Ga naar inhoud

Zinzzy

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

 

@Kungfufox kwam in een ander onderwerp op een geweldig idee, helaas werd zijn idee daar niet erg gewaardeerd. Op deze manier bereiken we misschien wel de gemotiveerde, niet bang om vies te worden mede prepper's onder ons.

Iets wat lijkt op de Mudrun, hindernisbaan van defensie, maar dat voor prepper's..

 

In het kader van team building, kijken hoe je conditie ervoor staat of gewoon omdat je t leuk vind om door de modder te rollen, wilde ik dus kijken of hier animo voor is... Dus wie o wie zou zoiets wel leuk vinden?

 

Ik iig heeeel erg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@CrossbowClan, mocht er animo genoeg zijn voor zowel volwassenen als kids en de locatie dat ook toe laat kunnen we altijd een mini parcours aanleggen, uiteraard zijn blessures mogelijk en daarom wel voor eigen risico ... :)

 

Het lijkt me goed dat @Keyser Suze ook komt... voor de eventueel nodige medische verzorging. ;)

Dan kunnen we misschien ook ter plekke zijn hechtsetje testen. :eek:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik persoonlijk denk dat het wel handig zou zijn om ergens te plannen met mogelijkheid tot (warm)douchen of huren we een varkenswagen? :p Je zou eventueel ook setje schone kleren mee kunnen nemen of een paar vuilniszakken om je auto-stoelen plakken? :confused:

 

Een brandslang is ook een optie maar dan zou het het beste volgende zomer kunnen worden geplant niet?..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk!

Ik doe mee.

 

 

Hallo mensen,

 

@Kungfufox kwam in een ander onderwerp op een geweldig idee, helaas werd zijn idee daar niet erg gewaardeerd. Op deze manier bereiken we misschien wel de gemotiveerde, niet bang om vies te worden mede prepper's onder ons.

Iets wat lijkt op de Mudrun, hindernisbaan van defensie, maar dat voor prepper's..

 

In het kader van team building, kijken hoe je conditie ervoor staat of gewoon omdat je t leuk vind om door de modder te rollen, wilde ik dus kijken of hier animo voor is... Dus wie o wie zou zoiets wel leuk vinden?

 

Ik iig heeeel erg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is i derdaad heel veel geregel, en waarom het wiel opnieuw uitvinden ? Kunnen we misschien beter met een groep prepper's mee doen aan de mudrun volgend jaar, hebben we genoeg tijd om er vrij voor te nemen en hoeven we zelf niets te regelen behalve het vervoer. Zouden zelf dan na afloop ergens kunnen BBQen ofZo.. Datums en locaties zie foto..image.jpg.bb2f57e21253d903bd2d6096c6766151.jpg

 

Mocht t nou echt zo zijn dat merendeel van de mogelijke deelnemers het vanuit ons georganiseerd wilt hebben kunnen we altijd ff overleven... Ben gewoon ff de opties aan het bekijken... Kom maar met reacties... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...