moet zeggen dat ik de review van de Inka pen van @Bolo erg goed vond, maar dat zal me niet weerhouden zelf ook te solliciteren! ;)

 

Full-time in het bos rondhangen met nieuwe spulletjes, tja, wie wil dat nu niet!

Steekt die beste baan ter aarde toch maar bleek bij af. Zouden er net zoveel sollicitanten voor komen? :p

 

Ik zit in een luxe positie momenteel @Raycoupe

 

Gezonde kids en vrouw en allebei werk.

 

Al moet ik de reviews voor je schrijven als het jou helpt. Gun jou en alle anderen hier de job.

 

Kan zelf ook wel blijven "freelancen"

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken!

 

Geachte Mijnheer Goud,

 

Hierbij mijn sollicitatie,

 

Met vriendelijk groet,

 

Heksenboot

 

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken!

 

 

Klinkt als een gave baan! Helaas is fulltime niet te combineren met mijn huidige werkzaamheden maar voor parttime klussen maken we tijd :rolleyes:.

Van deze baan gaat iemand heel vrolijk worden...:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken!

 

Dat komt goed uit hahaha... ben al een tijdje aan het uitkijken naar een andere baan. ;)

 

Dus dit mag worden beschouwd als mijn officiële sollicitatie.

 

Gr. en suc6, Martin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...